Nowe cele biznesowe Porta KMI Poland

Nowe cele biznesowe Porta KMI Poland

Porta KMI Poland dynamicznie przystąpiła do realizacji nowych celów biznesowych i marketingowych. Czytaj dalej

 

Po zorganizowanych na przełomie lutego i marca Targach Porta 2013, firma wprowadza na rynek nowe serie produktowe, a pod hasłem „Rewolucja [nie tylko] cenowa” prowadzi adresowaną do klienta indywidualnego kampanię reklamową, która ma na celu zaprezentowanie najnowszych kolekcji drzwi Porta oraz zakomunikowanie nowych, obniżonych cen. 

 

 

Podczas pierwszych Targów Porta 2013 w niekonwencjonalny i niespotykany dotąd w branży sposób firma zaprezentowała szereg nowości. Poza nowymi produktami, które można było podziwiać w specjalnie zbudowanym na tę okazję SHOWROOM-ie, odwiedzający targi mogli jako pierwsi zobaczyć odświeżone logo firmy. Popularność targów, przerosła oczekiwania organizatorów. Przez trzy dni główną siedzibę Porta KMI Poland odwiedziło ponad 1300 osób.

 

Czytaj również: Inwestycja w badania wzmacnia jakość produktów

 

Najważniejsze jest dogłębne zrozumienie wartości i celów, którymi kierują się nasi klienci. Na tym zrozumieniu możemy budować zaufanie i zainspirować ludzi wewnątrz firmy, by kreatywnie poszukiwali rozwiązań, które w rezultacie zamkną się satysfakcjonującym wynikiem finansowym. Każde przedsięwzięcie jest dobre w takim stopniu, w jakim dobre jest jego najsłabsze ogniwo – mówi finalista Plebiscytu na Osobowość Roku Branży Stolarki Budowlanej w 2012 roku, Artur Pęksyk z Porta KMI Poland.

 

 

By wyjść naprzeciw oczekiwaniom projektantów, architektów czy inwestorów, firma przygotowała program K-Kontrakt. Wykonane zgodnie z kontraktem drzwi uwzględniają indywidualne wymagania klienta także pod względem funkcji użytkowej, parametrów czy wzornictwa. Dzięki szczegółowej analizie potrzeb oraz w odpowiedzi na indywidualne zapotrzebowanie klienta powstaje produkt przygotowany dokładnie „na miarę”.

 

Czytaj również: Nowy system dopłat do kredytów

 

Porta jako firma z 20-letnim doświadczeniem wprowadziła na polski rynek wiele nowatorskich rozwiązań zarówno w zakresie technologii produkcji, jak też wzornictwa. Chcielibyśmy jeszcze bliżej niż dotąd współpracować z architektami. - Naszym celem jest dostosowanie oferty drzwi do najbardziej wymagających oczekiwań rynku i projektanta, który coraz częściej poszukuje rozwiązań unikalnych i wyjątkowych – dodaje Artur Pęksyk.

2013-05-25
Źródło: Media Forum / budnet.pl

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

  • Gdzie kupić akcesoria CNC Liczba postów: 66 Grupa: Trudne tema... Osobiście wielokrotnie korzystałem z usług firmy PERA - obróbka wibrościerna , która oferuje kompleksowe usługi z zakresu odlewów metali kolorowych i obróbki CN...
  • Moda Liczba postów: 156 Grupa: Trudne tema... Niezwykle atrakcyjną ofertę takich produktów jak m.in. marynarki, kurtki, koszule, spodnie, szorty sukienki, obuwie, piżamy, torebki, rajstopy, szale, biżuterię...
  • Gry komputerowe Liczba postów: 130 Grupa: Trudne tema... Nowe platformy umożliwiają połączenie ekscytacji gier online z analityką wydarzeń sportowych. Możesz studiować kształt zespołów, porównywać współczynniki i spra...
  • Firmy które produkują ubrania Liczba postów: 17 Grupa: Trudne tema... Świetne jakościowo ubrania znajdziecie na pewno w ofercie https://www.denley.pl/. Znajdziesz tu szeroki wybór ubrań — od casualowych T‑shirtów, przez modne bluz...
  • Sposób na zdrowie Liczba postów: 651 Grupa: Trudne tema... Na rynku dostępnych jest wiele suplementów, dlatego colostrum lr bywa porównywane z innymi preparatami wspierającymi zdrowie. W opinii wielu osób jego przewagą....

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 20459 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 348

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >