Odbyły się Targi Mieszkań i Domów

Odbyły się Targi Mieszkań i Domów

Foldery, prezentacje, ulotki i wiele dylematów – to pozostało po najważniejszym wydarzeniu z branży nieruchomości w Wielkopolsce. W miniony weekend odbyły się Targi Mieszkań i Domów organizowane przez spółkę Nowy Adres.

 

Poszukujący własnego M mieli doskonałą okazję, by sprecyzować swoje upodobania, porównać warunki, ponegocjować ceny. Podczas dwóch dni targowych pawilon nr 3 MTP wypełnił się ofertami mieszkań oraz domów, a przede wszystkim, rzeszą zwiedzających. – Już pierwszego dnia Targi Mieszkań i Domów odwiedziło o 20 % więcej gości niż sobotę podczas pierwszej edycji jesiennej ubiegłego roku – mówi Michał Poręcki, ze spółki Nowy Adres, organizującej Targi na MTP. Było co zwiedzać, swoje oferty zaprezentowało ponad 110 wystawców. Zwiedzający mogli zapoznać się nie tylko z niemal kompletnym przeglądem wielkopolskich deweloperów, ale także z propozycjami kredytowymi banków i doradców finansowych, najnowszymi artykułami wykończenia wnętrz i ofertami mieszkań z rynku
wtórnego na stoiskach agencji nieruchomości.

 

Czytaj również: Kontynuacja naboru w ramach Branżowego Programu Promocji Budownictwa

 

Wielką popularnością cieszyły się również bezpłatne seminaria targowe, prowadzone przez najlepszych ekspertów lokalnego rynku. Tak duża frekwencja jest dla nas
szczególnym powodem do zadowolenia, gdyż pokazuje, że wbrew powszechnym opiniom, popyt na mieszkania i domy w Poznaniu wcale nie maleje
– dodaje  Poręcki. Biorąc pod uwagę liczbę zwiedzających oraz komentarze wystawców, można powiedzieć, że trudna sytuacja branży, wraz z nadchodzącą wiosną, powoli się poprawia.

 

 

Na Targach nie zabrakło zarówno gotowych już osiedli, jak i debiutów. Jednym z nich była nowa inwestycja firmy KM Building, Osiedle Rodzinny Zakątek, w ramach której powstaną domy w zabudowie szeregowej. Zlokalizowana w Błażejewku nieopodal Kórnika, cieszyła się dużym zainteresowaniem. – Zarówno lokalizacja, ciekawy projekt, jak i atrakcyjna cena  naszej nowej inwestycji, spotkały się z dużym zainteresowaniem i entuzjazmem odwiedzających. Dzięki temu i zadowalającej frekwencji, możemy ocenić debiut Rodzinnego Zakątka jako udany – podsumowuje Krzysztof Krzyżaniak, współwłaściciel KM Building.

 

Wystawców cieszyła nie tylko możliwość zaprezentowania swojej oferty, ale także bezpośredniej rozmowy z zainteresowanymi, jaką dają Targi. - Zawsze bardzo starannie przygotowujemy się do targów. Zależy nam, aby klienci otrzymali wyczerpującą i rzetelną informację o naszej ofercie i zasadach podpisania umowy. Szczególnie, że naszą inwestycję w Swarzędzu pokazaliśmy po raz pierwszy jako gotową do zamieszkania – mówi Joanna Rzelechowska z firmy Kalbud Deweloper. – Dodatkową zachętą dla odwiedzających nasze stoisko było miejsce postojowe w dwupoziomowej hali garażowej o wartości 24.600,00 zł brutto gratis – dodaje Rzelechowska.

 

 

Deweloperzy prezentowali nie tylko osiedla, ale także propozycje dofinansowań do zakupu nieruchomości. W związku z zakończeniem programu Rodzina na Swoim i niejasną przyszłością kolejnej propozycji rządu (Mieszkanie dla Młodych), firmy wzięły sprawy w swoje ręce. – Jesteśmy z pierwszych w tym roku targów bardzo zadowoleni. Zjawiło się na nich naprawdę sporo odwiedzających. Na naszym stoisku największą popularnością cieszył się autorski program "Rodzina na Twoim". Dzięki niemu mieszkania w Plewiskach można kupić nawet 60 tys. złotych taniej - mówi Magdalena Czuryńska, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu spółki Twoje M.

 

W oczekiwaniu na duże zainteresowanie klientów Malta Fountain przygotowała atrakcyjne oferty dla swoich klientów i dzięki temu cieszyła się dużym zainteresowaniem na tych, którzy chcieli kupić mieszkanie w centrum miasta. – Ilość osób, które odwiedziły nasze stoisko, przeszła nasze najśmielsze oczekiwania. Rozdaliśmy bardzo dużo folderów i ulotek. Przeprowadziliśmy bardzo wiele rozmów z klientami na temat naszej inwestycji. Większość osób byłą zainteresowana mieszkaniami gotowymi, najczęściej dwu i trzy-pokojowymi - mówi Tomasz Wnuk, dyrektor generalny inwestycji Malta Fountain.

 

 

Jak co roku, w ciągu dwóch dni targowych prowadzone były wykłady i seminaria branżowe. Targi zorganizowały także kącik zabaw dla dzieci, a żaden zwiedzający nie wrócił z pustymi rekami – wszyscy otrzymywali Album Inwestycji Targowych.

2013-02-18
Źródło: Mission PR / budnet.pl

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

  • Skuteczne dbanie o cerę Liczba postów: 201 Grupa: Trudne tema... Jeśli chcesz wykonać zabiegi chirurgiczne to w Łodzi postaw na ta klinikę https://silverclinic.pl/ Prowadzi ją dr Adam Srebrzyński i oferuje takie zabiegi jak l...
  • Skuteczny marketing w branży budowlanej Liczba postów: 69 Grupa: Aktualności Pracuję w marketingu od kilku lat i wiem jedno – content jest królem tylko wtedy, kiedy jest przemyślany. Sam też miałem kiedyś tendencję do wrzucania tekstów „...
  • Marketing Liczba postów: 138 Grupa: Trudne tema... Z jakiej formy reklamy korzystacie i dlaczego? Adwokat Gliwice
  • Detektyw - czy ktoś korzystał Liczba postów: 2 Grupa: Trudne tema... Przed nami podpisanie dużego kontraktu, ale pojawiły się pewne wątpliwości co do uczciwości partnerów. Znajomi podpowiedzieli, że warto zasięgnąć pomocy prywatn...
  • Zakupy przez internet Liczba postów: 838 Grupa: Trudne tema... Jeśli lubisz zakupy przez internet to spodoba ci się ten sklep z alkoholami https://winolubni.pl/ Mają najlepsze wina z całego świata i mocne trunki więc każdy....

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 19858 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 154

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >