Strona WWW podstawową formą promocji firmy w Sieci

Strona WWW podstawową formą promocji firmy w Sieci

Strona WWW ułatwia klientom zapoznanie się z ofertą firmy. Bez wychodzenia z domu mogą wybrać produkt, zapoznać się z jego specyfikacją, skontaktować się z dostawcą i złożyć zamówienie.

Statystyki prowadzone przez Główny Urząd Statystyczny (www.stat.gov.pl) pokazują, że ponad 50 proc. polskich przedsiębiorstw ma stronę WWW prezentującą ich ofertę. Brak strony WWW jest równoznaczny z oddaniem części klientów konkurencji, która posiada swoją witrynę w Sieci. Koszt przygotowania serwisu internetowego może być obecnie niewielki, a zysk możliwy do osiągnięcia za jej pośrednictwem wysoki.

czytaj więcej...

Źródło: Gazeta Prawna

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 17200 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 121

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >