Kampania UNICEF Polska skierowana do biznesu

Kampania UNICEF Polska skierowana do biznesu

UNICEF Polska rozpoczyna akcję, której celem jest wspólne wypracowanie założeń współpracy pomiędzy światem biznesu i organizacjami humanitarnymi. W ramach kampanii odbędą się warsztaty dla firm, a także powstanie cykl podcastów. Efektem projektu będzie ogólnodostępny toolkit dla biznesu. Czytaj dalej

UNICEF, który na co dzień realizuje swoją misję dzięki wsparciu darczyńców, w tym przedstawicieli biznesu, chce odwrócić tradycyjną narrację w komunikacji z firmami.

 

Tym razem przedstawiciele organizacji stawiają pytanie: co my możemy zrobić dla Was?

 

Kampania UNICEF Polska skierowana do biznesu jest odpowiedzią organizacji na stereotypowe spojrzenie na współpracę z przedsiębiorcami. UNICEF Polska chce odwrócić funkcjonującą dotychczas narrację, według której organizacja humanitarna jest jedynie odbiorcą wsparcia ze strony biznesu. UNICEF od przeszło 70 lat finansuje i zapewnia pomoc najbardziej potrzebującym dzieciom, m.in. dzięki środkom przekazanym przez firmy i korporacje na całym świecie. Swoim bogatym doświadczeniem chce podzielić się ze środowiskiem biznesu w Polsce.

 

Kampania UNICEF Polska skierowana do biznesu

 

Czytaj również: Jak wybrać odpowiednie płytki?

 

Czy biznes i organizacja charytatywna mają szansę być partnerami, czy raczej każdy „gra do własnej bramki"? Czy potrafimy znaleźć wspólne cele i wartości? Odłożyć na bok własne korzyści i działać razem dla innych? Chcemy pokazać, że jest to jak najbardziej możliwe! - mówi Renata Bem, Z-ca Dyrektora Generalnego UNICEF Polska

 

Droga do partnerstwa

Do udziału w projekcie zaproszonych zostało blisko 10 firm, zarówno tych posiadających strategie i doświadczenie w dziedzinie działań na rzecz społeczeństwa, jak i mniejszych, które dopiero planują zaangażować się w obszar CSR, w tym we współpracę z sektorem NGO.

 

Warsztaty przeprowadzą znani trenerzy biznesu – dr Joanna Heidtman i Piotr Piasecki, którzy będą też merytorycznie nadzorować powstawanie toolkita – poradnika zawierającego założenia współpracy pomiędzy światem biznesu i organizacjami humanitarnymi.

 

Czytaj również: Jak podwyżki stóp procentowych wpłyną na światową i polską gospodarkę?


Warsztaty oparte na technikach kreatywnego myślenia i rozwiązywania problemów pozwolą obu stronom lepiej poznać wzajemne potrzeby, a także wartość wynikającą ze współpracy biznesu i organizacji, jaką jest UNICEF. Efektem tej kreatywnej burzy mózgów będzie natomiast poradnik, zawierający nowe standardy współpracy pomiędzy światem biznesu i organizacjami humanitarnymi - mowi psycholog dr Joanna Heidtman
2022-02-14
Źródło: 38PR / budnet.pl

Czytaj też…

Czytaj na forum

  • Podróże rowerowe Liczba postów: 49 Grupa: Trudne tema... Zastanawiam się nad spędzeniem kilku dni nad wodą i zastanawiam się, czy Jezioro Nidzkie to dobre miejsce na rodzinny wypoczynek. Słyszałem, że okolica jest cic...
  • Skup aut Liczba postów: 85 Grupa: Trudne tema... Kiedyś się nad tym zastanawiałam i wyszło mi, że liczy się święty spokój: jedna wizyta, podpis, odbiór dokumentu i po sprawie. W Gdańsku można to spiąć w jednym...
  • Laweta w Częstochowie Liczba postów: 40 Grupa: Trudne tema... Czasami faktycznie takie rozwiązania się przydają i najczęściej właśnie z nich korzystamy w sytuacji gdy nasz pojazd jest zepsuty. Mnie także spodobało się bard...
  • Zaburzenia somatyczne Liczba postów: 1 Grupa: Trudne tema... Szukam psychiatry w Krakowie leczącego zaburzenia somatyczne. Jakiego polecacie?
  • Sprawdzony sklep z częściami Liczba postów: 327 Grupa: Trudne tema... Zdecydowanie mogę Wam polecić stronę https://zebate24.pl/kategoria/czesci-lie bherr/ , na której znajdziecie ofertę firmy Zębate24, która jest dostawcą części na...

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 20229 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 332

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >