Nowe cele biznesowe Porta KMI Poland

Nowe cele biznesowe Porta KMI Poland

Porta KMI Poland dynamicznie przystąpiła do realizacji nowych celów biznesowych i marketingowych. Czytaj dalej

 

Po zorganizowanych na przełomie lutego i marca Targach Porta 2013, firma wprowadza na rynek nowe serie produktowe, a pod hasłem „Rewolucja [nie tylko] cenowa” prowadzi adresowaną do klienta indywidualnego kampanię reklamową, która ma na celu zaprezentowanie najnowszych kolekcji drzwi Porta oraz zakomunikowanie nowych, obniżonych cen. 

 

 

Podczas pierwszych Targów Porta 2013 w niekonwencjonalny i niespotykany dotąd w branży sposób firma zaprezentowała szereg nowości. Poza nowymi produktami, które można było podziwiać w specjalnie zbudowanym na tę okazję SHOWROOM-ie, odwiedzający targi mogli jako pierwsi zobaczyć odświeżone logo firmy. Popularność targów, przerosła oczekiwania organizatorów. Przez trzy dni główną siedzibę Porta KMI Poland odwiedziło ponad 1300 osób.

 

Czytaj również: Inwestycja w badania wzmacnia jakość produktów

 

Najważniejsze jest dogłębne zrozumienie wartości i celów, którymi kierują się nasi klienci. Na tym zrozumieniu możemy budować zaufanie i zainspirować ludzi wewnątrz firmy, by kreatywnie poszukiwali rozwiązań, które w rezultacie zamkną się satysfakcjonującym wynikiem finansowym. Każde przedsięwzięcie jest dobre w takim stopniu, w jakim dobre jest jego najsłabsze ogniwo – mówi finalista Plebiscytu na Osobowość Roku Branży Stolarki Budowlanej w 2012 roku, Artur Pęksyk z Porta KMI Poland.

 

 

By wyjść naprzeciw oczekiwaniom projektantów, architektów czy inwestorów, firma przygotowała program K-Kontrakt. Wykonane zgodnie z kontraktem drzwi uwzględniają indywidualne wymagania klienta także pod względem funkcji użytkowej, parametrów czy wzornictwa. Dzięki szczegółowej analizie potrzeb oraz w odpowiedzi na indywidualne zapotrzebowanie klienta powstaje produkt przygotowany dokładnie „na miarę”.

 

Czytaj również: Nowy system dopłat do kredytów

 

Porta jako firma z 20-letnim doświadczeniem wprowadziła na polski rynek wiele nowatorskich rozwiązań zarówno w zakresie technologii produkcji, jak też wzornictwa. Chcielibyśmy jeszcze bliżej niż dotąd współpracować z architektami. - Naszym celem jest dostosowanie oferty drzwi do najbardziej wymagających oczekiwań rynku i projektanta, który coraz częściej poszukuje rozwiązań unikalnych i wyjątkowych – dodaje Artur Pęksyk.

2013-05-25
Źródło: Media Forum / budnet.pl

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

  • Małe biurko Liczba postów: 1 Grupa: Trudne tema... Cześć, szukam niewielkiego, prostego, ale eleganckiego biurka do pokoju. Zależy mi na szufladach i ogólnie miejscach, w których można coś schować. Co możecie po...
  • WYPOŻYCZALNIA SAMOCHODÓW WARSZAWA Liczba postów: 5 Grupa: Trudne tema... Użytkownik romek4433 napisał: Theo tôi, thuê xe luôn là lựa chọn đáng giá. Ví dụ, bạn có thể sử dụng https://bit.ly/4jV5pV9 Block Blast . Great point about car...
  • profilaktyka stomatologiczna Liczba postów: 78 Grupa: Trudne tema... Witam wszystkie osoby, które są zainteresowane tematem naszej rozmowy. Jeżeli szukacie sprawdzonych usług stomatologicznych w Krakowie, to osobiście polecam Wam...
  • Pieniądze - inwestowanie Liczba postów: 364 Grupa: Trudne tema... Polecam wejście we Freedom24 i rozpoczęcie działania z nimi. Siedzę w tym już długo i widzę, jak to działa. Wiadomo - inwestowanie wiąże się z ryzykiem, ale po....
  • w trosce o samochód Liczba postów: 152 Grupa: Trudne tema... Wielu znajomych, którzy kupują samochody, ma zawsze to samo pytanie – czy lepiej brać od dealera, czy jednak szukać czegoś w komisie. Szczególnie w przypadku Hy...

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 20252 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 309

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >