Lider Jakości 2014

Lider Jakości 2014

Celem badania Konsumencki Lider Jakości 2014 organizowanego przez „Strefę Gospodarki”, dodatek do „Dziennika Gazety Prawnej”, jest wyłonienie i nagrodzenie marek oraz firm – Liderów Jakości w poszczególnych kategoriach. Janpol głosami konsumentów otrzymał Złote Godło, które potwierdza wysoką jakość produktów oraz pozycję firmy jako lidera w branży.

 

Złote Godło Konsumenckiego Lidera Jakości 2014 dla Janpolu


 Fabryka Materacy Janpol, z wynikiem 21,4% oddanych głosów, otrzymała Złote Godło Konsumenckiego Lidera Jakości 2014 w kategorii materace. Respondenci docenili wygodę, trwałość, wysoką jakość produktów oraz ich szeroki wybór.

 

 Konsumenci zwracali również uwagę, że Janpol to polska marka, którą cenią i najchętniej wybierają. – Fakt, że nasi klienci doceniają produkty Janpolu bardzo nas cieszy. Dziękujemy za dokonany wybór i życzymy im, by codziennie budzili się z uśmiechem – mówi Witold Kopeć, Prezes Zarządu Fabryki Materacy JANPOL Sp. z o.o.

 

Czytaj również: Sprzedawcy lokali nie są chętni do negocjacji?

 

 

Czytaj również: Superbrands 2014/2015 kategorii budowa i wykończenie wnętrz

 

Projekt Konsumencki Lider pozwala nie tylko wyróżniać wiodące marki i firmy, ale pokazuje trendy rynkowe oraz skojarzenia klientów z danymi produktami. Nad całością badania czuwali naukowcy z Uniwersytetu Jagiellońskiego. – Ten unikalny projekt łączy w sobie z jednej strony pragmatyzm rynkowy jaki niesie ze sobą Strefa Gospodarki, zaś z drugiej wiedzę metodologiczną oraz umiejętności i doświadczenie analityczne – wyjaśnia dr Grzegorz Bryda, Pełnomocnik Rektora UJ ds. ewaluacji jakości systemu kształcenia, Adiunkt w Instytucie Socjologii UJ, Kierownik projektu Konsumencki Lider Jakości 2014. 

 

2014-11-27
Źródło: intro.media / budnet.pl

Czytaj też…

Czytaj na forum

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 20261 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 263

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >