
Kampania UNICEF Polska skierowana do biznesu
UNICEF Polska rozpoczyna akcję, której celem jest wspólne wypracowanie założeń współpracy pomiędzy światem biznesu i organizacjami humanitarnymi. W ramach kampanii odbędą się warsztaty dla firm, a także powstanie cykl podcastów. Efektem projektu będzie ogólnodostępny toolkit dla biznesu.
Czytaj dalej
UNICEF, który na co dzień realizuje swoją misję dzięki wsparciu darczyńców, w tym przedstawicieli biznesu, chce odwrócić tradycyjną narrację w komunikacji z firmami.
|
Tym razem przedstawiciele organizacji stawiają pytanie: co my możemy zrobić dla Was?
|
Kampania UNICEF Polska skierowana do biznesu jest odpowiedzią organizacji na stereotypowe spojrzenie na współpracę z przedsiębiorcami. UNICEF Polska chce odwrócić funkcjonującą dotychczas narrację, według której organizacja humanitarna jest jedynie odbiorcą wsparcia ze strony biznesu. UNICEF od przeszło 70 lat finansuje i zapewnia pomoc najbardziej potrzebującym dzieciom, m.in. dzięki środkom przekazanym przez firmy i korporacje na całym świecie. Swoim bogatym doświadczeniem chce podzielić się ze środowiskiem biznesu w Polsce.
|
Czytaj również: Jak wybrać odpowiednie płytki?
|
Czy biznes i organizacja charytatywna mają szansę być partnerami, czy raczej każdy „gra do własnej bramki"? Czy potrafimy znaleźć wspólne cele i wartości? Odłożyć na bok własne korzyści i działać razem dla innych? Chcemy pokazać, że jest to jak najbardziej możliwe! - mówi Renata Bem, Z-ca Dyrektora Generalnego UNICEF Polska
|
Droga do partnerstwa |
Do udziału w projekcie zaproszonych zostało blisko 10 firm, zarówno tych posiadających strategie i doświadczenie w dziedzinie działań na rzecz społeczeństwa, jak i mniejszych, które dopiero planują zaangażować się w obszar CSR, w tym we współpracę z sektorem NGO.
|
Warsztaty przeprowadzą znani trenerzy biznesu – dr Joanna Heidtman i Piotr Piasecki, którzy będą też merytorycznie nadzorować powstawanie toolkita – poradnika zawierającego założenia współpracy pomiędzy światem biznesu i organizacjami humanitarnymi. |
Czytaj również: Jak podwyżki stóp procentowych wpłyną na światową i polską gospodarkę? |
Warsztaty oparte na technikach kreatywnego myślenia i rozwiązywania problemów pozwolą obu stronom lepiej poznać wzajemne potrzeby, a także wartość wynikającą ze współpracy biznesu i organizacji, jaką jest UNICEF. Efektem tej kreatywnej burzy mózgów będzie natomiast poradnik, zawierający nowe standardy współpracy pomiędzy światem biznesu i organizacjami humanitarnymi - mowi psycholog dr Joanna Heidtman |
Komentarze
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Pieniądze - inwestowanie Liczba postów: 339 Grupa: Trudne tema... W poszukiwaniu firmy oferującej wsparcie w budowaniu i optymalizacji portfela finansowego zajrzyjcie koniecznie do https://twojeinwestycje.com.pl/ Ich celem jes...
- Is FootballX Better Than Aviator? Liczba postów: 5 Grupa: Trudne tema... парик 24 казино пропонує більше, ніж просто ставки. Це цілий світ азарту, де кожен матч — це історія, яку ви пишете разом із командою. Тут кожне рішення має зна...
- Mieszkania deweloperskie Liczba postów: 6 Grupa: Trudne tema... Tak jesli tylko masz taką opcję to polecem w Warszawie Home Invest w stanie deweloperskim - mnie pod klucz nie interesowało bo lubię sama projektować swoje prze...
- Jak rozwinąć swój biznes w okresie COVID? Liczba postów: 66 Grupa: Trudne tema... Witam wszystkie osoby, które są zainteresowane tematem naszej rozmowy. Jeżeli jesteście zainteresowani tematem reklamy zewnętrznej, jej rodzajach oraz możliwośc...
- Architekt remont mieszkania Liczba postów: 57 Grupa: Trudne tema... Baluss https://baluss.pl to firma specjalizująca się w szerokiej gamie komponentów do balustrad i uchwytów do szkła, idealnych dla nowoczesnych i stylowych kons...