
Odbędzie się Gala AWARDS 2012
FM&PM AWARDS 2012 to kolejna edycja niepowtarzalnej w Polsce Gali skierowanej do profesjonalistów rynku zarządzania nieruchomościami komercyjnymi.
Czytaj dalej
Nieustannie rozwijająca się branża nieruchomości stwarza nowe możliwości wymuszając tym samym potrzebę systematycznego doskonalenia usług z zakresu Facility Management i Property Management. Konkurs ma na celu wyłonienie najlepszych profesjonalistów na rynku nieruchomości wyróżniających się nowatorskim podejściem, biegłością w działaniu, fachową sprawnością w zarządzaniu infrastrukturą budynków.
Kategorie konkursowe FM&PM AWARDS 2012:
• Facility Manager Roku
Nagroda dla profesjonalnego Facility Managera, posiadającego ogromną wiedzę z zakresu zagadnień gospodarowania nieruchomościami oraz umiejętności planowania udogodnień dla użytkowników obiektów, cechujący się niezwykłą precyzją w wykonywaniu założonych zadań.
• Property Manager Roku
Nagroda przyznawana dla zarządcy nieruchomości wyróżniającego się wysokimi kompetencjami oraz rzetelnością w wykonywaniu zadań zawodowych, stawiającego przede wszystkim na jasne cele i konkretne działania.
• Osobowość Roku
Nagroda przyznawana dla osoby aktywnie wspierającej działania mające na celu rozwój branży zarządzania nieruchomościami. Cechującej się precyzją
i sumiennością w wykonywaniu działań i obowiązków zawodowych.
Oficjalne rozstrzygnięcie i wręczenie statuetek Laureatom konkursu nastąpi w trakcie Gali FM&PM AWARDS 2012, która odbędzie się 29 marca 2012 roku w Warszawie. Gala towarzyszyć będzie VIII Ogólnopolskiemu Forum Facility Management & Property Management. W trakcie imprezy czekać będzie na Państwa wiele atrakcji przygotowanych przez Sponsorów, Partnerów i Organizatorów Forum, m.in. losowanie cennych nagród. W wydarzeniu wezmą udział wszyscy najważniejsi przedstawiciele rynku nieruchomości komercyjnych. Organizatorem konkursu jest firma Seminars Conferences Consulting działająca w sektorze komunikacji biznesowej, specjalizująca się w organizacji szkoleń
i konferencji.
Więcej informacji na stronie www.ERE-Academy.eu
Kontakt z organizatorem:
Małgorzata Pająk
Project Manager
SC Consulting
tel: +48 22 740 67 80
e-mail: malgorzata.pajak@scc.com.pl
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Co da mi współpraca z agencją SEO? Liczba postów: 83 Grupa: Trudne tema... I chose the Lviv web studio "PBB Design": https://pbb.design/en/ to develop my website. I don't regret it at all, as the entire process went smoothly and the re...
- Jak odróżnić uczciwe kasyno od oszustwa? Liczba postów: 3 Grupa: Trudne tema... Liczba kasyn online rośnie z roku na rok i boję się, że dokonam złego wyboru. Istnieje ryzyko natknięcia się na oszustów, którzy zwabią mnie bonusami, a następn...
- Hity i Inspiracje: gorące promocje Liczba postów: 2 Grupa: Trudne tema... Kiedy widzę sekcję „Hity i Inspiracje”, moją pierwszą chęcią jest kupienie wszystkiego, co jest wyróżnione jasnym napisem. Praktyka pokazała jednak, że nie każd...
- Nowoczesne narzędzia i urządzenia dla warsztatów –... Liczba postów: 6 Grupa: Trudne tema... Kiedy ktoś planuje panele na dachu, to zwykle pierwsze pytanie brzmi: jaki falownik wybrać? Wpadłam na https://qnisz.pl/ i tam całkiem przystępnie wyjaśniają po...
- Gdzie kupić tonery Liczba postów: 31 Grupa: Trudne tema... Ja bym polecił https://potrzebujetego.pl/ znajdziecie tam mnóstwo rzeczy do gabinetów. Głownie artykuły higieniczne i inne dodatki