Marketing w nieruchomościach – rewolucja trwa!
Internet z roku na rok staje się coraz ważniejszym kanałem marketingowym. Podobnie jest w przypadku rynku nieruchomości mieszkaniowych – odwrót deweloperów z prasy tradycyjnej do sieci jest faktem. Tylko jak korzystać z sieci umiejętnie i bez niepotrzebnych wydatków na nieefektywne kampanie reklamowe?
Czytaj dalej
Polski rynek mieszkaniowy ostatecznie otrząsnął się ze skutków globalnego spowolnienia gospodarczego. Pierwsze kwartały 2014 r. pod względem wysokości sprzedaży nowych mieszkań i domów dorównują rekordowym okresom z lat 2007-2008. Wskutek całej serii obniżek stóp procentowych przez Radę Polityki Pieniężnej mamy rekordowo tanie kredyty hipoteczne, młodzi nabywcy mogą również korzystać z rządowego programu dopłat do kredytów hipotecznych „Mieszkanie dla młodych”. Deweloperzy nie powinni jednak spoczywać na laurach – złote czasy boomu nieruchomościowego na pewno już się nie powtórzą i utrzymanie zadowalających poziomów sprzedaży w obliczu zaostrzającej się konkurencji na rynku będzie coraz trudniejsze. Ułatwić to może umiejętne korzystanie z nowych form reklamy i kanałów marketingowych, które pojawiły się wraz z upowszechnianiem się Internetu i urządzeń mobilnych. Bez specjalistycznej wiedzy nie jest to jednak łatwe, a nie wszystkie firmy oferujące swoje usługi z dziedziny e-marketingu świadczą taki sam wysoki poziom usług. Jak odróżnić doświadczonych fachowców od nowicjuszy i amatorów?
Czytaj również: Na modernizację energetyczną budynków publicznych oraz mieszkalnych w sumie ma trafić minimum 1,5 mld euro



Po sukcesie zeszłorocznej, premierowej konferencji „Marketingowe rewolucje branży nieruchomości” firma Blue Ocean Media S.A. postanowiła pójść za ciosem i zorganizować drugą edycję, i to nie tylko w Warszawie, ale również na dwóch dynamicznie rozwijających się rynkach regionalnych – w Gdańsku i Wrocławiu. Już we wrześniu i w październiku we wszystkich tych miastach będzie można dowiedzieć się, jak umiejętnie planować kampanie reklamowe w Internecie oraz jaki sposób efektywnie wykorzystywać takie narzędzia jak Universal Analytics czy Adserver. Przedstawiciele czołowych firm z sektora przybliżą uczestnikom również najnowsze trendy na rynku reklamy internetowej, jak remarketing, aukcje reklamowe czy reklama natywna. Nie oznacza to jednak, że konferencje w całości poświęcone będą marketingowi sieciowemu - rynek mieszkaniowy dorobił się własnych, specyficznych form dotarcia do klienta jak np. targi mieszkaniowe i także o ich efektywności będą dyskutować uczestnicy „Marketingowych rewolucji”. Uznani rynkowi eksperci i najlepsi specjaliści wskażą najczęściej popełniane błędy, podpowiedzą, jakie narzędzia marketingowe będą najbardziej odpowiednie do sprzedaży danego typu nieruchomości, określą, na jakie rzeczy zwrócić uwagi przy wyborze firmy oferującej usługi e-marketingowe. Jeśli zawsze interesowałeś się reklamą w sieci, ale bałeś się zapytać, twoje reklamy w tradycyjnych mediach zamiast klientów przynoszą tylko koszty, a sprzedaży twoich nieruchomości przydałby się pozytywny impuls – te konferencje to idealne wydarzenia dla Ciebie!
Czytaj również: Szansa na „czadową pomoc”!
Terminy i lokalizacje konferencji:
-
Warszawa – 17.09., Warszawskie Centrum EXPO XXI
-
Gdańsk – 24.09, Olivia Sky Club (Olivia Tower)
-
Wrocław – 1.10, Hotel Campanile
Więcej informacji o konferencji znajdziesz na stronie: www.marketingowerewolucje.pl
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Master Your Reflexes with Block Breaker – The Game... Liczba postów: 6 Grupa: Trudne tema... Po przeczytaniu o Block Breaker poczułem, że też potrzebuję szybkiej przerwy od codziennych obowiązków. Wtedy trafiłem na corgibet, który oferuje gry i bonusy d...
- Pieniądze - inwestowanie Liczba postów: 371 Grupa: Trudne tema... Polecam wejście we Freedom24 i rozpoczęcie działania z nimi. Siedzę w tym już długo i widzę, jak to działa. Wiadomo - inwestowanie wiąże się z ryzykiem, ale po....
- What are your best tips to avoid gambling addictio... Liczba postów: 2 Grupa: Trudne tema... I’ve been there too. A while back, I found myself chasing losses late at night, and it was exhausting both mentally and financially. What helped me was setting....
- Which lowest wagering casinos actually let you kee... Liczba postów: 2 Grupa: Trudne tema... I totally get you. I ran into the same issue a few months ago when a “no wager” bonus ended up having sneaky terms. After that, I started checking reviews that....
- panorama jako reklama firmy? Liczba postów: 343 Grupa: Trudne tema... Czasem to nie budżet, a pomysł decyduje o sukcesie kampanii. Agencja marketingowa potrafi wykorzystać nawet niewielkie środki, by osiągnąć świetny efekt. Crevo....

