Drewniane podłogi mają wpływ na wzrost wartości nieruchomości
Na zlecenie firmy Barlinek, w ramach kampanii wizerunkowej „To naturalne” i promocji drewnianej deski barlineckiej, wśród przedstawicieli Biur Nieruchomości przeprowadzono badania, których celem było uzyskanie informacji na temat tego, czy podłogi drewna mają wpływ na wartość nieruchomości.
Okazuje się, że 96% ankietowanych uważa, że wyposażenie swojego domu lub mieszkania w drewnianą podłogę, typu deska barlinecka, podniesie jego cenę nawet o 5% pierwotnej wartości. Badania wykazały, że specjaliści od wyceny i sprzedaży nieruchomości niemal jednogłośnie twierdzą, że inwestycja w podłogę drewnianą, typu deska barlinecka, ma realny wpływ na podniesienie wartości nieruchomości.
Czytaj również: Rynek nieruchomości mieszkaniowych w I oraz II półroczu 2012 roku
Ankietowani oszacowali, że wzrost ten może oscylować w granicach 5%. Ponadto, spośród badanych mających za zadanie określić, które z wymienionych rodzajów podłóg mają największy wpływ na wartość nieruchomości, 36% stwierdziło, że podłogi drewniane mają „duży” lub „największy” wpływ. Na pytanie: „Na co zwracają uwagę kupujący przy wyborze nieruchomości i jak często?” 22% ankietowanych uznało, że zwracają oni uwagę na podłogi „często” lub „zawsze”.

„Klienci zawsze zwracają uwagę na rodzaj i stan podłóg. Podłogi drewniane pozostawiają najlepsze wrażenie – są eleganckie, pięknie się starzeją i są naturalne. Dodatkowo mieszkanie staje się bardziej przytulne. Momentami jest to decydujący element przy zakupie mieszkania.” – mówi Cezary Milewski z „Vera Nieruchomości”.
Czytaj również: Dom energooszczędny tańszy od konwencjonalnego
„To naturalne“ to kampania, której głównym przekazem jest to, że wartością jest to, co prawdziwe. Podkreśla ona zasadniczą róznicę między produktami marki Barlinek, takimi jak drewniane deski barlineckie, a tymi, które u konkurencji pretendują do tego, aby być podobnymi do produktów z drewna (laminaty).

Badanie zostało przeprowadzone przez agencję K2 na zlecenie firmy Barlinek w ramach kampanii wizerunkowej „To naturalne” w grupie 50 przedstawicieli Biur Nieruchomości (znajdujących się na terenie miast w Polsce, których liczba mieszkańców jest większa niż 200tys.) w dniach 20-27.06.2012r.

Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Transport międzynarodowy Liczba postów: 156 Grupa: Trudne tema... Choć promy bywają krytykowane, nowoczesne promy cargo coraz częściej wykorzystują ekologiczne paliwa i technologie, co jest ważne w kontekście międzynarodowej w...
- Transport międzynarodowy towarów Liczba postów: 2 Grupa: Trudne tema... Ze względu na skalę działalności, doświadczony operator logistyczny wynegocjuje dla Was lepsze warunki u przewoźników niż byłoby to możliwe indywidualnie. To je...
- praca i co dalej Liczba postów: 228 Grupa: Trudne tema... Rynek pracy jest strasznie przeciążony.
- Wakacje 2022 Liczba postów: 49 Grupa: Trudne tema... Tak sobie myślę, że Berlin najlepiej smakuje poza oczywistymi punktami, bo wtedy wychodzą perełki. Gdzieś mi to mignęło i przewodnik Berlin ciekawe miejsca pods...
- agencja wordpress Liczba postów: 18 Grupa: Trudne tema... Jeśli nadal aktualne to najlepiej zlecić stworzenie strony do Freelancera od WordPress. Taka osoba samodzielnie tworzy strony na WordPress.

