Mamed Khalidov w kampanii reklamowej

Mamed Khalidov w kampanii reklamowej

W kwietniu wystartowała kampania reklamowa należącej do FFiL Śnieżka S.A. marki Śnieżka ACRYL-PUTZ®. Działania pod hasłem „ACRYL-PUTZ®. W gładzeniu mistrz jest tylko jeden!” obejmują telewizję, prasę i Internet. Wspiera je gwiazda mieszanych sztuk walki MMA, mistrz federacji KSW w wadze półciężkiej – Mamed Khalidov.

 

Najnowsza kampania gładzi szpachlowych ACRYL-PUTZ® bazuje na wizerunku znanego sportowca – Mameda Khalidova. Dzięki temu zostały podkreślone korzyści płynące z zastosowania nowoczesnego produktu: wysoka jakość, łatwość aplikacji gładzi oraz efekt – idealnie równe, białe powierzchnie. Spot telewizyjny pod hasłem „ACRYL-PUTZ®. W gładzeniu mistrz jest tylko jeden!” ma budować ekspercki obraz marki w swojej kategorii. 

 

Czytaj również: Centrum handlowe w Inowrocławiu już otwarte

 

Zdecydowaliśmy się na zaangażowanie Mameda Khalidova w kampanię, ponieważ jego wizerunek jest spójny z opracowaną strategią działania dla produktów ACRYL-PUTZ®. Chcemy wywołać u klienta naturalne skojarzenie ACRYL-PUTZ® z perfekcyjnym oraz skutecznym w działaniu ekspertem – podkreśla Łukasz Dobrowolski, dyrektor ds. marketingu FFIL Śnieżka S.A.

 

 

Spoty reklamowe zostaną wyemitowane w największych stacjach telewizyjnych (m.in.: TVP, TVN, Polsat, Discovery Channel czy National Geographic). Kampania będzie wspierana reklamami prasowymi oraz artykułami sponsorowanymi, które ukażą się w najpopularniejszych magazynach wnętrzarskich i budowlanych. Działania w Internecie obejmą: dedykowany kanał YouTube, kampanię bannerową, reklamy w wyszukiwarkach oraz na platformach VOD. Dodatkowo pojawią się materiały POSM z wizerunkiem Mameda Khalidova.

 

Czytaj również: Co ma wpływ na rynek nieruchomości w Europie?

 

Za opracowanie kreatywnej koncepcji kampanii reklamowej marki Śnieżka ACRYL-PUTZ® odpowiada Agencja Reklamowa S4. Zadaniem agencji było przygotowanie działań ATL i BTL wyróżniających markę na tle konkurencji rynkowej oraz wspierających osiągnięcie jej celów.

 

2013-05-09
Źródło: Red Pen / budnet.pl

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

  • jaki telefon? Liczba postów: 42 Grupa: Trudne tema... Reklam jest milion i każdy operator mówi, ze jest najlepszy, ale lepiej nie brać na chybił trafił. Warto wejść na porównywarkę gdzie jest ranking abonamentów te...
  • Porady biznesowe Liczba postów: 343 Grupa: Trudne tema... Jak prowadzisz firmę i zatrudniasz pracowników, stajesz się za nich odpowiedzialny. Pomyśl, czy nie warto się zdecydować na luxmed pakiet pracowniczy dla firm.....
  • Na narty tylko z polisą Liczba postów: 25 Grupa: Aktualności Z punktu widzenia cudzoziemca, który przyjeżdża do Polski, priorytetem powinno być zabezpieczenie zdrowotne. Koszty leczenia są wysokie, a nie każdy może liczyć...
  • Jak dbać o zdrowie? Pola elektromagnetyczne – zagr... Liczba postów: 172 Grupa: Aktualności Wspólna troska o zdrowie w ramach jednej oferty pozwala oszczędzić czas i energię. Dzięki temu każdy członek rodziny korzysta z opieki dopasowanej do potrzeb. C...
  • Agencja Prestashop Liczba postów: 1 Grupa: Trudne tema... Agencja Prestashop - jaką polecacie? Chciałabym nawiązać współpracę z agencją oferującą tworzenie sklepów internetowych i rozwój ich widoczności.

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 19969 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 187

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >