Kampania UNICEF Polska skierowana do biznesu

Kampania UNICEF Polska skierowana do biznesu

UNICEF Polska rozpoczyna akcję, której celem jest wspólne wypracowanie założeń współpracy pomiędzy światem biznesu i organizacjami humanitarnymi. W ramach kampanii odbędą się warsztaty dla firm, a także powstanie cykl podcastów. Efektem projektu będzie ogólnodostępny toolkit dla biznesu. Czytaj dalej

UNICEF, który na co dzień realizuje swoją misję dzięki wsparciu darczyńców, w tym przedstawicieli biznesu, chce odwrócić tradycyjną narrację w komunikacji z firmami.

 

Tym razem przedstawiciele organizacji stawiają pytanie: co my możemy zrobić dla Was?

 

Kampania UNICEF Polska skierowana do biznesu jest odpowiedzią organizacji na stereotypowe spojrzenie na współpracę z przedsiębiorcami. UNICEF Polska chce odwrócić funkcjonującą dotychczas narrację, według której organizacja humanitarna jest jedynie odbiorcą wsparcia ze strony biznesu. UNICEF od przeszło 70 lat finansuje i zapewnia pomoc najbardziej potrzebującym dzieciom, m.in. dzięki środkom przekazanym przez firmy i korporacje na całym świecie. Swoim bogatym doświadczeniem chce podzielić się ze środowiskiem biznesu w Polsce.

 

Kampania UNICEF Polska skierowana do biznesu

 

Czytaj również: Jak wybrać odpowiednie płytki?

 

Czy biznes i organizacja charytatywna mają szansę być partnerami, czy raczej każdy „gra do własnej bramki"? Czy potrafimy znaleźć wspólne cele i wartości? Odłożyć na bok własne korzyści i działać razem dla innych? Chcemy pokazać, że jest to jak najbardziej możliwe! - mówi Renata Bem, Z-ca Dyrektora Generalnego UNICEF Polska

 

Droga do partnerstwa

Do udziału w projekcie zaproszonych zostało blisko 10 firm, zarówno tych posiadających strategie i doświadczenie w dziedzinie działań na rzecz społeczeństwa, jak i mniejszych, które dopiero planują zaangażować się w obszar CSR, w tym we współpracę z sektorem NGO.

 

Warsztaty przeprowadzą znani trenerzy biznesu – dr Joanna Heidtman i Piotr Piasecki, którzy będą też merytorycznie nadzorować powstawanie toolkita – poradnika zawierającego założenia współpracy pomiędzy światem biznesu i organizacjami humanitarnymi.

 

Czytaj również: Jak podwyżki stóp procentowych wpłyną na światową i polską gospodarkę?


Warsztaty oparte na technikach kreatywnego myślenia i rozwiązywania problemów pozwolą obu stronom lepiej poznać wzajemne potrzeby, a także wartość wynikającą ze współpracy biznesu i organizacji, jaką jest UNICEF. Efektem tej kreatywnej burzy mózgów będzie natomiast poradnik, zawierający nowe standardy współpracy pomiędzy światem biznesu i organizacjami humanitarnymi - mowi psycholog dr Joanna Heidtman
2022-02-14
Źródło: 38PR / budnet.pl

Czytaj też…

Czytaj na forum

  • Akcesoria drogowe Liczba postów: 25 Grupa: Trudne tema... Just like Trustpilot helps you find reputable supplement brands in Canada, an SMM panel helps businesses and influencers build credibility and visibility online...
  • Nowoczesna edukacja Liczba postów: 75 Grupa: Trudne tema... Jeśli o mnie chodzi, to nauka angielskiego w dorosłym wieku to zupełnie inna bajka. Trafiłam na coś, co może się sprawdzić – https://ence.pl/kursy-dla-doroslych...
  • Wakacje 2022 Liczba postów: 43 Grupa: Trudne tema... Oprócz plażowania i zwiedzania lubimy w wakacje odkrywać nowe smaki. Na naszej trasie znalazło się Niechorze, a wśród restauracji uwagę przykuła Tawerna pod Wod...
  • Pieniądze - inwestowanie Liczba postów: 312 Grupa: Trudne tema... Przeglądając ranking najlepszych brokerów forex , warto zwrócić uwagę na licencje oraz regulacje, jakimi kierują się poszczególni brokerzy. Tylko legalni i dobr...
  • Co studiować? Liczba postów: 51 Grupa: Trudne tema... Pisanie tekstów często wiąże się z powtarzaniem tych samych słów. To naturalne, ale może sprawić, że tekst stanie się monotonny i mniej przyjemny w odbiorze. Na...

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 19823 użytkowników

Użytkownicy online (4)

gości: 166

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >