Nowe cele biznesowe Porta KMI Poland
Porta KMI Poland dynamicznie przystąpiła do realizacji nowych celów biznesowych i marketingowych.
Czytaj dalej
Po zorganizowanych na przełomie lutego i marca Targach Porta 2013, firma wprowadza na rynek nowe serie produktowe, a pod hasłem „Rewolucja [nie tylko] cenowa” prowadzi adresowaną do klienta indywidualnego kampanię reklamową, która ma na celu zaprezentowanie najnowszych kolekcji drzwi Porta oraz zakomunikowanie nowych, obniżonych cen.

Podczas pierwszych Targów Porta 2013 w niekonwencjonalny i niespotykany dotąd w branży sposób firma zaprezentowała szereg nowości. Poza nowymi produktami, które można było podziwiać w specjalnie zbudowanym na tę okazję SHOWROOM-ie, odwiedzający targi mogli jako pierwsi zobaczyć odświeżone logo firmy. Popularność targów, przerosła oczekiwania organizatorów. Przez trzy dni główną siedzibę Porta KMI Poland odwiedziło ponad 1300 osób.
Czytaj również: Inwestycja w badania wzmacnia jakość produktów
Najważniejsze jest dogłębne zrozumienie wartości i celów, którymi kierują się nasi klienci. Na tym zrozumieniu możemy budować zaufanie i zainspirować ludzi wewnątrz firmy, by kreatywnie poszukiwali rozwiązań, które w rezultacie zamkną się satysfakcjonującym wynikiem finansowym. Każde przedsięwzięcie jest dobre w takim stopniu, w jakim dobre jest jego najsłabsze ogniwo – mówi finalista Plebiscytu na Osobowość Roku Branży Stolarki Budowlanej w 2012 roku, Artur Pęksyk z Porta KMI Poland.

By wyjść naprzeciw oczekiwaniom projektantów, architektów czy inwestorów, firma przygotowała program K-Kontrakt. Wykonane zgodnie z kontraktem drzwi uwzględniają indywidualne wymagania klienta także pod względem funkcji użytkowej, parametrów czy wzornictwa. Dzięki szczegółowej analizie potrzeb oraz w odpowiedzi na indywidualne zapotrzebowanie klienta powstaje produkt przygotowany dokładnie „na miarę”.
Czytaj również: Nowy system dopłat do kredytów
Porta jako firma z 20-letnim doświadczeniem wprowadziła na polski rynek wiele nowatorskich rozwiązań zarówno w zakresie technologii produkcji, jak też wzornictwa. Chcielibyśmy jeszcze bliżej niż dotąd współpracować z architektami. - Naszym celem jest dostosowanie oferty drzwi do najbardziej wymagających oczekiwań rynku i projektanta, który coraz częściej poszukuje rozwiązań unikalnych i wyjątkowych – dodaje Artur Pęksyk.
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- profilaktyka stomatologiczna Liczba postów: 86 Grupa: Trudne tema... Zadbane zęby to podstawa - leczenie ortodontyczne, wpływa nie tylko na estetykę, ale i na prawidłowe funkcjonowanie stawów czy nawet redukcję problemów z oddych...
- Architekt remont mieszkania Liczba postów: 65 Grupa: Trudne tema... Sprawdźcie sobie stronę perfekcyjnykat.pl , na której znajdziecie portal informacyjny z licznymi artykułami na temat budowy domu, remontów i aranżacji wnętrz. P...
- Jaka drukarka do małej firmy Liczba postów: 68 Grupa: Trudne tema... Przy zakupie tonera HP 107A muszę pamiętać, że bęben obrazowy jest oddzielny. Właśnie sprawdzam: https://www.callsystem.pl/hp-107a-toner/ . Zastanawiam się, jak....
- Zakład pogrzebowy Liczba postów: 118 Grupa: Trudne tema... Tak sobie myślę, że przy sprzątaniu po zgonie najważniejsze jest szybkie zabezpieczenie miejsca i odcięcie dostępu osób postronnych. Potem liczy się dekontamina...
- Program do fakturowania Liczba postów: 100 Grupa: Trudne tema... Przy wyborze programu księgowego warto rozważyć Faktura VAT 2024 dostępną na stronie Ksiegowosc24. Ta rozbudowana aplikacja oferuje trzy wersje, co pozwala dost...

