Otwarcie Galerii Mazovia w Płocku

Otwarcie Galerii Mazovia w Płocku

Na 55 tys. mkw. powierzchni całkowitej Galerii Mazovia w Płocku znajdzie się ponad 110 sklepów, restauracji i punktów usługowych oraz miejsc rozrywki, z których większość to renomowane marki do tej pory nieobecne w płockim regionie. Mazovia otwiera podwoje już w sobotę, 24 kwietnia w samo południe. Czytaj dalej

Mazovia będzie pierwszą galerią w mieście i całym regionie, która podejmie konkurencję z turystyką zakupową do Warszawy, uprawianą przez wielu mieszkańców Płocka. W galerii znajdą się marki debiutujące na północnym Mazowszu,  w tym:
•    salon z elektroniką i multimediami Media Markt,
•    salony modowe z odzieżą i obuwiem: Marks & Spencer, H&M, Carry (największy salon w Polsce), Stradivarius (z grupy Intidex), Mango, Promod, Takko, Le Mac, Quicksilver, Boot Square, Funk’n’Soul, Vanila, Via Roma, Esotiq - wiele z nich to czołowi gracze na europejskim rynku mody,
•    perfumeria Sephora,
•    oferta sportowa: 4F Sport Performance (ubierający kadrę olimpijską), Delta Sport, czy Pure Health & Fitness (największy w mieście fitness klub tej samej sieci, która jest obecna w warszawskich Złotych Tarasach czy Blue City),
•    oferta dla dzieci: Wójcik, Pompo (pierwszy salon w Polsce), Kids’ Play (największa w mieście sala zabaw dla dzieci),
•    artykuły gospodarstwa domowego i wyposażenia wnętrz: Home & You,

•    salon jubilerski W.Kruk,
•    oferta gastronomiczna: KFC, Hana Sushi,
Ze względu na szczególnie bogatą ofertę modową kampania otwarcia prowadzona jest pod hasłem: „Mazovia - galeria w Twoim stylu”.
Ponadto w starannie dobranej ofercie centrum znajdą się również inne najważniejsze polskie i zagraniczne marki: Reserved, Cropp, Quiosque, Tally Weijl, Atlantic, Gatta, Pawo, Kastor, z segmentu obuwia: Deichmann, CCC, BuTik, Wojas, sportowe: Adidas/ Reebok, Nike, USA Sport, segment urody i zdrowia: Yves Rocher, Drogerie Natura, Rossmann i Vision Express. Z kolei sprzęt elektroniczny, oprócz Media Markt, będzie można nabyć w salonie Vobis, a także w punktach obsługi operatorów sieci komórkowych: Plus, Era, TPSA/Orange, natomiast artykuły gospodarstwa domowego i wyposażenia wnętrz znajdziemy również w sklepach Megapunkt i Home & You. Ofertę dla dzieci prezentują ponadto: Coccodrillo, Bartek, Wader. W biżuterię będzie można zaopatrzyć się w salonach: Apart, Swiss, Diamor, Glitter i Yes.
W Mazovii nie zabraknie również salonu EMPIK, księgarni znanej sieci Matras, apteki, kantoru, pralni, saloniku z prasą, sklepu fotograficznego, salonu fryzjerskiego, banku, punktu krawieckiego, a także dwóch biur podróży.

Jednym z wyróżników galerii będzie przestronny, wygodny, przeszklony, a przede wszystkim oferujący bardzo różnorodną kuchnię food court z widokiem na miasto. Propozycja gastronomiczna centrum to m.in. pierwszy w mieście i bardzo wyczekiwany przez mieszkańców KFC, poza tym pełna gama restauracji typu fast food: kebab, pizza, przysmaki dalekiego wschodu, wreszcie wykwintna kuchnia staropolska i mazowiecka. Będzie też klimatyczna palarnia kawy Caffe Singidunum, gdzie Klienci centrum będą mogli skosztować 400 gatunków kawy oraz lodziarnia.

Dopełnieniem propozycji Mazovii jest największy w Płocku (4000 mkw.) kompleks rekreacyjno-rozrywkowy z: nowoczesną kręgielnią, klubem bilardowym z pubem, pierwszym w mieście wirtualnym centrum rozrywki oraz największym w Płocku klubem fitness Pure.


Największy debiutant ostatnich lat w Płocku
Media Markt w Galerii Mazovia jest pierwszym salonem tej marki w mieście i zajmuje 4500 mkw. Firma zatrudni około 90 pracowników.
Klienci Mazovii w Media Markcie znajdą szeroki wybór: sprzętu RTV i gospodarstwa domowego, a także: komputery, oprogramowanie, artykuły fotograficzne, płyty czy kasety. Market zaoferuje również serwis gwarancyjny, recycling zużytego sprzętu, dostawę zakupionego towaru do domu na życzenie klienta, a także serwisy: komputerowy i instalacyjny. Goście salonu mogą też liczyć, jak w przypadku innych sklepów tej sieci, na spektakularne promocje, co z pewnością wpłynie na znaczący spadek cen elektroniki użytkowej w całym regionie. Media Markt jest obecny w 14 krajach Europy, a salon w płockiej Mazovii będzie 40. sklepem tej sieci w Polsce.

