Nowe cele biznesowe Porta KMI Poland

Nowe cele biznesowe Porta KMI Poland

Porta KMI Poland dynamicznie przystąpiła do realizacji nowych celów biznesowych i marketingowych. Czytaj dalej

 

Po zorganizowanych na przełomie lutego i marca Targach Porta 2013, firma wprowadza na rynek nowe serie produktowe, a pod hasłem „Rewolucja [nie tylko] cenowa” prowadzi adresowaną do klienta indywidualnego kampanię reklamową, która ma na celu zaprezentowanie najnowszych kolekcji drzwi Porta oraz zakomunikowanie nowych, obniżonych cen. 

 

 

Podczas pierwszych Targów Porta 2013 w niekonwencjonalny i niespotykany dotąd w branży sposób firma zaprezentowała szereg nowości. Poza nowymi produktami, które można było podziwiać w specjalnie zbudowanym na tę okazję SHOWROOM-ie, odwiedzający targi mogli jako pierwsi zobaczyć odświeżone logo firmy. Popularność targów, przerosła oczekiwania organizatorów. Przez trzy dni główną siedzibę Porta KMI Poland odwiedziło ponad 1300 osób.

 

Czytaj również: Inwestycja w badania wzmacnia jakość produktów

 

Najważniejsze jest dogłębne zrozumienie wartości i celów, którymi kierują się nasi klienci. Na tym zrozumieniu możemy budować zaufanie i zainspirować ludzi wewnątrz firmy, by kreatywnie poszukiwali rozwiązań, które w rezultacie zamkną się satysfakcjonującym wynikiem finansowym. Każde przedsięwzięcie jest dobre w takim stopniu, w jakim dobre jest jego najsłabsze ogniwo – mówi finalista Plebiscytu na Osobowość Roku Branży Stolarki Budowlanej w 2012 roku, Artur Pęksyk z Porta KMI Poland.

 

 

By wyjść naprzeciw oczekiwaniom projektantów, architektów czy inwestorów, firma przygotowała program K-Kontrakt. Wykonane zgodnie z kontraktem drzwi uwzględniają indywidualne wymagania klienta także pod względem funkcji użytkowej, parametrów czy wzornictwa. Dzięki szczegółowej analizie potrzeb oraz w odpowiedzi na indywidualne zapotrzebowanie klienta powstaje produkt przygotowany dokładnie „na miarę”.

 

Czytaj również: Nowy system dopłat do kredytów

 

Porta jako firma z 20-letnim doświadczeniem wprowadziła na polski rynek wiele nowatorskich rozwiązań zarówno w zakresie technologii produkcji, jak też wzornictwa. Chcielibyśmy jeszcze bliżej niż dotąd współpracować z architektami. - Naszym celem jest dostosowanie oferty drzwi do najbardziej wymagających oczekiwań rynku i projektanta, który coraz częściej poszukuje rozwiązań unikalnych i wyjątkowych – dodaje Artur Pęksyk.

2013-05-25
Źródło: Media Forum / budnet.pl

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

  • profilaktyka stomatologiczna Liczba postów: 86 Grupa: Trudne tema... Zadbane zęby to podstawa - leczenie ortodontyczne, wpływa nie tylko na estetykę, ale i na prawidłowe funkcjonowanie stawów czy nawet redukcję problemów z oddych...
  • Architekt remont mieszkania Liczba postów: 65 Grupa: Trudne tema... Sprawdźcie sobie stronę perfekcyjnykat.pl , na której znajdziecie portal informacyjny z licznymi artykułami na temat budowy domu, remontów i aranżacji wnętrz. P...
  • Jaka drukarka do małej firmy Liczba postów: 68 Grupa: Trudne tema... Przy zakupie tonera HP 107A muszę pamiętać, że bęben obrazowy jest oddzielny. Właśnie sprawdzam: https://www.callsystem.pl/hp-107a-toner/ . Zastanawiam się, jak....
  • Zakład pogrzebowy Liczba postów: 118 Grupa: Trudne tema... Tak sobie myślę, że przy sprzątaniu po zgonie najważniejsze jest szybkie zabezpieczenie miejsca i odcięcie dostępu osób postronnych. Potem liczy się dekontamina...
  • Program do fakturowania Liczba postów: 100 Grupa: Trudne tema... Przy wyborze programu księgowego warto rozważyć Faktura VAT 2024 dostępną na stronie Ksiegowosc24. Ta rozbudowana aplikacja oferuje trzy wersje, co pozwala dost...

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 20404 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 272

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >