 
Chwyty marketingowe deweloperów
Obecna niepewna sytuacja w gospodarce oraz rosnąca konkurencja sprawia, że deweloperzy muszą zintensyfikować swoje wysiłki na rzecz poszukiwania chętnych na mieszkania. W tym celu sięgają po coraz bardziej urozmaicone formy promocji.	
	Czytaj dalej
	
Oczywiście najskuteczniejszym sposobem zachęcenia klientów jest zaoferowanie upustu cenowego. Firmy z branży starają się znaleźć nabywców również dokładając do mieszkania wycieczki lub w skrajnych przypadkach nawet samochody. Dla większości deweloperów ważnym wydarzeniem są targi mieszkaniowe, na które wybierają się zazwyczaj osoby już mocno zainteresowane kupnem mieszkania. Mając to na uwadze wielu przedsiębiorców z branży przygotowuje na takie wydarzenia specjalne promocyjne oferty, aby jeszcze na miejscu zachęcić potencjalnych klientów do zakupu. Poza tym warto dodać, że każdy deweloper chce wyróżnić swój projekt podkreślając jego atrakcyjność i wyjątkowość.
Czytaj również: Mieszkania z rynku wtórnego coraz tańsze
Coraz większe znaczenie ma niebanalna architektura budynku – w naszym kraju rośnie liczba nowych obiektów mieszkaniowych, które swoim wyglądem mogą przyciągnąć oko przechodniów. Ważne jest również usytuowanie inwestycji. Jest to związane z podstawową zasadą, która głosi, że na rynku nieruchomości najważniejsze są trzy rzeczy: lokalizacja, lokalizacja i lokalizacja. Ze strategią marketingową danego projektu powiązana jest zazwyczaj również nazwa osiedla. Na rynek trafiają inwestycje z coraz bardziej wymyślnymi nazwami, a pomysłowość deweloperów w tej dziedzinie wydaje się nie mieć końca.

Skuteczną i często stosowaną formą promocji projektów deweloperskich jest możliwość pochwalenia się tzw. vipem, który także zamieszka w danej inwestycji. Dla klienta decydującego się na zakup mieszkania, w którym spędzi on kilka lub nawet kilkanaście kolejnych lat, bardzo ważne jest odpowiednie sąsiedztwo. Możliwość codziennego plotkowania z osobą z pierwszych stron gazet, którą często można oglądać w telewizji jest bez wątpienia sporym atutem. Nie należy się, zatem dziwić, że większość deweloperów zabiega o takie znane nazwiska dla swoich projektów. Co ciekawe podobny sposób reklamy stosują właściciele kamienic. W tym wypadku jednak nie chodzi o wykorzystanie dzisiejszych sław, ale raczej postaci, które mają swoje miejsce w historii.
Czytaj również: Najnowszy raport rynkowy
W centralnych rejonach Warszawy, Krakowa, Wrocławia czy Gdańska można znaleźć wiele tego typu budynków, na których znajdują się tablice upamiętniające mieszkające tam niegdyś osobistości. Taka praktyka z jednej strony służy wyrażeniu szacunku dla danej postaci, ale również zdecydowanie wpływa na wzrost wartości nieruchomości. Ważnym kanałem komunikacji z potencjalnymi klientami stały się nowe technologie. Wygląd i czytelność strony internetowej w dużym stopniu świadczy o deweloperze. Obecnie większość takich witryn, które dla inwestycji stanowią swoiste okno na świat zawiera plany mieszkań, aktualności, komunikaty i zdjęcia z kolejnych etapów budowy oraz co chyba najważniejsze zakres cenowy i liczbę dostępnych lokali. Poza tym coraz bardziej popularnym rozwiązaniem wśród firm deweloperskich są tzw. wirtualne spacery. Pozwalają one zainteresowanym osobom na przyjrzenie się danemu obiektowi „od środka”, z różnych miejsc w budynku, a nawet dokładne obejrzenie wirtualnego mieszkania.
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Potrzebuję prawnika Liczba postów: 13 Grupa: Trudne tema... Poruszając temat obsługi prawnej warto pamiętać, że profesjonalizm w tej dziedzinie to klucz do uniknięcia błędów mogących pochłonąć sporo czasu i pieniędzy. Ob...
- Firmy sprzątające - opinie Liczba postów: 102 Grupa: Trudne tema... A jeśli chodzi o firmy sprzątające nagrobki, to macie jakieś polecenia? Szukam na szybko kogoś sprawdzonego przed 1 listopada, bo niestety samemu ciężko wszystk...
- Marketing szeptany - warto? Liczba postów: 52 Grupa: Trudne tema... Wirtualne biuro z https://e-biuro.eu/ polecił mi znajomy – teraz sam polecam dalej. Szczególnie dla osób, które chcą mieć prestiżowy adres bez dużych kosztów.
- Jak zadbać o wizerunek firmy? Liczba postów: 85 Grupa: Trudne tema... Zastanawiałem się długo, czy przenieść firmę do Warszawy, bo koszty biur mnie przerażały. Ostatecznie zdecydowałem się na wirtualne biuro przez https://e-biuro....
- panorama jako reklama firmy? Liczba postów: 341 Grupa: Trudne tema... Polecam Wam wszystkim sprawdzić stronę, na której znajdziecie bardzo interesujący artykuł na temat reklamy zewnętrznej - citylighty oraz jej skuteczności. Spraw...

 
  
  
                 
                
 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
 
            






