
Mediolan – MADE EXPO 2012
W dniach 17-20 października w Mediolanie odbyły się obecnie największe we Włoszech targi budowlane MADE EXPO poświęcone tematyce budownictwa i architektury. Targi były również miejscem inauguracji Branżowego Programu Promocji branży stolarki budowlanej.
Czytaj dalej
Nie pomylili się twórcy programu wpisując właśnie tę imprezę w kalendarium BPP, gdyż – jak twierdzą sami wystawcy – tegoroczna edycja Made Expo przebiła nawet targi Fensterbau Frontale w Norymberdze. Tegoroczna edycja targów Made Expo zgromadziła ponad 1.500 wystawców, w tym 20 wystawców z Polski m.in., AlSecco, Budvar, Fakro, Invado, M&S, Oknoplast, Unitech, Vetrex, Amberline. W ciągu 4 dni targi odwiedziło 232.000 osób.
Czytaj również: Targi MADE expo Mediolan
Minęły już czasy, kiedy na targach zagranicznych, polscy producenci na kilku metrach wciśniętych w kąt, pozostawali w zasadzie niezauważalni. W Mediolanie było więcej polskich wystawców niż włoskich(!). Stoiska usytuowane w centralnych miejscach przyciągały swoim wyglądem, a prezentowane wyroby deklasowały konkurencję zagraniczną. To nie przypadek, że jesteśmy liderem w eksporcie w krajach UE. Posiadamy doskonałe wyroby, sprawnie funkcjonujące działy handlowe, logistyczne i serwisowe. Widać to było w Mediolanie.
Dla wsparcia polskich wystawców, Konsorcjum Polskie Okna i Drzwi we współpracy z WPHI w Rzymie, zorganizowało dwugodzinne seminarium poświęcone polskiej branży stolarki budowlanej, połączone ze spotkaniami B2B polskich producentów z włoskimi agentami handlowymi. – Dzięki osobistym kontaktom radcy Ambasady RP w Rzymie, dotarliśmy do blisko trzystu tysięcy agentów handlowych we Włoszech z zaproszeniem oraz informację o obecności polskich przedsiębiorców w Mediolanie – mówi Paweł Wróblewski, Dyrektor Związku Polskie Okna i Drzwi.
Czytaj również: Targi glasstec 2012
Wystawcy potwierdzają, że tylu poważnych rozmów handlowych na imprezie targowej dawno już nie przeprowadzili, a przypadki realizowanych zleceń jeszcze w trakcie trwania targów, obalają powszechną opinię, że na targach już się biznesów nie robi. – Potencjał rynku włoskiego dla polskich producentów jest ogromny, obyśmy tylko ten potencjał potrafili wykorzystać – dodaje Paweł Wróblewski.
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Co da mi współpraca z agencją SEO? Liczba postów: 83 Grupa: Trudne tema... I chose the Lviv web studio "PBB Design": https://pbb.design/en/ to develop my website. I don't regret it at all, as the entire process went smoothly and the re...
- Jak odróżnić uczciwe kasyno od oszustwa? Liczba postów: 3 Grupa: Trudne tema... Liczba kasyn online rośnie z roku na rok i boję się, że dokonam złego wyboru. Istnieje ryzyko natknięcia się na oszustów, którzy zwabią mnie bonusami, a następn...
- Hity i Inspiracje: gorące promocje Liczba postów: 2 Grupa: Trudne tema... Kiedy widzę sekcję „Hity i Inspiracje”, moją pierwszą chęcią jest kupienie wszystkiego, co jest wyróżnione jasnym napisem. Praktyka pokazała jednak, że nie każd...
- Nowoczesne narzędzia i urządzenia dla warsztatów –... Liczba postów: 6 Grupa: Trudne tema... Kiedy ktoś planuje panele na dachu, to zwykle pierwsze pytanie brzmi: jaki falownik wybrać? Wpadłam na https://qnisz.pl/ i tam całkiem przystępnie wyjaśniają po...
- Gdzie kupić tonery Liczba postów: 31 Grupa: Trudne tema... Ja bym polecił https://potrzebujetego.pl/ znajdziecie tam mnóstwo rzeczy do gabinetów. Głownie artykuły higieniczne i inne dodatki