Marka Weber ma nową dyrektor marketingu
Monika Mychlewicz objęła stanowisko dyrektor marketingu marki Weber w grupie Saint Gobain. Zakres jej obowiązków obejmuje zarówno szeroko pojętą komunikację, jak i rozwój produktów.
Czytaj dalej
Weber to marka z zakresu chemii budowlanej, szczególnie mocno i pozytywnie kojarzona z wyrobami elewacyjnymi: systemami ociepleń, tynkami i farbami fasadowymi. Portfolio obejmuje także zaprawy klejące i zaprawy fugowe do płytek, podkłady podłogowe i posadzki, systemy do renowacji i napraw fasad oraz ścian, a także zaawansowane materiały do hydroizolacji i napraw betonu z technologią Deitermann. Na polskim rynku marka Weber znana jest od 20 lat.
Monika Mychlewicz od dawna związana jest z branżą budowlaną. Przez ponad dziesięć lat, w tym ostatnie cztery - na stanowisku dyrektor marketingu, w Xella Polska z sukcesem budowała pozycję marek Ytong, Silka i Multipor. Ogromną wagę przywiązuje do wykorzystania nowych mediów w komunikacji marketingowej, niejednokrotnie kreując trendy w dość konserwatywnym segmencie materiałów budowlanych.
„Marketing produktów budowlanych to zarówno działania B2B – przede wszystkim skierowane do wykonawców, ale również architektów i dystrybutorów; jak również szeroka komunikacja B2C – do inwestorów indywidualnych, w tym edukacja dotycząca najnowszych technologii budowlanych, przy wykorzystaniu wszystkich dostępnych kanałów komunikacji.” – ocenia Monika Mychlewicz.
Monika Mychlewicz objęła nowe stanowisko z końcem października br. Będzie zarządzała kilkuosobowym zespołem marketingu.
Czytaj również: Miejskie instytucje w Warszawie dobrym wzorcem w zamówieniach publicznych
Informacje o marce Weber
Marka Weber jest znakiem rozpoznawczym wielu znanych materiałów budowlanych oraz kompleksowych rozwiązań z zakresu elewacji (systemów ociepleń, tynków dekoracyjnych, farb), układania płytek i kamienia naturalnego, podkładów podłogowych i posadzek, hydroizolacji i zapraw technicznych Weber Deitermann, keramzytu Weber Leca®.
Innowacyjne rozwiązania Weber dostępne są w 48 krajach. W Polsce marka obecna jest od 1995 roku, a kształt dzisiejszej, bogatej oferty jest efektem połączenia firm Weber Terranova i maxit. Weber w Polsce liczy ponad 260 pracowników, posiada 3 fabryki, a także terminale logistyczne wraz z centrami barwienia. Od 2009 Weber działa w ramach spółki Saint-Gobain Construction Products Polska.
Komentarze
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Pieniądze - inwestowanie Liczba postów: 314 Grupa: Trudne tema... Przeglądając ranking najlepszych brokerów forex , warto zwrócić uwagę na licencje oraz regulacje, jakimi kierują się poszczególni brokerzy. Tylko legalni i dobr...
- pomoc z samochodem Liczba postów: 656 Grupa: Trudne tema... Wszystkim osobom zainteresowanym tematem mogę polecić stronę https://autokabina.pl/oferta/kabiny-laki ernicze/kabiny-lakiernicze-samochodowe-d la-motoryzacji/ , n...
- Jak zainwestować pieniądze? Liczba postów: 106 Grupa: Trudne tema... Witam wszystkie osoby, które są zainteresowane tematem naszej rozmowy. Jeśli szukacie sprawdzonego miejsca, gdzie dzieci mogą uczyć się programowania w fajny i....
- Jak wybrać naprawdę wartościowe nasiona marihuany... Liczba postów: 4 Grupa: Trudne tema... Hej, temat jest ważny, bo jak się nad tym nie zastanowisz, łatwo trafić na kiepskie nasiona albo podróbki, które tylko frustrację przyniosą. Kluczowa sprawa to....
- Ankieta - Europejski Zielony Ład w kontekscie stol... Liczba postów: 2 Grupa: Trudne tema... Dzień dobry, Piszę pracę dyplomową w tematyce zmian w budownictwie związanych z Europejskim Zielonym Ładem. Posiadam ankietę do wypełnienia w celu zebrania opi...