Kampania UNICEF Polska skierowana do biznesu
UNICEF Polska rozpoczyna akcję, której celem jest wspólne wypracowanie założeń współpracy pomiędzy światem biznesu i organizacjami humanitarnymi. W ramach kampanii odbędą się warsztaty dla firm, a także powstanie cykl podcastów. Efektem projektu będzie ogólnodostępny toolkit dla biznesu.
Czytaj dalej
|
UNICEF, który na co dzień realizuje swoją misję dzięki wsparciu darczyńców, w tym przedstawicieli biznesu, chce odwrócić tradycyjną narrację w komunikacji z firmami.
|
|
Tym razem przedstawiciele organizacji stawiają pytanie: co my możemy zrobić dla Was?
|
|
Kampania UNICEF Polska skierowana do biznesu jest odpowiedzią organizacji na stereotypowe spojrzenie na współpracę z przedsiębiorcami. UNICEF Polska chce odwrócić funkcjonującą dotychczas narrację, według której organizacja humanitarna jest jedynie odbiorcą wsparcia ze strony biznesu. UNICEF od przeszło 70 lat finansuje i zapewnia pomoc najbardziej potrzebującym dzieciom, m.in. dzięki środkom przekazanym przez firmy i korporacje na całym świecie. Swoim bogatym doświadczeniem chce podzielić się ze środowiskiem biznesu w Polsce.
|
|
Czytaj również: Jak wybrać odpowiednie płytki?
|
|
Czy biznes i organizacja charytatywna mają szansę być partnerami, czy raczej każdy „gra do własnej bramki"? Czy potrafimy znaleźć wspólne cele i wartości? Odłożyć na bok własne korzyści i działać razem dla innych? Chcemy pokazać, że jest to jak najbardziej możliwe! - mówi Renata Bem, Z-ca Dyrektora Generalnego UNICEF Polska
|
Droga do partnerstwa |
|
Do udziału w projekcie zaproszonych zostało blisko 10 firm, zarówno tych posiadających strategie i doświadczenie w dziedzinie działań na rzecz społeczeństwa, jak i mniejszych, które dopiero planują zaangażować się w obszar CSR, w tym we współpracę z sektorem NGO.
|
| Warsztaty przeprowadzą znani trenerzy biznesu – dr Joanna Heidtman i Piotr Piasecki, którzy będą też merytorycznie nadzorować powstawanie toolkita – poradnika zawierającego założenia współpracy pomiędzy światem biznesu i organizacjami humanitarnymi. |
|
Czytaj również: Jak podwyżki stóp procentowych wpłyną na światową i polską gospodarkę? |
| Warsztaty oparte na technikach kreatywnego myślenia i rozwiązywania problemów pozwolą obu stronom lepiej poznać wzajemne potrzeby, a także wartość wynikającą ze współpracy biznesu i organizacji, jaką jest UNICEF. Efektem tej kreatywnej burzy mózgów będzie natomiast poradnik, zawierający nowe standardy współpracy pomiędzy światem biznesu i organizacjami humanitarnymi - mowi psycholog dr Joanna Heidtman |
Komentarze
Czytaj też…
Czytaj na forum
- w trosce o samochód Liczba postów: 162 Grupa: Trudne tema... Kiedy decydujesz się na zakup auta, należy pamiętać, że to nie tylko decyzja o nowym nabytku, ale też sprawy związane z formalnościami i ubezpieczeniem. Kluczow...
- Potrzebuję prawnika Liczba postów: 15 Grupa: Trudne tema... Szukając prawnika, dobrze zacząć od przeszukania sieci. Można tam znaleźć oferty kancelarii prawnych, zajmujących się różnymi dziedzinami prawa: od gospodarczeg...
- Sposób na zdrowie Liczba postów: 649 Grupa: Trudne tema... Kiedy mówimy o wsparciu w leczeniu różnych dolegliwości, takich jak alergie, bóle czy nawet borelioza, warto pomyśleć o mniej konwencjonalnych metodach. Na przy...
- profilaktyka stomatologiczna Liczba postów: 86 Grupa: Trudne tema... Zadbane zęby to podstawa - leczenie ortodontyczne, wpływa nie tylko na estetykę, ale i na prawidłowe funkcjonowanie stawów czy nawet redukcję problemów z oddych...
- Architekt remont mieszkania Liczba postów: 65 Grupa: Trudne tema... Sprawdźcie sobie stronę perfekcyjnykat.pl , na której znajdziecie portal informacyjny z licznymi artykułami na temat budowy domu, remontów i aranżacji wnętrz. P...


