Kooperacja firmy Würth Polska z Centrum Nauki Kopernik

Kooperacja firmy Würth Polska z Centrum Nauki Kopernik

Firma Würth Polska została Wyłącznym Partnerem Majsterni w Centrum Nauki Kopernik, czyli przestrzeni inspirującej do kreatywnego i nieszablonowego myślenia. Umowa o współpracy została podpisana podczas konferencji prasowej, która odbyła się 6 lutego br. w Centrum Konferencyjnym Kopernik

 

 Majsternia to miejsce, w którym dzieci, młodzież i dorośli mają okazję przekonać się, że „myślą lepiej, niż myślą”. Nie ma tu dokładnych instrukcji, ocen, limitów czasowych. Każdy ma szansę na odkrycie. Goście samodzielnie mierzą się z wyzwaniami inżynieryjnymi, naukowymi, logicznymi. Wiele zadań polega na konstruowaniu z wykorzystaniem bardzo różnych przedmiotów - śrub, łańcuszków, linijek, deseczek z otworami. Zajmując miejsce przy jednym ze stołów warsztatowych, odwiedzający mają możliwość sprawdzenia się nie tylko w roli majsterkowicza – doświadczenia wymagają także zacięcia naukowego i logicznego.

 

Zaangażowanie firmy Würth Polska w projekt Majsterni

 

Razem na rzecz nauki

6 lutego br., podczas konferencji prasowej zorganizowanej w warszawskim Centrum Konferencyjnym Kopernik została podpisana umowa, w wyniku której Würth Polska otrzymał tytuł Wyłącznego Partnera Majsterni.

 

Zaangażowanie firmy Würth Polska w projekt Majsterni

 

Czytaj również: Zagłosuj na najlepszą realizację 2018 r. w Plebiscycie Polska Architektura XXL

 

 – Celem naszej współpracy z Centrum Nauki Kopernik jest aktywizacja młodego pokolenia do podejmowania wyzwań w różnych dziedzinach nauki – nie tylko inżynieryjnych. Chcemy motywować do rozwoju, zadawania pytań i szukania nowych rozwiązań – mówi Robert Karolak, Dyrektor Marketingu w Würth Polska. – W ramach przyjętej strategii z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu od lat wspieramy różnorodne inicjatywy kulturalne i edukacyjne. Dlatego nie mogliśmy przejść obojętnie obok Majsterni, której przyświeca cel rozbudzania ciekawości wobec świata i nauki, w różnych grupach wiekowych. Jest to również projekt spójny z profilem naszej działalności – rozwój, innowacje oraz technika wpisane są w DNA naszej firmy – dodaje Robert Karolak.

 

Kooperacja firmy Würth Polska z Centrum Nauki Kopernik to pionierska działalność w branży produktów i rozwiązań dla profesjonalistów. W ramach współpracy do Majsterni trafiły narzędzia warsztatowe i akcesoria do  przechowywania różnego rodzaju elementów - nowe systemy kaset oraz wózki narzędziowe marki Würth. Produkty są kompatybilne, czyli elementy walizek czy wózków mogą być dowolnie konfigurowane. Z kolei część serwisowa Majsterni została wyposażona w profesjonale narzędzia ręczne oraz elektronarzędzia, takie jak zestawy szczypiec, precyzyjne wkrętaki, zakrętarka udarowa.

 

Zaangażowanie firmy Würth Polska w projekt Majsterni

 

Czytaj również: Polski Instytut Rozwoju ma zaszczyt zaprosić Państwa do udziału w konferencji: „Facility&Property Management - bezpieczna i oszczędna nieruchomość

 

 – Samodzielne próby rozwiązania konkretnego problemu najbardziej angażują nasze emocje i motywują do działania. Ucząc się przez projektowanie, budowanie i testowanie różnych rozwiązań sami kształtujemy swoją wiedzę i zdobywamy nowe umiejętności. Majsternia stwarza możliwość takiego działania. Współpraca z Wurth z pewnością pozwoli nam rozwijać to szczególne miejsce i tworzyć nowe wyzwania dla naszych zwiedzających – mówi Joanna Kalinowska, Dyrektor Rozwoju Centrum Nauki Kopernik. 

 

Lider rynku wyznacza trendy 

Zaangażowanie firmy Würth Polska w projekt Majsterni to także ważne działanie wizerunkowe, szczególnie w kontekście budowania wartości i rozpoznawalności marki. Koncern jest liderem rynku w technice zamocowań i dystrybucji produktów dla profesjonalistów, który swoje produkty sprzedaje wyłącznie przedstawicielom firm i osobom prowadzącym działalność gospodarczą. Dzięki współpracy z Centrum Nauki Kopernik z jednej strony umacnia więc swój wizerunek wśród obecnych i potencjalnych partnerów biznesowych czy pracowników, z drugiej natomiast ma okazję dotrzeć do szerszego grona odbiorców. Odbiorców, którym zależy na aktywnym i twórczym poznawaniu świata.  

2019-02-07
Źródło: goodonePR / budnet.pl

Czytaj też…

Czytaj na forum

  • W co warto obecnie inwestować? Liczba postów: 2585 Grupa: Trudne tema... nieruchomości albo złoto w tych czasach
  • Dobry warsztat samochodowy Liczba postów: 455 Grupa: Trudne tema... Od wielu lat bardzo dobrze współpracuje mi się z warsztatem Akroma http://akroma.pl/kontakt/ którzy znajdują się w Lubiczu Górnym, zaraz koło Torunia. Ekipa jes...
  • Naprawa samochodu Liczba postów: 38 Grupa: Trudne tema... Ja serwisuję auto i w razie potrzeby będę naprawiać tylko w autoryzowanym serwisie w salonie gdzie je kupiłam. Panowie z Euro-Kas świetnie znają się na swojej p...
  • BHP Liczba postów: 35 Grupa: Trudne tema... Szkolenia BHP kojarzą mi się z przyjemnym tematem. Takie szkolenia zawsze są ciekawe i chętnie się ich słucha. Jak można dostać pracę w BHP, trzeba iść na studi...
  • biuro rachunkowe Liczba postów: 53 Grupa: Trudne tema... Biura rachunkowe są bardzo pomocne, sam korzystam często, bo moja siostra prowadzi swoje. Ostatnio szukała w Bydgoszczy pieczątek, potrzebne są jej nowe. Trafił...

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 17631 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 133

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >