Wyniki wizerunku marki Braas

Wyniki wizerunku marki Braas

Braas plasuje się w ścisłej czołówce rankingu najbardziej rozpoznawalnych marek pokryć dachowych na polskim rynku. Markę Braas spontanicznie wymienia 7 proc. Polaków, z czego 6 proc. wymienia ją jako pierwszą znaną markę (top of mind) .

Oto główny wniosek z badania percepcji rynku pokryć dachowych jakie przeprowadził renomowany instytut badawczy GFK Polonia . Co więcej wizerunek marki Braas wśród ogółu badanych jest dość dobry, biorąc pod uwagę kategorię produktów i odsetek badanych, których może ona dotyczyć.  Marka Braas postrzegana jest jako marka prestiżowa, oferująca nowoczesne i bardzo dobrej jakości pokrycia dachowe, innowacyjne produkty, a także marka godna zaufania. Te cechy wizerunkowe silnie przypisuje Braasowi jedna czwarta badanych – po 25-23 proc .



Wśród znających markę Braas jej wizerunek jest zdecydowanie mocniejszy – w tej grupie Braas najsilniej postrzegany jest jako marka oferująca bardzo dobrej jakości pokrycia dachowe (69 proc. wskazań na oceny najwyższe), marka prestiżowa oferująca nowoczesne - innowacyjne produkty (po 66 proc. wskazań) oraz marka godna zaufania (64 proc.). Blisko połowa znających markę jest także zdania, że jest to marka z tradycjami (46 proc.).

 

Producent pokryć dachowych ogłosił letnią promocję dachówek

 

Badania ujęły także tematykę nowatorskiej kampanii reklamowej marki, którą rozpoczęto w lipcu 2010. „Dachówka” czyli… nowatorskie podejście do kampanii reklamowej Budowa domu to znaczące przedsięwzięcie ale jednocześnie także okazja do… świętowania. Ten fakt starała się uświadomić Polakom marka Braas we wspomnianej innowacyjnej kampanii reklamowej. W nietypowym spocie stylizowanym na teledysk przedstawiono „Braas Band” w trasie koncertowej, który zmierza wprost na imprezę
z okazji ukończenia budowy dachu  - „dachówkę”.



Jak wykazało badanie instytutu GFK Polonia odbiór reklamy był dość pozytywny –  41 proc. ogółu respondentów oceniło ją jako pasującą do marki Braas, a w grupie osób znających markę 53 proc. było zdania, że reklama pasuje do tej marki. Respondenci, którym spot przypadł do gustu dostrzegali w reklamie głównie to, że jest wesoła, zabawna i żywiołowa (20 proc. badanych) oraz, że przedstawiała dachówkę (19 proc.). Ponadto zwolennicy reklamy byli zdania, że dobrze dobrana muzyka do niej pasuje (11 proc.). Na pozytywny odbiór spotu wpływ miał niewątpliwie dobry wizerunek marki co potwierdzają opinie, że reklama jest innowacyjna, nowoczesna, a i sama firma jest przebojowa i dynamiczna. Niektórzy respondenci zwracali również uwagę na jej adresatów. Młodzi ludzie budują domy, przez co reklama jest przez nich akceptowana oraz jest dla nich interesująca, ciekawa i oryginalna (po 5 proc.).

 

2011-02-23
Źródło: Pegasus PR / budnet.pl

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

  • Monitoring Liczba postów: 44 Grupa: Trudne tema... Firmą która kompleksowo zajmuje się montażem monitoringu firmowego, modernizacją istniejących systemów jak również serwisem jest Fuse Inwest. Oferowane przez ni...
  • Prezent dla kobiety? Trudna sprawa Liczba postów: 200 Grupa: Trudne tema... Wyjątkową biżuterię która na pewno trafi w każdy gust posiadają w https://sobieski-bizuteria.pl/kategoria- produktu/bizuteria/bransoletki/ W tym miejscu spotkaci...
  • Gdzie zamówić materiały reklamowe? Liczba postów: 294 Grupa: Trudne tema... Hej dziewczyny i chłopaki! Mam pytanie — czy picie wody alkalicznej ID’EAU naprawdę daje korzyści zdrowotne (np. lepsze nawadnianie, wsparcie równowagi kwasowo-...
  • Adwokat lub radca prawny w Łodzi od prawa budowlan... Liczba postów: 49 Grupa: Opinie Wszystkim osobom zainteresowanym tematem mogę polecić stronę, na której znajdziecie ofertę kancelarii adwokackiej Umocowana - wrocław adwokat rozwód , która świ...
  • Wynajem samochodu Liczba postów: 1 Grupa: Trudne tema... Na ten temat warto przeczytać artykuł https://clck.ru/3PFMMi . Bardzo dużo z tego artykułu można się dowiedzieć.

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 20145 użytkowników

Użytkownicy online (2)

gości: 195

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >