Mamed Khalidov w kampanii reklamowej

Mamed Khalidov w kampanii reklamowej

W kwietniu wystartowała kampania reklamowa należącej do FFiL Śnieżka S.A. marki Śnieżka ACRYL-PUTZ®. Działania pod hasłem „ACRYL-PUTZ®. W gładzeniu mistrz jest tylko jeden!” obejmują telewizję, prasę i Internet. Wspiera je gwiazda mieszanych sztuk walki MMA, mistrz federacji KSW w wadze półciężkiej – Mamed Khalidov.

 

Najnowsza kampania gładzi szpachlowych ACRYL-PUTZ® bazuje na wizerunku znanego sportowca – Mameda Khalidova. Dzięki temu zostały podkreślone korzyści płynące z zastosowania nowoczesnego produktu: wysoka jakość, łatwość aplikacji gładzi oraz efekt – idealnie równe, białe powierzchnie. Spot telewizyjny pod hasłem „ACRYL-PUTZ®. W gładzeniu mistrz jest tylko jeden!” ma budować ekspercki obraz marki w swojej kategorii. 

 

Czytaj również: Centrum handlowe w Inowrocławiu już otwarte

 

Zdecydowaliśmy się na zaangażowanie Mameda Khalidova w kampanię, ponieważ jego wizerunek jest spójny z opracowaną strategią działania dla produktów ACRYL-PUTZ®. Chcemy wywołać u klienta naturalne skojarzenie ACRYL-PUTZ® z perfekcyjnym oraz skutecznym w działaniu ekspertem – podkreśla Łukasz Dobrowolski, dyrektor ds. marketingu FFIL Śnieżka S.A.

 

 

Spoty reklamowe zostaną wyemitowane w największych stacjach telewizyjnych (m.in.: TVP, TVN, Polsat, Discovery Channel czy National Geographic). Kampania będzie wspierana reklamami prasowymi oraz artykułami sponsorowanymi, które ukażą się w najpopularniejszych magazynach wnętrzarskich i budowlanych. Działania w Internecie obejmą: dedykowany kanał YouTube, kampanię bannerową, reklamy w wyszukiwarkach oraz na platformach VOD. Dodatkowo pojawią się materiały POSM z wizerunkiem Mameda Khalidova.

 

Czytaj również: Co ma wpływ na rynek nieruchomości w Europie?

 

Za opracowanie kreatywnej koncepcji kampanii reklamowej marki Śnieżka ACRYL-PUTZ® odpowiada Agencja Reklamowa S4. Zadaniem agencji było przygotowanie działań ATL i BTL wyróżniających markę na tle konkurencji rynkowej oraz wspierających osiągnięcie jej celów.

 

2013-05-09
Źródło: Red Pen / budnet.pl

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

  • budowa domu - porady Liczba postów: 441 Grupa: Trudne tema... Jeżeli szukacie sprawdzonego portalu informacyjnego z poradami dotyczącymi rozwiązań na różnorodne tematy codziennego życia, to osobiście polecam Wam sprawdzić....
  • Jak zachować umiar w grach online? Liczba postów: 2 Grupa: Trudne tema... Dobrym sposobem jest korzystanie z narzędzi do kontroli wydatków. Serwisy takie jak https://stawkibet-bet.org/ oferują limity dzienne i przypomnienia o przerwac...
  • Urządzenia hydrauliczne Liczba postów: 51 Grupa: Trudne tema... U nas jednak najlepiej sprawdziło się gniazdo hydrauliczne . Rzeczywiście jakość jest na plus, a dodatkowo dostępny jest tutaj szeroki wybór akcesoriów
  • Food plating - sztuka atrakcyjnego podawania jedze... Liczba postów: 15 Grupa: Aktualności Creative plating gets even better when the flavors support the visual style, and that is where what is cow boy butter becomes useful. This mix of melted butter,...
  • Zabawki traktory Liczba postów: 1 Grupa: Trudne tema... Szukam czegoś nietypowego dla dziecka. Co polecacie? To jest dobry kierunek - https://www.blaut-rol.pl/zabawki/bruder/ traktory ? A może polecacie jakiś inny? Wa...

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 20416 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 352

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >