
Firmy ukarane za wprowadzanie seniorów w błąd
Brak informacji o handlowym charakterze spotkania może słono kosztować przedsiębiorstwo zajmujące się sprzedażą bezpośrednią. Przekonały się o tym ostatnio dwie spółki: Mat-Medic i Eco-Vital
Na pierwszą z wymienionych firm nałożono kary w łącznej wysokości ponad 180 tys. zł, druga została ukarana kwotą ponad 643 tys. zł. Obie zajmują się sprzedażą bezpośrednią, a swoją ofertę kierują przede wszystkim do osób starszych – Eco-Vital oferuje na pokazach kulinarnych sprzęt do gotowania, a Mat-Medic podczas spotkań, na których przeprowadzane są badania, sprzedaje urządzenia paramedyczne.
Czytaj więcej...
2014-08-18
Źródło: Gazeta Prawna
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- 6000 Ekspertów, 500 Debat – XXXIV Forum Ekonomiczn... Liczba postów: 13 Grupa: Aktualności
- Potrzebny adwokat Liczba postów: 435 Grupa: Trudne tema... Ja nie ufam takim właśnie często polecanym adwokatom, skoro potrzebują reklamy wcale nie są dobrymi fachowcami. Specjalista nie będzie potrezbował takich reklam...
- Szafy na kartoteki Liczba postów: 1 Grupa: Trudne tema... Chciałabym wyposażyć firmę w solidne szafy na kartoteki. W jakim sklepie polecacie kupić?
- praca i co dalej Liczba postów: 197 Grupa: Trudne tema... B2B klienci często patrzą na adres firmy przy podejmowaniu decyzji. Moja firma miała adres w małym mieście i to nas ograniczało. Dzięki wirtualnemu biuru https:...
- producent opakowań Liczba postów: 23 Grupa: Trudne tema... Jak ktoś szuka jakieś firmy która ma produkcja kontraktowa suplementów oraz pakowanie lub zaszetkowanie suplementów.