Marka Weber ma nową dyrektor marketingu
Monika Mychlewicz objęła stanowisko dyrektor marketingu marki Weber w grupie Saint Gobain. Zakres jej obowiązków obejmuje zarówno szeroko pojętą komunikację, jak i rozwój produktów.
Czytaj dalej
Weber to marka z zakresu chemii budowlanej, szczególnie mocno i pozytywnie kojarzona z wyrobami elewacyjnymi: systemami ociepleń, tynkami i farbami fasadowymi. Portfolio obejmuje także zaprawy klejące i zaprawy fugowe do płytek, podkłady podłogowe i posadzki, systemy do renowacji i napraw fasad oraz ścian, a także zaawansowane materiały do hydroizolacji i napraw betonu z technologią Deitermann. Na polskim rynku marka Weber znana jest od 20 lat.
Monika Mychlewicz od dawna związana jest z branżą budowlaną. Przez ponad dziesięć lat, w tym ostatnie cztery - na stanowisku dyrektor marketingu, w Xella Polska z sukcesem budowała pozycję marek Ytong, Silka i Multipor. Ogromną wagę przywiązuje do wykorzystania nowych mediów w komunikacji marketingowej, niejednokrotnie kreując trendy w dość konserwatywnym segmencie materiałów budowlanych.
„Marketing produktów budowlanych to zarówno działania B2B – przede wszystkim skierowane do wykonawców, ale również architektów i dystrybutorów; jak również szeroka komunikacja B2C – do inwestorów indywidualnych, w tym edukacja dotycząca najnowszych technologii budowlanych, przy wykorzystaniu wszystkich dostępnych kanałów komunikacji.” – ocenia Monika Mychlewicz.
Monika Mychlewicz objęła nowe stanowisko z końcem października br. Będzie zarządzała kilkuosobowym zespołem marketingu.
Czytaj również: Miejskie instytucje w Warszawie dobrym wzorcem w zamówieniach publicznych
Informacje o marce Weber
Marka Weber jest znakiem rozpoznawczym wielu znanych materiałów budowlanych oraz kompleksowych rozwiązań z zakresu elewacji (systemów ociepleń, tynków dekoracyjnych, farb), układania płytek i kamienia naturalnego, podkładów podłogowych i posadzek, hydroizolacji i zapraw technicznych Weber Deitermann, keramzytu Weber Leca®.
Innowacyjne rozwiązania Weber dostępne są w 48 krajach. W Polsce marka obecna jest od 1995 roku, a kształt dzisiejszej, bogatej oferty jest efektem połączenia firm Weber Terranova i maxit. Weber w Polsce liczy ponad 260 pracowników, posiada 3 fabryki, a także terminale logistyczne wraz z centrami barwienia. Od 2009 Weber działa w ramach spółki Saint-Gobain Construction Products Polska.
Komentarze
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Pieniądze - inwestowanie Liczba postów: 358 Grupa: Trudne tema... Polecam wejście we Freedom24 i rozpoczęcie działania z nimi. Siedzę w tym już długo i widzę, jak to działa. Wiadomo - inwestowanie wiąże się z ryzykiem, ale po....
- Jaki prezent świąteczny? Liczba postów: 117 Grupa: Opinie Prezent to coś więcej niż tylko rzecz – powinien pasować do preferencji obdarowywanej osoby. Dla tych, którzy mają ogród lub taras, rozważenie zakupu eleganckic...
- Sposób na zdrowie Liczba postów: 637 Grupa: Trudne tema... Z praktyki pomaga, gdy optyk ma na miejscu doradztwo przy powłokach i filtrach, a opisy na stronie to porządkują salon optyczny lublin. Dzięki temu łatwiej dobr...
- Transport i spedycja Liczba postów: 3 Grupa: Trudne tema... Od jakiegoś czasu szukałem dobrej zabudowy do mojego busa i trafiłem na Skrzynie ładunkowe. Świetna sprawa – lekkie, aluminiowe, a przy tym bardzo solidne. Mam....
- Własny sklep… w kontenerze? Liczba postów: 24 Grupa: Aktualności Od jakiegoś czasu szukam solidnych rozwiązań do przewozu większych partii towaru i wpadłem na Kontenery morskie. Serio, robią wrażenie nie tylko nadają się do t...