.jpg)
Łukasz Piszczek pozostaje ambasadorem marki KRISPOL
Czołowy polski producent bram, okien, drzwi i rolet, kontynuuje kontrakt z Łukaszem Piszczkiem - zawodnikiem Borussi Dortmund, który od 2016 roku jest ambasadorem marki i prowadzonej kampanii „Gwarancja spokoju”.
Czytaj dalej
Przedłużony kontrakt
Łukasz Piszczek, jeden w najbardziej rozpoznawalnych polskich piłkarzy, związany z Borussią Dortmund jest ambasadorem marki KRISPOL od 2016 roku. Kooperacja zaowocowała udaną kampanią pod hasłem „Gwarancja spokoju”, którą marka zamierza kontynuować. – Nie jest tajemnicą, że stawiamy na rynki eksportowe i dużą ekspansję. Przedłużenie kontraktu z Łukaszem Piszczkiem to część długofalowej strategii mającej na celu zwiększenie rozpoznawalności KRISPOL wśród zagranicznych Partnerów Handlowych – mówi Grzegorz Ratajczak, Dyrektor Wykonawczy firmy KRISPOL.
Nowy projekt Łukasza Piszczka
Łukasz Piszczek 19 marca br. przedłużył kontrakt z KRISPOL, ale także uruchomił jeden z najważniejszych projektów w swoim życiu – Fundację Akademia Łukasza Piszczka, która jest ukoronowaniem jego piłkarskiej kariery i powrotem do sportowych korzeni. W rodzinnych Goczałkowicach narodziła się pasja do piłki, którą teraz Łukasz chce przekazać młodym piłkarkom i piłkarzom.
Czytaj również: Oficjalnym sponsorem Mistrzostw Polski w Koszykówce U-20 został Oknoplast
– Cieszę się, że przedłużam kontrakt z firmą, której wartości są również i mi szczególnie bliskie. Moją rolą jest stanowić gwarancję spokoju dla drużyny, w której gram. Krispol zapewnia ją inwestorom, którzy decydują się na stolarkę tej marki. Na boisku czy w biznesie – wyznawanie zasady „fair play” pozwala osiągnąć sukces i realizować cele, w tym jesteśmy dobrzy – komentuje przedłużenie kontraktu Łukasz Piszczek.
Wspólne plany
Spółka KRISPOL deklaruje, że dopóki piłka jest w grze, nie opuści swojego ambasadora i będzie go wspierała biznesowo i marketingowo. Po zakończonym sezonie Bundesligi piłkarz odwiedzi salony KRISHOME, w których spotka się z inwestorami. Będzie to na pewno duże wydarzenie dla lokalnych społeczności. – KRISHOME, Ambasador Łukasz Piszczek i Gwarancja spokoju to nasz biznesowy hat-trick. Przedłużenie kontraktu było oczywistym krokiem po udanych latach współpracy. Jesteśmy pod wrażeniem nowego projektu Łukasza, zaimponował nam swoją społeczną odpowiedzialnością - mówi Katarzyna Kozłowska, Marketing Manager firmy KRISPOL. W oparciu o dotychczasową efektywną współpracę KRISPOL będzie kontynuował kampanię „Gwarancja spokoju”, której nowa odsłona jest planowana na drugą połowę roku. Wzajemne wsparcie i wspólne osiąganie założonych celów – to strategia na najbliższą przyszłość. – Jesteśmy przekonani, że dzięki przedłużeniu współpracy z Ambasadorem, Krispol będzie silniejszy, tak jak silniejsza jest drużyna z Łukaszem Piszczkiem na boisku – dodaje Katarzyna Kozłowska.
Czytaj również: Program - Budujemy Sportową Polskę 2018 wspierany przez Grupę Selena
Komentarze
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Gdzie sprzedam łożyska? Liczba postów: 34 Grupa: Trudne tema... Estate Agents
- folia samochodowa do auta Liczba postów: 10 Grupa: Trudne tema... Przypadną Wam do gustu treści jakie oferuje rewelacyjny blog a mianowicie https://mojwoz.pl/kupno-samochodu/jak-sp rawdzic-historie-samochodu-uzywanego-prz ed-zak...
- Agencje ochrony Liczba postów: 122 Grupa: Trudne tema... Taki wątek warto również założyć na forum bardziej tematycznym.
- Zastanawiam się nad zakupem urządzenia rozruchoweg... Liczba postów: 2 Grupa: Trudne tema... Na prawdę świetnym blogiem który dostarczy Wam ogromną porcję wiedzy w temacie motoryzacji jest https://mojwoz.pl/ Wizyta na tej stronie to świetny pomysł a Wy....
- Trening w domu Liczba postów: 56 Grupa: Trudne tema... Sprawdzone peptydy, sarm, spalacze, przedtreningówki, kalkulator peptydów i wiele więcej znajdziecie w Peptydshop. Do swojej oferty wybierają wyłącznie produkt...