.jpeg)
Rajd Gorących Serc, Tour de Pologne i żużel - Soudal wspiera sport i ludzi
Ponad 630 tysięcy złotych na rzecz potrzebujących zebrane podczas tegorocznego Rajdu Gorących Serc, trzy edycje Wyścigu z Tomaszem Marczyńskim dla kolarzy amatorów oraz trening Coffee Ride zorganizowany dla pasjonatów kolarstwa. To tylko niektóre działania w jakie w mijającym sezonie zaangażowała się marka Soudal, która od lat aktywnie promuje sport – zarówno w wymiarze amatorskim, jak i profesjonalnym. W tym roku firma po raz kolejny świętowała sukcesy z utytułowaną drużyną kolarską Soudal Quick-Step, umocniła oficjalne partnerstwo z Tour de Pologne, a także zadebiutowała jako sponsor trzykrotnego Mistrza Polski w żużlu – zespołu Orlen Oil Motor Lublin.
Czytaj dalej
Firma Soudal od lat jest związana z kolarstwem – zarówno zawodowym, jak i amatorskim. To nieodłączny element filozofii tego pochodzącego z Belgii lidera w branży chemii budowlanej, który w ten sposób daje wyraz przekonaniu, że determinacja, ambicja, ciężka praca i zasada fair play stanowią klucz do sukcesu. Soudal jest sponsorem tytularnym drużyny kolarskiej Soudal Quick-Step i oficjalnym partnerem najpopularniejszego wyścigu kolarskiego w Polsce - Tour de Pologne. To obok Vuelta a España, Giro Italia i Tour de France jedno z największych wydarzeń sportowych w klasie UCI World Tour na świecie, które promuje Polskę na arenie międzynarodowej.
W tym roku firma Soudal dołączyła także do grona głównych sponsorów trzykrotnego drużynowego Mistrza Polski w żużlu - Orlen Oil Motor Lublin. W barwach lubelskiego zespołu jeździ wielu utytułowanych zawodników z Bartoszem Zmarzlikiem - sześciokrotnym Indywidualnym Mistrzem Świata na czele. „Żużel to dyscyplina sportu, która jest niezwykle popularna w naszym kraju. Popularność ta z jednej strony wynika z typowo sportowego współzawodnictwa, z drugiej natomiast łączy się z fascynacją nowoczesną techniką i technologią. Jest to zbieżne z wartościami kształtującymi naszą filozofię i styl działalności. Soudal jest prekursorem na rynku innowacyjnych i energooszczędnych technologii dla budownictwa i przemysłu. Mamy w naszym portfolio również zestaw efektywnych i bezpiecznych aerozoli serwisowych, czyszczących i smarująco – zabezpieczających, które doskonale sprawdzą się również na torze żużlowym, gdzie liczy się szybkość działania, skuteczność i niezawodność” - mówi Andrzej Kaczor, dyrektor zarządzający firmy Soudal.
Czytaj również: Europejski Dzień Sportu Szkolnego 2025: Ruch, który łączy całą Polskę
Co ważne - Soudal wspiera nie tylko zawodowych sportowców, promuje i wspiera także wydarzenia, które zachęcają odbiorców do aktywnego stylu życia. Od dziewięciu lat firma jest głównym sponsorem Wyścigu by Tomasz Marczyński, w którym kolarze amatorzy mają możliwość spróbować swych sił i zmierzyć się z profesjonalistą. W tym roku odbyły się aż trzy edycje tego wydarzenia – w Kuźni Raciborskiej, Skawinie i tradycyjny finał w Niepołomicach. Soudal wspiera także wspólne treningi amatorów i profesjonalistów - Coffe Ride, które co roku otwierają sezon kolarski i organizowane są okazjonalnie w siedzibie firmy w Cząstkowie Mazowieckim. Od trzech lat firma jest jednym z głównych sponsorów i współorganizatorem Rajdu Gorących Serc – charytatywnego rajdu rowerowego łączącego aktywność i pasję kolarską z pomocą osobom z niepełnosprawnościami, w którym aktywnie biorą udział handbikerzy. Od pierwszej edycji tego wyjątkowego wydarzenia udało się zebrać już ponad 1 800 000 złotych na rzecz potrzebujących, a środki w całości zostały przekazane wybranym organizacjom, które swoją działalnością umożliwiają rozwój w obszarze sportu osobom z niepełnosprawnościami poprzez organizację treningów i obozów, ćwiczenia usprawniające oraz zapewnienie dostępu do sprzętu sportowego i rehabilitacyjnego.
Czytaj również: Precyzja na wodzie, niezawodność na drodze – DFSK w roli sponsora technicznego MŚ 2025 w Kajakarstwie i Parakajakarstwie
„To był dla nas bardzo aktywny sezon, także pod względem wyzwań sportowych. Te projekty mają dla nas duże znaczenie, ponieważ wpisują się w filozofię działania firmy Soudal. Sport to dla nas nie tylko rywalizacja, to przede wszystkim uniwersalne wartości takie jak determinacja, ambicja, ciężka praca, zasady fair play, szacunek czy dążenie do doskonałości. Takie cechy powinny definiować silną i nowoczesną markę, dlatego Soudal od lat skutecznie korzysta z tego potencjału, tworząc trwałą relację z konsumentem. Konsekwentne wspieranie sportu – zarówno w wymiarze profesjonalnym, jak i społecznym, wzmacnia wizerunek naszej marki jako odpowiedzialnej społecznie, aktywnej i bliskiej ludziom. Takie właśnie wartości reprezentuje Soudal” - podsumowuje Andrzej Kaczor – dyrektor zarządzający firmy Soudal.
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Agencja Social Media Liczba postów: 1 Grupa: Trudne tema... Agencja Social Media - polecacie SEOHeroes? Szukam agencji oferującej tworzenie angażujących treści i atrakcyjnych grafik na firmowy profil na Facebooku oraz In...
- Nowoczesne narzędzia i urządzenia dla warsztatów –... Liczba postów: 8 Grupa: Trudne tema... Od niedawna w zakładzie korzystamy z modelu HB4000 i jak ktoś szuka dobrego aplikatora to polecam wejść na https://www.buehnen.pl/urzadzenia/hb4000 sprzęt nagrz...
- Jak reklamować się w sieci? Liczba postów: 26 Grupa: Trudne tema... Na https://reklama-w-autobusach.waw.pl znalazłem bardzo ciekawe opracowania dotyczące reklamy zewnętrznej – zarówno tej tradycyjnej, jak i cyfrowej. Fajnie opis...
- Wątroba-jakie badania? Liczba postów: 25 Grupa: Trudne tema... Ja mogę Wam polecić usługi jakie oferuje laboratorium diagnostyczne Bio-genetik. To świetne miejsce które wyróżnia się nie tylko ogromnym doświadczeniem w branż...
- Międzynarodowy Dzień Bez Elektrośmieci: oddaj zuży... Liczba postów: 30 Grupa: Aktualności