Rekreacja i rozrywka w Mazovii
Nowoczesna kręgielnia, klub bilardowy wraz z barem oraz pierwsze w mieście wirtualne centrum rozrywki czekają na Klientów Galerii Mazovia. Ten kompleks rekreacyjny zajmuje powierzchnię około 1000 mkw. i mieści się na II piętrze galerii obok największego w Płocku klubu fitness.
- Mazovia będzie najwyższej klasy galerią handlową w Płocku – mówi Andrzej Lewandowski, prezes Lewandpolu. – Chcemy być pod względem szerokiej oferty pierwszą płocką galerią z prawdziwego zdarzenia. Dlatego stawiamy także na rozrywkę, a kręgle i bilard są jej bardzo popularną formą w naszym mieście.

Najnowocześniejsza architektura w Płocku
Ośmiometrowy słup wody z fontanny, ściany świetlików w kształcie podświetlanych kostek lodu oraz drewniane podłogi w ogródku restauracyjnym – to tylko część elementów wykończenia i dekoracji Galerii Mazovia. Galeria z najpełniejszą ofertą w Płocku otworzy się w sobotę 24 kwietnia w samo południe.
Galeria Mazovia została zaprojektowana jako nowoczesna, przyjazna ludziom, ze szczególnym naciskiem na detale. Na reprezentacyjnym placu wejściowym Klientów powita fontanna, wykończona marmurem i granitem. O jej wyjątkowości będą stanowić ośmiometrowe podświetlane słupy wody – ich wysokość będzie sięgać aż dwa metry ponad poziom pierwszego piętra. Nad pasażami znajdą się świetliki, dzięki którym w całej Mazovii będzie wiele dziennego, naturalnego światła. Ściany świetlików i przestrzenie przy schodach ruchomych będą wykonane w formie kostek lodu z materiału przypominającego szkło, który pięknie odbija światło. Ściany zachwycą Klientów zmiennymi kolorami, ponieważ będą podświetlone w technologii LED.
Materiałem użytym jako okładzina posadzek jest kamień naturalny – marmur i granit w ośmiu kolorach. Elewacja jest podświetlana punktowo, wykonana w granicie Baltic Brown, a część w Alucobondzie przypominającym aluminium. Podłoga w ogródku restauracyjnym została wykonana z Lapacho, jednego z najtwardszych drewien świata. Materiał ten z powodu dużej gęstości i twardości charakteryzuje się wyjątkową trwałością i odpornością na uszkodzenia mechaniczne. W Galerii Mazovia na odwiedzających czekają również dwie panoramiczne windy. Nad głównym wejściem zawisł największy w mieście ekran LED o wymiarach 7 m na 4 m. Warto podkreślić, że w food-courcie Klienci posiadający laptopy będą mogli korzystać z darmowego dostępu do Internetu – hot spotu.

 

Kto jest kim w Mazovii

Andrzej Lewandowski, prezes Zarządu Lewandpol Spółka z o.o.
Założyciel, właściciel i prezes Lewandpolu, inwestor Mazovii. Od 15 lat jest uczestnikiem rozwoju wolnego rynku, pionierem energetyki wiatrowej w Polsce, od 10 lat zajmuje się projektami deweloperskimi obiektów handlowych. Lewandpol do tej pory realizował projekty deweloperskie m.in. dla Castoramy, ciechanowskiego Carrefoura czy projekty dla Lidl Polska.
– Mazovia to nasz pierwszy tak duży projekt, dlatego traktujemy go prestiżowo – mówi Andrzej Lewandowski. - Będzie najwyższej klasy galerią handlową w Płocku. Postawiliśmy na wysoką jakość architektury: naturalny kamień, dużo naturalnego światła i wysoką jakość wykończenia wnętrz – to nas na pewno będzie wyróżniać. Chcemy być tak pod względem tenant miksu, jak i jakości architektury  pierwszą płocką galerią z prawdziwego zdarzenia, aby zadbać także o tych płockich klientów, którzy teraz dość licznie uprawiają turystykę zakupową do warszawskich galerii.

Iwona Laszkiewicz, dyrektor Departamentu Zarządzania King Sturge

Od 2008 r. dyrektor Departamentu Property & Asset Management w King Sturge, w ramach którego z 38 osobowym zespołem zarządza obecnie 49 projektami w tym 29 centrami handlowymi w całej Polsce. Od 2000 roku pracowała w Echo Investment SA, a od 2002 r. w Est-on Property Management. Jest licencjonowanym zarządcą nieruchomości. W King Sturge zarządza dla wielu klientów tak instytucjonalnych, jak i prywatnych inwestorów w trzech segmentach rynku: powierzchni handlowych, biurowych i logistycznych m.in. dla: Aviva Central European Property Fund, Heitman, Balmain, Hunter Property Found, St. Pauls Development, Immogdańsk, Dion Investments, Raiffeisen Immobilien, Invista, Pointpark Properties. Powierzchnia wynajmowalna zarządzana przez King Sturge to prawie pół miliona mkw., natomiast powierzchnia całkowita – 1 mln 300 tys. mkw.

Leszek Muziński, dyrektor galerii

Przez ostatnie osiem lat zarządzał nieruchomościami komercyjnymi dla spółek z grupy Echo Investment SA i Manhattan Real Estate Management z Grupy Atrium. Był zarządcą nieruchomości w wielu polskich miastach, w tym w Płocku, gdzie odpowiadał zarówno za zarządzanie operacyjne, jak i strategię marketingową centrów handlowych. Za swój największy sukces uważa utrzymanie 100-procentowego wynajmu we wszystkich zarządzanych przez siebie obiektach i stale wzrastające przychody z najmu czasowego.
Źródło: MediaDem / budnet.pl

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 19160 użytkowników

Użytkownicy online (2)

gości: 179

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >