
Purno Budowlaną Marką Roku
30 czerwca 2011 roku w Businessman Institute w Warszawie odbyła się uroczysta Gala wręczenia nagród Budowlanej Marki Roku 2010. Marka Purmo kolejny raz z rzędu zdobyła statuetkę Budowlanej Marki Roku w kategorii grzejników. Nagroda odzwierciedla zaufanie wykonawców do najwyższej jakości produktów i serwisu marki Purmo.
Nagrody Budowlanej Marki Roku są przyznawane przez ASM Centrum Badań i Analiz Rynku na podstawie badań przeprowadzonych wśród losowo wybranych wykonawców z firm budowlano-remontowych z całej Polski. Fachowcy wybierają produkty o najwyższej jakości oraz najczęściej używane przez siebie marki.
Czytaj również: Atlas zdobył tytuł "Budowlanej Marki Roku"
Nagroda stanowi uhonorowanie najlepszych firm budowlanych na polskim rynku i odzwierciedla stopień zaufania, jakim cieszą się marki produktów budowlanych wśród wykonawców.
Badanie wśród firm wykonawczych w sektorze budowlanym zostało przeprowadzone w maju 2011 roku na próbie odrębnie dobranej dla każdej z 20 grup asortymentowych materiałów budowlanych. Łącznie próba badawcza Budowlanej Marki Roku 2010 wyniosła około 2000 firm wykonawczych.
Czytaj również: Gala wręczania nagród "BUDOWLANA MARKA ROKU 2010"
Respondenci wskazywali m.in.: marki budowlane najwyższej jakości, marki budowlane o najlepszej relacji cena do jakości oraz marki budowlane najchętniej wybierane. Kolejny rok z rzędu marka Purmo była wskazywana jako najwyżej ceniony produkt i nagrodzona 1. nagrodą w kategorii grzejników.
„Marka Purmo już po raz drugi otrzymała statuetkę Budowlanej Marki Roku. Ogromnie cieszy nas tegoroczna nagroda, ale powodem do satysfakcji jest również ciągłość jej otrzymywania. Oznacza to, że wykonawcy z roku na rok obdarzają markę Purmo zaufaniem, że potrafimy sprostać stale rosnącym wymaganiom klientów i instalatorów. Stawiamy na badania i innowacje, stale inwestując w rozwój marki Purmo. W tym roku opublikowaliśmy wyniki obszernych, dwuletnich badań na temat ekologicznych, niskotemperaturowych systemów grzewczych” - mówi Emilia Dudek, kierownik działu marketingu Rettig Heating.
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Fast food bez apetytu? Branża liczy na gorące lato... Liczba postów: 7 Grupa: Aktualności Nie ma znaczenia jak gorące jest lato, kawa na wynos zawsze się sprzedaje. W końcu wielu z nas nie wyobraża sobie poranka bez tego napoju, nic tak nie dodaje en...
- Pieniądze - inwestowanie Liczba postów: 324 Grupa: Trudne tema... Mam spółkę z o.o. od 2020 roku i początkowo wynajmowałem drogie biuro myśląc, że to konieczne. Po dwóch latach okazało się, że to błąd - rzadko tam bywałem. Prz...
- Zaskakujące efekty po zmianie kosmetyków na profes... Liczba postów: 1 Grupa: Trudne tema... Przez długi czas byłam sceptyczna wobec profesjonalnych kosmetyków. Wydawało mi się, że to tylko chwyt marketingowy, a zwykłe drogeryjne produkty również mogą d...
- Świadectwa energetyczne Liczba postów: 3 Grupa: Trudne tema... Jeżeli potrzebujecie wykonać świadectwo energetyczne Waszego budynku, to polecam Wam sprawdzić stronę, na której znajdziecie ofertę profesjonalnej firmy Certyfi...
- Jak lubisz się relaksować? Liczba postów: 20 Grupa: Trudne tema... Ostatnio wolę odpoczywać tylko w domu. Po prostu nie mam czasu nigdzie wychodzić. Praca-dom. Praca-dom. Tylko w weekendy mogę gdzieś wyrwać się. Ale nawet wted...