Nowe cele biznesowe Porta KMI Poland
Porta KMI Poland dynamicznie przystąpiła do realizacji nowych celów biznesowych i marketingowych.
Czytaj dalej
Po zorganizowanych na przełomie lutego i marca Targach Porta 2013, firma wprowadza na rynek nowe serie produktowe, a pod hasłem „Rewolucja [nie tylko] cenowa” prowadzi adresowaną do klienta indywidualnego kampanię reklamową, która ma na celu zaprezentowanie najnowszych kolekcji drzwi Porta oraz zakomunikowanie nowych, obniżonych cen.

Podczas pierwszych Targów Porta 2013 w niekonwencjonalny i niespotykany dotąd w branży sposób firma zaprezentowała szereg nowości. Poza nowymi produktami, które można było podziwiać w specjalnie zbudowanym na tę okazję SHOWROOM-ie, odwiedzający targi mogli jako pierwsi zobaczyć odświeżone logo firmy. Popularność targów, przerosła oczekiwania organizatorów. Przez trzy dni główną siedzibę Porta KMI Poland odwiedziło ponad 1300 osób.
Czytaj również: Inwestycja w badania wzmacnia jakość produktów
Najważniejsze jest dogłębne zrozumienie wartości i celów, którymi kierują się nasi klienci. Na tym zrozumieniu możemy budować zaufanie i zainspirować ludzi wewnątrz firmy, by kreatywnie poszukiwali rozwiązań, które w rezultacie zamkną się satysfakcjonującym wynikiem finansowym. Każde przedsięwzięcie jest dobre w takim stopniu, w jakim dobre jest jego najsłabsze ogniwo – mówi finalista Plebiscytu na Osobowość Roku Branży Stolarki Budowlanej w 2012 roku, Artur Pęksyk z Porta KMI Poland.

By wyjść naprzeciw oczekiwaniom projektantów, architektów czy inwestorów, firma przygotowała program K-Kontrakt. Wykonane zgodnie z kontraktem drzwi uwzględniają indywidualne wymagania klienta także pod względem funkcji użytkowej, parametrów czy wzornictwa. Dzięki szczegółowej analizie potrzeb oraz w odpowiedzi na indywidualne zapotrzebowanie klienta powstaje produkt przygotowany dokładnie „na miarę”.
Czytaj również: Nowy system dopłat do kredytów
Porta jako firma z 20-letnim doświadczeniem wprowadziła na polski rynek wiele nowatorskich rozwiązań zarówno w zakresie technologii produkcji, jak też wzornictwa. Chcielibyśmy jeszcze bliżej niż dotąd współpracować z architektami. - Naszym celem jest dostosowanie oferty drzwi do najbardziej wymagających oczekiwań rynku i projektanta, który coraz częściej poszukuje rozwiązań unikalnych i wyjątkowych – dodaje Artur Pęksyk.
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- praca i co dalej Liczba postów: 234 Grupa: Trudne tema... W dzisiejszych czasach coraz więcej osób szuka elastycznych sposobów na dodatkowy zarobek. Trafiłem na opcję, która pozwala sprzedawać produkty kosmetyczne wedł...
- Dobry warsztat samochodowy Liczba postów: 855 Grupa: Trudne tema... Zastanawiasz się, jak można zoptymalizować koszty jazdy? Instalacja LPG to jeden ze sposobów na oszczędności. Jeśli ktoś zastanawia się nad taką inwestycją, war...
- Nowe połączenie lotnicze z Krakowa do Paryża-Orly... Liczba postów: 2 Grupa: Aktualności Dla tych, co jeszcze szukają – może to się sprawdzi. Namibia ma totalnie zmienne warunki pogodowe, więc dobrze przemyśleć termin. Sama się nad tym głowiłam i ta...
- Pomoc drogowa Liczba postów: 21 Grupa: Trudne tema... Potrzebuję lawety na jeden dzień, żeby przewieźć auto po zakupie i wolę zrobić to sam, bez zlecania firmom transportowym. Przeglądam różne opcje i trafiłem na o...
- w trosce o samochód Liczba postów: 158 Grupa: Trudne tema... Przy wyborze auta sporo osób zapomina o historii serwisowej. W Selekt https://scandinavia.volvocars-partner.pl /kampanie/selekt/ masz to wszystko od razu ogarnię...

