Nowe cele biznesowe Porta KMI Poland

Nowe cele biznesowe Porta KMI Poland

Porta KMI Poland dynamicznie przystąpiła do realizacji nowych celów biznesowych i marketingowych. Czytaj dalej

 

Po zorganizowanych na przełomie lutego i marca Targach Porta 2013, firma wprowadza na rynek nowe serie produktowe, a pod hasłem „Rewolucja [nie tylko] cenowa” prowadzi adresowaną do klienta indywidualnego kampanię reklamową, która ma na celu zaprezentowanie najnowszych kolekcji drzwi Porta oraz zakomunikowanie nowych, obniżonych cen. 

 

 

Podczas pierwszych Targów Porta 2013 w niekonwencjonalny i niespotykany dotąd w branży sposób firma zaprezentowała szereg nowości. Poza nowymi produktami, które można było podziwiać w specjalnie zbudowanym na tę okazję SHOWROOM-ie, odwiedzający targi mogli jako pierwsi zobaczyć odświeżone logo firmy. Popularność targów, przerosła oczekiwania organizatorów. Przez trzy dni główną siedzibę Porta KMI Poland odwiedziło ponad 1300 osób.

 

Czytaj również: Inwestycja w badania wzmacnia jakość produktów

 

Najważniejsze jest dogłębne zrozumienie wartości i celów, którymi kierują się nasi klienci. Na tym zrozumieniu możemy budować zaufanie i zainspirować ludzi wewnątrz firmy, by kreatywnie poszukiwali rozwiązań, które w rezultacie zamkną się satysfakcjonującym wynikiem finansowym. Każde przedsięwzięcie jest dobre w takim stopniu, w jakim dobre jest jego najsłabsze ogniwo – mówi finalista Plebiscytu na Osobowość Roku Branży Stolarki Budowlanej w 2012 roku, Artur Pęksyk z Porta KMI Poland.

 

 

By wyjść naprzeciw oczekiwaniom projektantów, architektów czy inwestorów, firma przygotowała program K-Kontrakt. Wykonane zgodnie z kontraktem drzwi uwzględniają indywidualne wymagania klienta także pod względem funkcji użytkowej, parametrów czy wzornictwa. Dzięki szczegółowej analizie potrzeb oraz w odpowiedzi na indywidualne zapotrzebowanie klienta powstaje produkt przygotowany dokładnie „na miarę”.

 

Czytaj również: Nowy system dopłat do kredytów

 

Porta jako firma z 20-letnim doświadczeniem wprowadziła na polski rynek wiele nowatorskich rozwiązań zarówno w zakresie technologii produkcji, jak też wzornictwa. Chcielibyśmy jeszcze bliżej niż dotąd współpracować z architektami. - Naszym celem jest dostosowanie oferty drzwi do najbardziej wymagających oczekiwań rynku i projektanta, który coraz częściej poszukuje rozwiązań unikalnych i wyjątkowych – dodaje Artur Pęksyk.

2013-05-25
Źródło: Media Forum / budnet.pl

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

  • Rozwód Liczba postów: 132 Grupa: Trudne tema... Proces terapii bardzo często opisywany jest jako coś, co zmienia się w czasie – pierwsze spotkania wyglądają inaczej niż kolejne, pojawia się większa swoboda i....
  • Kredyt na remont mieszkania Liczba postów: 64 Grupa: Trudne tema... Przy kredycie na remont liczy się stabilna rata, bo budżet łatwo się rozjeżdża. Część osób decyduje się na kredyt z WIBORem a potem rozważa ugodę z bankiem, żeb...
  • Architekt remont mieszkania Liczba postów: 66 Grupa: Trudne tema... Ja kocham naturalne drewno więc uważam, że warto ale należy poczytać o impregnacji i konserwacji i pogodzić się z tym, że drewno żyje i nie będzie wyglądało ide...
  • Prezent dla dziewczyny Liczba postów: 240 Grupa: Trudne tema... Zainteresowanym tematem mogę polecić sprawdzić stronę https://edibazzar.pl/Torebki-damskie , na której znajdziecie ofertę hurtowni biżuterii sztucznej oraz doda...
  • Jak przygotować się do przeprowadzki? Liczba postów: 61 Grupa: Trudne tema... Jeżeli jesteśmy w temacie transportu to polecam wybrać dobrą firmę, która oferuje właśnie usługi transportowe. Ja w zeszłym roku korzystałem z pomocy firmy z M...

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 20423 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 167

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >