Połączono centrum typu outlet z tradycyjnym parkiem handlowym

Połączono centrum typu outlet z tradycyjnym parkiem handlowym

Nakładem inwestycyjnym około 60 milionów Euro, powstał pierwszy w Polsce projekt europejskiego dewelopera Liebrecht & wooD, łączący centrum typu outlet z tradycyjnym parkiem handlowym.

 

Morski Park Handlowy w Gdańsku został otwarty w dniu 15 kwietnia br. Deweloper zapowiada zakończenie prac przy drugiej fazie inwestycji pod koniec 2012 roku.
Morski Park Handlowy tworzyć będą trzy niezależne obiekty, w których zlokalizowane zostaną wielkopowierzchniowe sklepy, galeria handlowa, lokale gastronomiczne
i pomieszczenia biurowe pod najem. Łącznie dla około 35 sklepów powierzchnia handlowa wyniesie 63 000 m², z powierzchnią Fashion House Outlet Centre będzie to ponad 86 000 m².

 

 

15 kwietnia br. w ramach pierwszej fazy inwestycji otwarte zostały: market OBI (powierzchnia najmu 11 047 m²) oraz hipermarket Carrefour (o powierzchni 8 412 m²) wraz z galerią handlową, licznymi butikami i punktami usługowymi. Nad galerią handlową znajduje się również 1 633 m² powierzchni biurowej brutto do wynajęcia. Do użytku oddany zostanie parking na 962 samochody. Częścią Morskiego Parku Handlowego jest również, istniejące od 2005 roku centrum wyprzedażowe Fashion House Outlet Centre, z liczbą ponad 120 sklepów oferujących markową odzież 30-70 procent taniej 365 dni w roku. Połączenie formuły outletu i parku handlowego w jednym kompleksie jest pierwszym takim rozwiązaniem realizowanym przez Liebrecht & wooD w Polsce, sprawdzonym już wcześniej przez dewelopera w parku handlowym West Park w stolicy Rumunii, Bukareszcie.

 

 


- "Morski Park Handlowy w Gdańsku ma doskonałą lokalizację, w bardzo perspektywicznym obszarze, w kierunku którego rozwija się miasto. Dlatego też postanowiliśmy wzbogacić dotychczasową formułę sprzedaży outletowej o tradycyjny park handlowy. Teraz już nie tylko markowa odzież i obuwie, ale również hipermarket spożywczy, artykuły dla domu i ogrodu, i wiele innych – dostępne będą w jednym miejscu" – mówi Patrick Van Den Bossche, Dyrektor Zarządzający Liebrecht & wooD. Druga faza Morskiego Parku Handlowego obejmie powierzchnie typu „big-box”, stację benzynową, myjnię samochodową i restaurację typu „drive-thru”. Jej rozpoczęcie planowane jest na wiosnę roku 2012 r. Jedną z głównych marek tej fazy inwestycji będzie Agata Meble, z powierzchnią handlową około 17 000 m². Całkowita powierzchnia działki Morskiego Parku Handlowego to 160 247 m². W jej skład wejdzie także parking na 1500 samochodów.

 

 

 

2011-04-15
Źródło: Imago PR / budnet.pl

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

  • Jak mieć lśniące włosy ? Liczba postów: 103 Grupa: Trudne tema... Wybierając perukę, ważne jest, aby czuć się z nią swobodnie. Dzięki https://perukisklep.pl/peruki-radom/ można znaleźć modele, które są nie tylko estetycznie do...
  • Problem alkoholowy - jak walczyć? Liczba postów: 268 Grupa: Trudne tema... Z tego co wiem, szukanie pomocy w leczeniu alkoholizmu jest kluczowe na drodze do wyzdrowienia. Dlatego ważne jest mówienie o https://alkodoktor.pl/ jako źródle...
  • Jak o siebie dbacie? Liczba postów: 1703 Grupa: Trudne tema... Moge Wam wszystkim sprawdzić stronę, na której znajdziecie ofertę nowoczesnej i profesjonalnej kliniki dentystycznej Ochota na Uśmiech - metody wstawiania zębów...
  • Rzetelna firma budowlana Liczba postów: 18 Grupa: Trudne tema... Jaką firmę budowlaną z Krakowa możecie mi polecić? https://enedu.pl/kursy-stacjo narne/kompleksowa-terapia-wisceralna/
  • profilaktyka stomatologiczna Liczba postów: 47 Grupa: Trudne tema... Klinika Dentica specjalizuje się w implantologii, oferując nowoczesne rozwiązania dla pacjentów szukających trwałych i estetycznych implantów. Więcej na https:/...

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 19164 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 267

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >