BUD INVESTOR TRACK 2008

BUD INVESTOR TRACK 2008

Badanie BUD INVESTOR TRACK obejmuje inwestorów indywidualnych, którzy spełnili następujące warunki: rozpoczęli budowę domu jednorodzinnego w 2000 r. lub później oraz zamieszkali w nowo postawionym domu w latach 2007 lub 2008. Czytaj dalej

Badanie BUD INVESTOR TRACK obejmuje inwestorów indywidualnych, którzy spełnili następujące warunki:

  • rozpoczęli budowę domu jednorodzinnego w 2000 r. lub później;

oraz

  • zamieszkali w nowo postawionym domu w latach 2007 lub 2008.

 

Dlaczego badamy inwestorów indywidualnych?

Jak pokazują wyniki budownictwa, inwestor indywidualny to największy producent mieszkań w Polsce. Co drugie mieszkanie przekazane do użytku w 2008 roku, było wybudowane przez przysłowiowego „Kowalskiego”. Co więcej, pomimo obserwowanych na przestrzeni ostatni miesięcy problemów branży deweloperskiej, kryzysu mieszkalnictwa indywidualnego nie widać. Przemawiają za tym nie tylko przytoczone powyżej dane, ale również wzrosty w takich obszarach jak: ilość wydanych pozwoleń na budowę mieszkań jak i mieszkań rozpoczętych.
Poza tym , nie od dziś wiadomo, że budownictwo indywidualne generuje największy popyt na materiały budowlane.

 

Raport BUD INVESTOR TRACK 2008 to trzecia edycja cyklicznego badania właścicieli domów.  

Raport Bud Investor Track 2008  to:

 

  • Charakterystyka domu
  • Charakterystyka inwestora
  • Prefernecje inwestorów
  • Źródła informacji o produkcie
  • Proces decyzyjny
  • Miejsce zakupu produktów
  • Znajomość marek
  • Poziom zadowolenia z zakupionych produktów

 

24 grupy produktowe poddane analizom:

  • pokrycia dachowe
  • systemy rynnowe
  • okna dachowe
  • bramy garażowe
  • materiały termoizolacyjne/systemy dociepleń
  • okna elewacyjne
  • drzwi wewnętrzne i zewnętrzne
  • kotły grzewcze
  • grzejniki
  • płytki ceramiczne
  • wykładziny
  • podłogi drewniane i laminowane
  • farby wewnętrzne
  • tynki dekoracyjne
  • kleje i fugi
  • tapety
  • farby zewnętrzne
  • tynk elewacyjny  
  • cegła ceramiczna i płytki klinkierowe stosowane do wykończeń elewacji  
  • zaprawy murarskie
  • zaprawy tynkarskie stosowane do wyrównań
  • posadzki
  • masy i gładzie szpachlowe
  • cement

Metody badawcze zastosowane podczas realizacji projektu:

badania empiryczne przeprowadzone techniką PAPI wśród N=986 właścicieli domów jednorodzinnych. Badanie zostało zrealizowane w domach respondentów metodą wywiadów bezpośrednich.

Każdy raport składa się z modułów:

Moduł: Charakterystyka budynku
Moduł: Źródła informacji poszukiwanych przez inwestora
Moduł: Produkt
Moduł: Charakterystyka inwestora indywidualnego

Moduł dotyczący charakterystyki budynku obejmuje:

  • identyfikację czynników decydujących o podjęciu decyzji o budowie domu
  • termin rozpoczęcia budowy domu (od momentu wznoszenia fundamentów)
  • termin od uzyskania pozwolenia na budowę do rozpoczęcia pierwszych prac
  • typ domu (ilość kondygnacji, typ dachu, rodzaj ścian nośnych, wielkość domu (powierzchnia domu, powierzchnia całkowita), materiały z których wznoszony był budynek; ściany nośne i działowe, ilość pokoi, ilość łazienek, wyposażenie łazienek, występowanie piwnicy, pralni, garażu, typ i rodzaj garażu, ilość stanowisk, posiadanie okien dachowych)
  • podłączenie do miejskiej sieci wodociągowo-kanalizacyjnej
  • sposób ogrzewania domu
  • źródła finansowania budowy domu

Moduł dotyczący źródeł informacji poszukiwanych przez inwestorów obejmuje:

