Nowe cele biznesowe Porta KMI Poland

Nowe cele biznesowe Porta KMI Poland

Porta KMI Poland dynamicznie przystąpiła do realizacji nowych celów biznesowych i marketingowych. Czytaj dalej

 

Po zorganizowanych na przełomie lutego i marca Targach Porta 2013, firma wprowadza na rynek nowe serie produktowe, a pod hasłem „Rewolucja [nie tylko] cenowa” prowadzi adresowaną do klienta indywidualnego kampanię reklamową, która ma na celu zaprezentowanie najnowszych kolekcji drzwi Porta oraz zakomunikowanie nowych, obniżonych cen. 

 

 

Podczas pierwszych Targów Porta 2013 w niekonwencjonalny i niespotykany dotąd w branży sposób firma zaprezentowała szereg nowości. Poza nowymi produktami, które można było podziwiać w specjalnie zbudowanym na tę okazję SHOWROOM-ie, odwiedzający targi mogli jako pierwsi zobaczyć odświeżone logo firmy. Popularność targów, przerosła oczekiwania organizatorów. Przez trzy dni główną siedzibę Porta KMI Poland odwiedziło ponad 1300 osób.

 

Czytaj również: Inwestycja w badania wzmacnia jakość produktów

 

Najważniejsze jest dogłębne zrozumienie wartości i celów, którymi kierują się nasi klienci. Na tym zrozumieniu możemy budować zaufanie i zainspirować ludzi wewnątrz firmy, by kreatywnie poszukiwali rozwiązań, które w rezultacie zamkną się satysfakcjonującym wynikiem finansowym. Każde przedsięwzięcie jest dobre w takim stopniu, w jakim dobre jest jego najsłabsze ogniwo – mówi finalista Plebiscytu na Osobowość Roku Branży Stolarki Budowlanej w 2012 roku, Artur Pęksyk z Porta KMI Poland.

 

 

By wyjść naprzeciw oczekiwaniom projektantów, architektów czy inwestorów, firma przygotowała program K-Kontrakt. Wykonane zgodnie z kontraktem drzwi uwzględniają indywidualne wymagania klienta także pod względem funkcji użytkowej, parametrów czy wzornictwa. Dzięki szczegółowej analizie potrzeb oraz w odpowiedzi na indywidualne zapotrzebowanie klienta powstaje produkt przygotowany dokładnie „na miarę”.

 

Czytaj również: Nowy system dopłat do kredytów

 

Porta jako firma z 20-letnim doświadczeniem wprowadziła na polski rynek wiele nowatorskich rozwiązań zarówno w zakresie technologii produkcji, jak też wzornictwa. Chcielibyśmy jeszcze bliżej niż dotąd współpracować z architektami. - Naszym celem jest dostosowanie oferty drzwi do najbardziej wymagających oczekiwań rynku i projektanta, który coraz częściej poszukuje rozwiązań unikalnych i wyjątkowych – dodaje Artur Pęksyk.

2013-05-25
Źródło: Media Forum / budnet.pl

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

  • quady Liczba postów: 3 Grupa: Trudne tema... Quad daje możliwość poczucia wolności i adrenaliny. Dzięki szerokim oponom i mocnym silnikom, można jeździć po różnorodnych nawierzchniach – od leśnych ścieżek,...
  • praca i co dalej Liczba postów: 221 Grupa: Trudne tema... Rynek pracy jest strasznie przeciążony.
  • Quady Liczba postów: 2 Grupa: Trudne tema... ODES 650 Pathcross MAX PRO 2025 to dwuosobowy quad terenowy, który łączy moc 53,7 KM, zaawansowane technologie, takie jak licznik TFT i EPS, z niezawodnością w....
  • styl życia Liczba postów: 42 Grupa: Trudne tema... Zainteresowanym tematem mogę polecić sprawdzić stronę, na której znajdziecie program do układania diety Nuvero, z którego sam korzystam jako dietetyk. Dietetycy...
  • Reklama w XXI wieku Liczba postów: 283 Grupa: Trudne tema... Rewelacyjną firmą która oferuje profesjonalne usługi kolportażu, reklamy oraz zajmuje się ogranizacją imprez i eventów jest https://mediadystrybucja.pl/ Projekt...

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 20129 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 151

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >