
Mediolan – MADE EXPO 2012
W dniach 17-20 października w Mediolanie odbyły się obecnie największe we Włoszech targi budowlane MADE EXPO poświęcone tematyce budownictwa i architektury. Targi były również miejscem inauguracji Branżowego Programu Promocji branży stolarki budowlanej.
Czytaj dalej
Nie pomylili się twórcy programu wpisując właśnie tę imprezę w kalendarium BPP, gdyż – jak twierdzą sami wystawcy – tegoroczna edycja Made Expo przebiła nawet targi Fensterbau Frontale w Norymberdze. Tegoroczna edycja targów Made Expo zgromadziła ponad 1.500 wystawców, w tym 20 wystawców z Polski m.in., AlSecco, Budvar, Fakro, Invado, M&S, Oknoplast, Unitech, Vetrex, Amberline. W ciągu 4 dni targi odwiedziło 232.000 osób.
Czytaj również: Targi MADE expo Mediolan
Minęły już czasy, kiedy na targach zagranicznych, polscy producenci na kilku metrach wciśniętych w kąt, pozostawali w zasadzie niezauważalni. W Mediolanie było więcej polskich wystawców niż włoskich(!). Stoiska usytuowane w centralnych miejscach przyciągały swoim wyglądem, a prezentowane wyroby deklasowały konkurencję zagraniczną. To nie przypadek, że jesteśmy liderem w eksporcie w krajach UE. Posiadamy doskonałe wyroby, sprawnie funkcjonujące działy handlowe, logistyczne i serwisowe. Widać to było w Mediolanie.
Dla wsparcia polskich wystawców, Konsorcjum Polskie Okna i Drzwi we współpracy z WPHI w Rzymie, zorganizowało dwugodzinne seminarium poświęcone polskiej branży stolarki budowlanej, połączone ze spotkaniami B2B polskich producentów z włoskimi agentami handlowymi. – Dzięki osobistym kontaktom radcy Ambasady RP w Rzymie, dotarliśmy do blisko trzystu tysięcy agentów handlowych we Włoszech z zaproszeniem oraz informację o obecności polskich przedsiębiorców w Mediolanie – mówi Paweł Wróblewski, Dyrektor Związku Polskie Okna i Drzwi.
Czytaj również: Targi glasstec 2012
Wystawcy potwierdzają, że tylu poważnych rozmów handlowych na imprezie targowej dawno już nie przeprowadzili, a przypadki realizowanych zleceń jeszcze w trakcie trwania targów, obalają powszechną opinię, że na targach już się biznesów nie robi. – Potencjał rynku włoskiego dla polskich producentów jest ogromny, obyśmy tylko ten potencjał potrafili wykorzystać – dodaje Paweł Wróblewski.
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Jak rozwinąć swój biznes w okresie COVID? Liczba postów: 60 Grupa: Trudne tema... No nie ma co... czasie COVID dużo rzeczy trzeba było przemyśleć od nowa, zwłaszcza w biznesie. U mnie super się sprawdziły personalizowane naklejki – na opakowa...
- Moda Liczba postów: 129 Grupa: Trudne tema... Coraz częściej wybieram rzeczy, które mają „coś więcej” – nie tylko wygląd, ale też historię i wartość. Przeglądając https://kanasapiens.pl/ wpadły mi w oko ich...
- paczka z niestandardowymi wymiarami Liczba postów: 28 Grupa: Trudne tema... Nowoczesne rozwiązania, takie jak paczkomaty, zmieniły sposób korzystania z usług kurierskich. Dzięki nim nadawanie i odbieranie paczek stało się szybkie i wygo...
- Podpisanie umowy partnerskiej między Vinted i InPo... Liczba postów: 1 Grupa: Aktualności Super! Lubimy kupować z drugiej ręki, a taki międzynarodowy rynek otwiera wiele możliwości. Ostatnio przygotowujemy nasze dziecko na pierwszy obóz letni, przyda...
- Gdzie na wczasy ? Liczba postów: 105 Grupa: Trudne tema... Planując wakacje do Turcji, trafiłem przez przypadek na witrynę https://turcja-wakacje.pl/ i muszę przyznać – petarda! To nie jest następny nudny blog z kopiowa...