Biurowiec Mokotowska Square
Pod koniec roku do biurowca Mokotowska Square przy ul. Mokotowskiej 49 w Warszawie wprowadzi się kolejny najemca. Została nim firma doradcza MDDP Michalik Dłuska Dziedzic i Partnerzy, reprezentowana przez Wood Lark.
Czytaj dalej
Umowa najmu obejmująca powierzchnię ok. 1500 mkw. została zawarta na okres pięciu lat. Od maja 2012 roku swoją siedzibę w Mokotowska Square ma również przedstawicielstwo Berlin-Hannoversche Hypothekenbank AG. W wyniku tych transakcji w budynku pozostały dwa ostanie lokale biurowe (500 mkw. i 100 mkw.).
Czytaj również: Pierwsze oznaki wyhamowania na rynku mieszkaniowym
- Proces komercjalizacji budynku oraz prace wykończeniowe biur trwały zaledwie dwanaście miesięcy. Cykl wprowadzenia najemcy do budynku zajmował średnio trzy miesiące, czyli stosunkowo krótko. Było to niezwykle istotne dla naszych klientów – mówi Sylwia Piechnik, Dyrektor Najmu i Sprzedaży.
- Najemcy zwracali szczególną uwagę na optymalizację kosztów transakcji najmu. Jakość realizowanego projektu w połączeniu z rozsądnym poziomem czynszu dały najemcom możliwość podwyższenia standardu biura bez ponoszenia przez nich dodatkowych kosztów związanych z relokacją – mówi Katarzyna Oleksińska, Dyrektor Działu Zarządzania Projektami Biurowymi w Yareal.
Czytaj również: Czy dekoniunktura jest szansą dla inwestorów?
W grudniu 2011 r. budynek Mokotowska Square został sprzedany przez Yareal Polska funduszowi Deka Immobilien GmbH. Yareal Polska nadal zarządza nieruchomością i odpowiada za wynajem powierzchni. W kwietniu br. budynek uzyskał certyfikację w systemie BREEAM, potwierdzającą wysoką jakość zastosowanych rozwiązań proekologicznych.
Ponad to biurowiec Mokotowska Square otrzymał wiele nagród i wyróżnień branżowych. Eurobuild wyróżnił Mokotowska Square w kategorii „New Office of the Year 2011, Poland”, pośród CEE Quality Awards budynkowi przyznano nagrodę główną w kategorii „Office Development of the Year”, a Construction & Investment Journal nagrodził biurowiec w kategorii „Best refurbishment/ expansion of the year 2011”.
Informacje o budynku:
- Całkowita powierzchnia biurowa: 8 645 mkw.
- Całkowita powierzchnia usługowo-handlowa: 1 286 mkw.
- 7-kondygnacyjny budynek biurowy klasy A
- Reprezentacyjne lobby
- Możliwość aranżacji piętra dla maksymalnie czterech najemców
- Funkcjonalne i efektywne powierzchnie biurowe z niskim współczynnikiem powierzchni wspólnych (3,62%)
- Duże okna zapewniające doskonałe doświetlenie powierzchni biurowych światłem dziennym
- Wysokiej jakości materiały wykończeniowe
- Luksusowy taras dla najemcy ostatniej kondygnacji z rozległym widokiem na centrum Warszawy
- Podwieszane sufity, podniesione podłogi
- Nowoczesny system klimatyzacji
- System kontroli dostępu
- System telewizji przemysłowej CCTV
- Certyfikat BREEAM na poziomie dobrym
2012-07-03
Źródło: Mediadem Consulting / budnet.pl
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Własna firma - porady Liczba postów: 1 Grupa: Trudne tema... Kilka tygodni temu otworzyłam swój pierwszy butik z modą damską i chcę teraz stworzyć stronę internetową, żeby pokazać ofertę i spróbować sił w sprzedaży online...
- Gdzie zamówić materiały reklamowe? Liczba postów: 282 Grupa: Trudne tema... Oferta gadżetów reklamowych obejmuje różnorodne produkty, które mogą być używane jako element promocyjny podczas wydarzeń branżowych, konferencji czy targów. Na...
- Transport i spedycja Liczba postów: 20 Grupa: Trudne tema... W takim razie warto wziąć pod uwagę Polish Forwarding Company https://pfc24.pl/ to firma, która od 2011 roku dostarcza kompleksowe rozwiązania logistyczne. Dzię...
- Gdzie w Białymstoku domy na sprzedaż? Liczba postów: 2 Grupa: Trudne tema... Jak porównasz sobie cenę i metraż mieszkania od dewelopera a dom, to sam zobaczysz, że lepszą inwestycją jest to drugie. Luknij na https://www.aah-development.p...
- Marketing Liczba postów: 124 Grupa: Trudne tema... Agencje influencer marketingu, takie jak http://tearsofjoy.pl/ , potrafią wzmocnić strategię marketingową marki poprzez efektywne kampanie oparte na współpracy....