  • źródła informacji na temat rodzajów produktów
  • źródła informacji na temat marek budowlanych
  • materiały,  których korzysta respondent poszukując informacji na temat marek i produktów materiałów budowlanych
  • czytelnictwo prasy ogólnej, prasy związanej z branżą budowlaną
  • słuchalność stacji radiowych
  • oglądalność stacji telewizyjnych
  • stopień korzystania z Internetu

Moduł dotyczący charakterystyki inwestora indywidualnego obejmuje:

  • płeć
  • wiek respondenta/partnera
  • poziom wykształcenia respondenta/partnera
  • status zawodowy respondenta/partnera
  • stan cywilny
  • ilość osób w gospodarstwie domowym
  • poziom dochodów osiąganych przez gospodarstwo domowe inwestora

Moduł produktowy:

  • Znajomość spontaniczna marek
  • Rodzaj i marka zastosowanych produktów
  • Zadowolenie z marki i chęć jej ponownego wyboru
  • Rozważane marki w danym segmencie
  • Powody wyboru produktów i marek
  • Charakterystyka procesu decyzyjnego
  • Miejsce zakupu i czynniki wpływające na wybór miejsca zakupu
  • Trudności podczas zakupu
  • Poziom wpływu poszczególnych osób na wybór marki i rodzaju materiałów
  • Wykonawcy prac

Forma raportu:
BUD INVESTOR TRACK 2008 dostępny jest w wersji elektronicznej.
Oto dostępne raporty modułowe wraz z ceną:

Moduły

Cena raportu w PLN (netto)

Moduły

Cena raportu w PLN (netto)

Pokrycia dachowe

2 990,0

Cement

2 990,0

Systemy rynnowe

2 990,0

Farby zewnętrzne

2 990,0

Okna dachowe

2 490,0

Tynki elewacyjne

2 990,0

Materiały termoizolacyjne/
systemy dociepleń

2 990,0

Cegła ceramiczna i płytki klinkierowe stosowane
do wykończeń elewacji

2 490,0

Drzwi wewnętrzne
i zewnętrzne

2 990,0

Farby wewnętrzne

2 990,0

Okna elewacyjne

2 990,0

Tynki dekoracyjne

2 990,0

Kotły grzewcze

2 990,0

Tapety

1 490,0

Grzejniki

2 990,0

Kleje i fugi

2 990,0

Zaprawy murarskie

2 990,0

Płytki ceramiczne

2 990,0

Zaprawy tynkarskie

2 990,0

Podłogi drewniane
i laminowane

2 990,0

Posadzki

2 990,0

Bramy garażowe

1 490 0

Masy i gładzie szpachlowe

2 990,0

Wykładziny

1 490,0

Warunki zamówienia raportu:
Bud Investor Track dostępny jest po przesłaniu wypełnionego formularza zamówienia faxem na numer: /024/ 355 77 01 lub /024/ 355 77 03.

solidny fundament Twoich decyzji

Sylwia Prośniewska
Dyrektor Działu Projektów Własnych
tel. /24/ 355 77 60, 697 122 540
e-mail: s.prosniewska@asm-poland.com.pl
Przemysław Dębowski
Kierownik Sprzedaży
tel. /24/ 355 77 51, 605 218 999
e-mail: p.debowski@asm-poland.com.pl
 
Źródło: budnet.pl
Autor: ASM-Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o./ budnet.pl

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

  • Nowoczesna edukacja Liczba postów: 13 Grupa: Trudne tema... Jakie macie zdanie na temat prywatnych szkół? https://24kato.pl
  • Zakupy przez internet Liczba postów: 653 Grupa: Trudne tema... Bardzo często robie zakupy w sklepach internetowych, to pozwala mi robić zakupy nie wychodząc z domu. https://24kato.pl
  • Prezent dla dziewczyny Liczba postów: 90 Grupa: Trudne tema... Zastanawiam się nad zakupem nowego samochodu. Czy opłaca się zakupić samochód prosto z salonu? https://24kato.pl
  • Jaki samochód dla firmy? Liczba postów: 924 Grupa: Trudne tema... Moim zdaniem świetną opcją jest kupno samochodu powypadkowego na aukcjach. Konkretnie mowa tutaj o aukcjach ze strony https://www.autota.eu/pl , bo mają tam spr...
  • Jaki samochód dla rodziny? Liczba postów: 266 Grupa: Trudne tema... Ktoś już wcześniej polecał samochód elektryczny. Ja jestem tego samego zdania i sam mam elektryka. Później kupilem też staccje ładowania, ponieważ miałem czasam...

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 17202 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 256

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >