Na rynku podłóg i drzwi pojawi się nowa marka sklepów

Na rynku podłóg i drzwi pojawi się nowa marka sklepów

DDD Dobre Dla Domu wprowadza nowy format sklepów dedykowany małym, lokalnym rynkom. Partnerzy będą działać pod nowym logo. Pierwszy taki sklep ruszy do końca roku. Czytaj dalej

Nowy koncept adresowanych jest do właścicieli firm montażowych, właścicieli lokalnych, niezrzeszonych sklepów a nawet  osób bezrobotnych posiadających doświadczenie w branży. Nowatorski koncept zakłada współpracę trzech stron – partnera Podłogi i Drzwi, centrali oraz dotychczasowych franczyzobiorców sieci DDD Dobre Dla domu, u których partnerzy będą się zaopatrywać w towar.

 

Większość kosztów związanych z otwarciem sklepu Podłogi i Drzwi pokrywa centrala DDD Dobre Dla Domu (koszty ekspozytorów i wizualizacji zewnętrznej – ok. 12 tys. zł). W sklep partnera zainwestuje również franczyzobiorca sieci DDD (zakup drzwi na ekspozycje – ok. 3 tys. zł). Inwestując w sklep o powierzchni ok. 30m2 partner poniesie koszty w wysokości ok. 8 tys. zł (koszty wynajmu lokalu, ew. zatrudnienia pracownika, transportu, adaptacji lokalu, zakupu drukarki fiskalnej i sprzętu). Minimalna powierzchnia lokalu, jakim powinien dysponować partner to 30m2 (max. 90m2)  

 

Nowy format współpracy z DDD Dobre Dla Domu jest odpowiedzią na zainteresowanie lokalnych przedsiębiorców - wyjaśnia Marek Frątczak, szef działu ekspansji DDD Dobre Dla Domu. – Drobni przedsiębiorcy oferujący usługi montażowe mogą rozszerzyć dotychczasową działalność uzyskując dostęp do materiałów w cenach, których nie uzyskaliby jako samodzielni właściciele sklepów.

DDD Dobre Dla Domu jest ogólnopolską siecią sklepów specjalistycznych oferujących drzwi, panele podłogowe, podłogi drewniane, akcesoria do podłóg, panele ścienne oraz akcesoria do drzwi. Obecnie sieć liczy 51 sklepów, z czego 39 franczyzowych. Pomysłem DDD na skuteczną konkurencję z sieciami marketów budowlanych jest tworzenie sklepów wyspecjalizowanych, w których klient znajdzie największy wybór modeli drzwi, paneli i podłóg oraz może liczyć na pełen zakres usług okołosprzedażowych z montażem zakupionych towarów włącznie.

 

 

Źródło: PROFIT system / budnet.pl

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

  • paczka z niestandardowymi wymiarami Liczba postów: 28 Grupa: Trudne tema... Nowoczesne rozwiązania, takie jak paczkomaty, zmieniły sposób korzystania z usług kurierskich. Dzięki nim nadawanie i odbieranie paczek stało się szybkie i wygo...
  • Podpisanie umowy partnerskiej między Vinted i InPo... Liczba postów: 1 Grupa: Aktualności Super! Lubimy kupować z drugiej ręki, a taki międzynarodowy rynek otwiera wiele możliwości. Ostatnio przygotowujemy nasze dziecko na pierwszy obóz letni, przyda...
  • Gdzie na wczasy ? Liczba postów: 105 Grupa: Trudne tema... Planując wakacje do Turcji, trafiłem przez przypadek na witrynę https://turcja-wakacje.pl/ i muszę przyznać – petarda! To nie jest następny nudny blog z kopiowa...
  • Jak rozwinąć swój biznes w okresie COVID? Liczba postów: 59 Grupa: Trudne tema... No nie ma co... czasie COVID dużo rzeczy trzeba było przemyśleć od nowa, zwłaszcza w biznesie. U mnie super się sprawdziły personalizowane naklejki – na opakowa...
  • Bezpieczny fotelik 0-18 kg Liczba postów: 41 Grupa: Trudne tema... 0-18 kg to jedynie RWF. Innej opcji to nie ma. Ale jak już starsze dziecko to można wybierać sobie coś wiecej. Bo są jeszcze te pasy Smart Kid Belt. Dobre dla s...

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 19685 użytkowników

Użytkownicy online (2)

gości: 239

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >