Złoty Laur Klienta 2009 dla OKNOPLAST-Kraków
OKNOPLAST-Kraków został utytułowany złotym godłem „Laur Klienta 2009”. Firma zwyciężyła w kategorii „Okna z PVC – Funkcjonalność i Bezpieczeństwo”. Nagroda ta przyznana została OKNOPLAST-Kraków po raz drugi z rzędu.
Laureaci konkursu zostali wyłonieni na podstawie badań opinii społecznej, mających na celu określenie poziomu popularności produktów i usług na polskim rynku. Wyniki badań potwierdziły, że marka OKNOPLAST-Kraków jest dobrze rozpoznawalna przez Polaków i doceniana za wysoką jakość produktów i ich funkcjonalność.
Nagrody przyznawane w oparciu o opinie klientów zawsze są dla firmy szczególnym powodem do dumy. Otrzymanie Złotego Lauru Klienta pokazuje, że nasza firma przez 15 lat działalności wypracowała skuteczną politykę dbałości o potrzeby klienta. Najcenniejsze jest dla nas zaufanie ze strony klientów oraz fakt, że doceniają oni wysoką jakość okien oraz doskonałe parametry techniczne, dzięki którym we własnym domu mogą czuć się komfortowo i bezpiecznie – powiedział Mikołaj Placek, Prezes Zarządu OKNOPLAST-Kraków.
„Laur Klienta” to konkurs organizowany przez Grupę Media Partner, wydawcę m.in. dodatku do „Rzeczpospolitej” – „Rzecz o Biznesie” oraz dodatku do „Gazety Wyborczej” – „Przegląd Gospodarczy Extra”.
OKNOPLAST-Kraków to firma działająca na polskim rynku od 1994 roku. W jej ofercie znaleźć można nowoczesne okna i drzwi z PVC i aluminium oraz dodatki okienne produkowane w oparciuo najwyższe standardy jakości i ekologii, potwierdzone prestiżowymi certyfikatami, wyróżnieniami
i nagrodami.
Nagrody przyznawane w oparciu o opinie klientów zawsze są dla firmy szczególnym powodem do dumy. Otrzymanie Złotego Lauru Klienta pokazuje, że nasza firma przez 15 lat działalności wypracowała skuteczną politykę dbałości o potrzeby klienta. Najcenniejsze jest dla nas zaufanie ze strony klientów oraz fakt, że doceniają oni wysoką jakość okien oraz doskonałe parametry techniczne, dzięki którym we własnym domu mogą czuć się komfortowo i bezpiecznie – powiedział Mikołaj Placek, Prezes Zarządu OKNOPLAST-Kraków.
„Laur Klienta” to konkurs organizowany przez Grupę Media Partner, wydawcę m.in. dodatku do „Rzeczpospolitej” – „Rzecz o Biznesie” oraz dodatku do „Gazety Wyborczej” – „Przegląd Gospodarczy Extra”.
OKNOPLAST-Kraków to firma działająca na polskim rynku od 1994 roku. W jej ofercie znaleźć można nowoczesne okna i drzwi z PVC i aluminium oraz dodatki okienne produkowane w oparciuo najwyższe standardy jakości i ekologii, potwierdzone prestiżowymi certyfikatami, wyróżnieniami
i nagrodami.
Źródło: Partner of Promotion / budnet.pl
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Sport jako inwestycja społeczna – Polska przygotow... Liczba postów: 1 Grupa: Aktualności Bezczelne platfusy, a czemu nie Polska 2200 ?? byłoby im łatwiej się sianem wykręcić, jak zawsze.
- samochód nowy czy używany Liczba postów: 640 Grupa: Trudne tema... W poszukiwaniu wysokiej jakości tkanin samochodowych warto zajrzeć do http://tkaniny-witmar.pl/pl/91-kleje-tap icerskie
- Jaki samochód dla kobiety? Liczba postów: 53 Grupa: Trudne tema... A może Ford Kuga? Jest suv-em, ale bardzo komfortowym.
- w trosce o samochód Liczba postów: 167 Grupa: Trudne tema... Decydując się na własny samochód, nie można zapominać o ubezpieczeniu. To jak nasza druga natura - musimy to mieć, by jeździć spokojnie. Przeglądając opcje, war...
- Laweta w Częstochowie Liczba postów: 55 Grupa: Trudne tema... Czasami faktycznie takie rozwiązania się przydają i najczęściej właśnie z nich korzystamy w sytuacji gdy nasz pojazd jest zepsuty. Mnie także spodobało się bard...

