Firmy ukarane za wprowadzanie seniorów w błąd
Brak informacji o handlowym charakterze spotkania może słono kosztować przedsiębiorstwo zajmujące się sprzedażą bezpośrednią. Przekonały się o tym ostatnio dwie spółki: Mat-Medic i Eco-Vital
Na pierwszą z wymienionych firm nałożono kary w łącznej wysokości ponad 180 tys. zł, druga została ukarana kwotą ponad 643 tys. zł. Obie zajmują się sprzedażą bezpośrednią, a swoją ofertę kierują przede wszystkim do osób starszych – Eco-Vital oferuje na pokazach kulinarnych sprzęt do gotowania, a Mat-Medic podczas spotkań, na których przeprowadzane są badania, sprzedaje urządzenia paramedyczne.
Czytaj więcej...
2014-08-18
Źródło: Gazeta Prawna
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Dlaczego ważne jest sprawdzenie licencji kasyna on... Liczba postów: 8 Grupa: Trudne tema... Wiele osób bagatelizuje znaczenie sprawdzenia licencji kasyna online, a przecież to właśnie od niej zależy bezpieczeństwo naszych danych i środków. Sam kiedyś u...
- Pokrycia dachowe MELLE w promocyjnych cenach Liczba postów: 0 Grupa: Aktualności
- Znamy już wstępny program III edycji konferencji „... Liczba postów: 0 Grupa: Aktualności
- TS Invest na Kongresie Kobiet Polskich Liczba postów: 0 Grupa: Aktualności
- Skuteczna reklama dla e-biznesu? Liczba postów: 294 Grupa: Trudne tema... Zdecydowanie chciałabym zacząć współpracować z osobą, która zna się na rozwoju biznesowym.

