Mamed Khalidov w kampanii reklamowej

Mamed Khalidov w kampanii reklamowej

W kwietniu wystartowała kampania reklamowa należącej do FFiL Śnieżka S.A. marki Śnieżka ACRYL-PUTZ®. Działania pod hasłem „ACRYL-PUTZ®. W gładzeniu mistrz jest tylko jeden!” obejmują telewizję, prasę i Internet. Wspiera je gwiazda mieszanych sztuk walki MMA, mistrz federacji KSW w wadze półciężkiej – Mamed Khalidov.

 

Najnowsza kampania gładzi szpachlowych ACRYL-PUTZ® bazuje na wizerunku znanego sportowca – Mameda Khalidova. Dzięki temu zostały podkreślone korzyści płynące z zastosowania nowoczesnego produktu: wysoka jakość, łatwość aplikacji gładzi oraz efekt – idealnie równe, białe powierzchnie. Spot telewizyjny pod hasłem „ACRYL-PUTZ®. W gładzeniu mistrz jest tylko jeden!” ma budować ekspercki obraz marki w swojej kategorii. 

 

Czytaj również: Centrum handlowe w Inowrocławiu już otwarte

 

Zdecydowaliśmy się na zaangażowanie Mameda Khalidova w kampanię, ponieważ jego wizerunek jest spójny z opracowaną strategią działania dla produktów ACRYL-PUTZ®. Chcemy wywołać u klienta naturalne skojarzenie ACRYL-PUTZ® z perfekcyjnym oraz skutecznym w działaniu ekspertem – podkreśla Łukasz Dobrowolski, dyrektor ds. marketingu FFIL Śnieżka S.A.

 

 

Spoty reklamowe zostaną wyemitowane w największych stacjach telewizyjnych (m.in.: TVP, TVN, Polsat, Discovery Channel czy National Geographic). Kampania będzie wspierana reklamami prasowymi oraz artykułami sponsorowanymi, które ukażą się w najpopularniejszych magazynach wnętrzarskich i budowlanych. Działania w Internecie obejmą: dedykowany kanał YouTube, kampanię bannerową, reklamy w wyszukiwarkach oraz na platformach VOD. Dodatkowo pojawią się materiały POSM z wizerunkiem Mameda Khalidova.

 

Czytaj również: Co ma wpływ na rynek nieruchomości w Europie?

 

Za opracowanie kreatywnej koncepcji kampanii reklamowej marki Śnieżka ACRYL-PUTZ® odpowiada Agencja Reklamowa S4. Zadaniem agencji było przygotowanie działań ATL i BTL wyróżniających markę na tle konkurencji rynkowej oraz wspierających osiągnięcie jej celów.

 

2013-05-09
Źródło: Red Pen / budnet.pl

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

  • Reklama firmy Liczba postów: 533 Grupa: Trudne tema... Na stronie https://atoklasa.pl/billboardy-we-wrocla wiu-wynajem-ceny-billboard-wroclaw/ znajdziecie wszystkie informacje na temat billboardów we Wrocławiu, ich c...
  • Pieniądze - inwestowanie Liczba postów: 365 Grupa: Trudne tema... Polecam wejście we Freedom24 i rozpoczęcie działania z nimi. Siedzę w tym już długo i widzę, jak to działa. Wiadomo - inwestowanie wiąże się z ryzykiem, ale po....
  • Dobry sklep stomatologiczny Liczba postów: 82 Grupa: Trudne tema... Wiele kobiet i mężczyzn obawia się bólu podczas zabiegów medycyny estetycznej, choć nowoczesne technologie często eliminują ten problem. W miejscach takich jak....
  • profilaktyka stomatologiczna Liczba postów: 81 Grupa: Trudne tema... Estetyczny uśmiech ma znaczący wpływ nie tylko na nasz wygląd, ale także na pewność siebie w codziennych sytuacjach. Jeśli myślisz o poprawie uśmiechu, warto ro...
  • Szczoteczka elektryczna, czy tradycyjna? Liczba postów: 207 Grupa: Trudne tema... Jeżeli szukacie sprawdzonych usług stomatologicznych w Krakowie, to polecam Wam sprawdzić stronę, gdzie znajdziecie ofertę nowoczesnego gabinetu stomatologiczne...

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 20256 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 442

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >