Nowe cele biznesowe Porta KMI Poland

Nowe cele biznesowe Porta KMI Poland

Porta KMI Poland dynamicznie przystąpiła do realizacji nowych celów biznesowych i marketingowych. Czytaj dalej

 

Po zorganizowanych na przełomie lutego i marca Targach Porta 2013, firma wprowadza na rynek nowe serie produktowe, a pod hasłem „Rewolucja [nie tylko] cenowa” prowadzi adresowaną do klienta indywidualnego kampanię reklamową, która ma na celu zaprezentowanie najnowszych kolekcji drzwi Porta oraz zakomunikowanie nowych, obniżonych cen. 

 

 

Podczas pierwszych Targów Porta 2013 w niekonwencjonalny i niespotykany dotąd w branży sposób firma zaprezentowała szereg nowości. Poza nowymi produktami, które można było podziwiać w specjalnie zbudowanym na tę okazję SHOWROOM-ie, odwiedzający targi mogli jako pierwsi zobaczyć odświeżone logo firmy. Popularność targów, przerosła oczekiwania organizatorów. Przez trzy dni główną siedzibę Porta KMI Poland odwiedziło ponad 1300 osób.

 

Czytaj również: Inwestycja w badania wzmacnia jakość produktów

 

Najważniejsze jest dogłębne zrozumienie wartości i celów, którymi kierują się nasi klienci. Na tym zrozumieniu możemy budować zaufanie i zainspirować ludzi wewnątrz firmy, by kreatywnie poszukiwali rozwiązań, które w rezultacie zamkną się satysfakcjonującym wynikiem finansowym. Każde przedsięwzięcie jest dobre w takim stopniu, w jakim dobre jest jego najsłabsze ogniwo – mówi finalista Plebiscytu na Osobowość Roku Branży Stolarki Budowlanej w 2012 roku, Artur Pęksyk z Porta KMI Poland.

 

 

By wyjść naprzeciw oczekiwaniom projektantów, architektów czy inwestorów, firma przygotowała program K-Kontrakt. Wykonane zgodnie z kontraktem drzwi uwzględniają indywidualne wymagania klienta także pod względem funkcji użytkowej, parametrów czy wzornictwa. Dzięki szczegółowej analizie potrzeb oraz w odpowiedzi na indywidualne zapotrzebowanie klienta powstaje produkt przygotowany dokładnie „na miarę”.

 

Czytaj również: Nowy system dopłat do kredytów

 

Porta jako firma z 20-letnim doświadczeniem wprowadziła na polski rynek wiele nowatorskich rozwiązań zarówno w zakresie technologii produkcji, jak też wzornictwa. Chcielibyśmy jeszcze bliżej niż dotąd współpracować z architektami. - Naszym celem jest dostosowanie oferty drzwi do najbardziej wymagających oczekiwań rynku i projektanta, który coraz częściej poszukuje rozwiązań unikalnych i wyjątkowych – dodaje Artur Pęksyk.

2013-05-25
Źródło: Media Forum / budnet.pl

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

  • Dobry warsztat samochodowy Liczba postów: 858 Grupa: Trudne tema... W przypadku busów Volkswagena temat powiększone zbiorniki paliwa do busów przewija się coraz częściej, zwłaszcza u osób pracujących na trasach międzynarodowych....
  • Nowe cele EPBD: wszystkie budynki w UE bezemisyjne... Liczba postów: 1 Grupa: Aktualności It’s inspiring to see how Poland is focusing on energy-efficient and sustainable buildings. Just like modern construction benefits from smart planning and optim...
  • Wolny czas Liczba postów: 148 Grupa: Trudne tema... W wolnym czasie lubię zatrzymać się przy czymś spokojnym i wciągającym. Ostatnio to była "Szuflada z motylami" https://videograf.pl/szuflada-z-motylami Moniki M...
  • Rolety Liczba postów: 2 Grupa: Trudne tema... Ostatnio szukałem ciekawych rolet do mieszkania i trafiłem na https://www.roltis.pl/. Fajnie, że mają ogromny wybór zarówno klasyczne rolety, dzień-noc, dachowe...
  • budowa domu - porady Liczba postów: 439 Grupa: Trudne tema... Myślałem, że każda działka nadaje się pod budowę, dopóki nie sprawdziłem MPZP i okazało się, że moja działka go niestety nie ma. Na szczęście znalazłem poradnik...

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 20398 użytkowników

Użytkownicy online (2)

gości: 247

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >