Mamed Khalidov w kampanii reklamowej

Mamed Khalidov w kampanii reklamowej

W kwietniu wystartowała kampania reklamowa należącej do FFiL Śnieżka S.A. marki Śnieżka ACRYL-PUTZ®. Działania pod hasłem „ACRYL-PUTZ®. W gładzeniu mistrz jest tylko jeden!” obejmują telewizję, prasę i Internet. Wspiera je gwiazda mieszanych sztuk walki MMA, mistrz federacji KSW w wadze półciężkiej – Mamed Khalidov.

 

Najnowsza kampania gładzi szpachlowych ACRYL-PUTZ® bazuje na wizerunku znanego sportowca – Mameda Khalidova. Dzięki temu zostały podkreślone korzyści płynące z zastosowania nowoczesnego produktu: wysoka jakość, łatwość aplikacji gładzi oraz efekt – idealnie równe, białe powierzchnie. Spot telewizyjny pod hasłem „ACRYL-PUTZ®. W gładzeniu mistrz jest tylko jeden!” ma budować ekspercki obraz marki w swojej kategorii. 

 

Czytaj również: Centrum handlowe w Inowrocławiu już otwarte

 

Zdecydowaliśmy się na zaangażowanie Mameda Khalidova w kampanię, ponieważ jego wizerunek jest spójny z opracowaną strategią działania dla produktów ACRYL-PUTZ®. Chcemy wywołać u klienta naturalne skojarzenie ACRYL-PUTZ® z perfekcyjnym oraz skutecznym w działaniu ekspertem – podkreśla Łukasz Dobrowolski, dyrektor ds. marketingu FFIL Śnieżka S.A.

 

 

Spoty reklamowe zostaną wyemitowane w największych stacjach telewizyjnych (m.in.: TVP, TVN, Polsat, Discovery Channel czy National Geographic). Kampania będzie wspierana reklamami prasowymi oraz artykułami sponsorowanymi, które ukażą się w najpopularniejszych magazynach wnętrzarskich i budowlanych. Działania w Internecie obejmą: dedykowany kanał YouTube, kampanię bannerową, reklamy w wyszukiwarkach oraz na platformach VOD. Dodatkowo pojawią się materiały POSM z wizerunkiem Mameda Khalidova.

 

Czytaj również: Co ma wpływ na rynek nieruchomości w Europie?

 

Za opracowanie kreatywnej koncepcji kampanii reklamowej marki Śnieżka ACRYL-PUTZ® odpowiada Agencja Reklamowa S4. Zadaniem agencji było przygotowanie działań ATL i BTL wyróżniających markę na tle konkurencji rynkowej oraz wspierających osiągnięcie jej celów.

 

2013-05-09
Źródło: Red Pen / budnet.pl

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

  • Państwo i biznes: sojusz na rzecz bezpieczeństwa w... Liczba postów: 11 Grupa: Aktualności
  • Transport i spedycja Liczba postów: 32 Grupa: Trudne tema... Deira metro station serves one of Dubai’s oldest and most vibrant neighborhoods. This metro stop provides access to traditional souks, local restaurants, and bu...
  • Architekt Liczba postów: 14 Grupa: Trudne tema... I’ve been using SnapTube for quite a while now and totally get the need for lightweight apps that deliver smooth streaming without killing phone performance. Wh...
  • Co mi polecicie na taki wyjazd? Liczba postów: 57 Grupa: Trudne tema... Trafiłam ostatnio na coś, co może się komuś przyda. uganda wycieczka brzmi nietypowo, ale jak się wczytać, to widać, że to nie tylko safari. Są goryle, parki na...
  • Telewizja internetowa Liczba postów: 184 Grupa: Trudne tema... Dla osób, które działają w e-commerce albo prowadzą usługi online, zrozumienie marketingu cyfrowego to absolutna podstawa. Przeczytałem ostatnio poradnik z 5 sp...

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 19803 użytkowników

Użytkownicy online (2)

gości: 359

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >