Aktualności – lista artykułów
Potencjał hotelowy i turystyczny polskich gór
Jak wynika z raportu firmy doradczej Cushman & Wakefield pt. „Rynek Hotelowy Polskich Gór”, region polskich gór ma bardzo duży potencjał turystyczny.
18-11-2009
Nowe zapotrzebowanie na powierzchnie biurowe w Londynie
W ostatnim miesiącu na rynku w Londynie odnotowano powrót zainteresowania powierzchniami biurowymi ze strony dużych firm korporacyjnych. Łączne zapotrzebowanie na powierzchnie biurowe wynosi obecnie prawie 90 tys. mkw.
17-11-2009
Instruktorzy Xella dbają o właściwe stosowanie bloczków SILKA i YTONG
Obsługa posprzedażowa święci swój triumf, na stałe wpisując się w towarzystwo produkcji i sprzedaży, pozwalając uniknąć błędnego i niewłaściwego użytkowania.
17-11-2009
Wełna mineralna w ECOSE® Technology uzyskała Certyfikat GREENGUARD
Naturalna wełna mineralne w ECOSE® Technology otrzymała dwa prestiżowe certyfikaty Instytutu Środowiskowego Greenguard (GEI).
17-11-2009
Sądy pozwalają korzystać z ulgi mieszkaniowej
Sprzedaż nieruchomości nabytej do końca 2006 roku może być zwolniona z podatku. Według organów skarbowych nie ma ulgi, gdy podatnik kupił kolejny dom w innym kraju UE. Sądy uważają, że można skorzystać z ulgi przy zagranicznych zakupach nieruchomości.
17-11-2009
Blisko 2 mld zł w portfelu Pol-Aquy
Na koniec października br. w portfelu zamówień spółki budowlanej Pol-Aquy na lata 2009-2012 było 1,93 mld zł, z czego 1,73 mld przypada na spółkę matkę. Z tego portfela 27 proc. przypadnie do wykonania do końca br. Największą część portfela spółki – aż 935 mln zł - stanowią zamówienia drogowe
17-11-2009
Anti ma umowy na 22 mln zł
Anti, spółka działająca w branży tzw. małej architektury, podpisała dwie znaczące umowy wartości 22 mln zł.
17-11-2009
KPPD ma lepszą rentowność
Przychody największego w Polsce producenta tarcicy były w minionym kwartale zbliżone do ubiegłorocznych. Wyniosły 43,7 mln zł wobec 46,8 mln zł rok temu. S
17-11-2009
Lowe’s zarobił 344 mln USD
Drugi detalista artykułów wyposażenia wnętrz w USA zakończył III kw. 344 mln USD zysku, wobec 488 mln USD przed rokiem.
17-11-2009
Wojna z reklamową brzydotą
Niekontrolowana ekspansja billboardów tak denerwuje Elżbietę Dymną i Marcina Rutkiewicza, że walczą z nią na każdym polu. Najnowszą ich bronią jest outdoorowy album.
16-11-2009
