Quick‑Step® wprowadza dystrybucję selektywną – nowy standard na rynku podłóg

Quick‑Step® wprowadza dystrybucję selektywną – nowy standard na rynku podłóg

Quick-Step®, marka należąca do Grupy Unilin, od lat wyznacza trendy w branży podłóg. Teraz wykonuje kolejny odważny krok i jako pierwsza w segmencie wprowadza w Polsce System Dystrybucji Selektywnej (SDS). Nowy model sprzedaży zacznie obowiązywać od 1 kwietnia 2026 roku.

 

 

Branża podłóg dynamicznie się rozwija, a oczekiwania konsumentów stale rosną. Quick-Step® konsekwentnie stawia na innowacje i długofalowe partnerstwa, dlatego wdrożenie dystrybucji selektywnej jest naturalnym etapem w budowaniu silnej, zrównoważonej i prestiżowej marki.

 

Quick‑Step® wprowadza dystrybucję selektywną – nowy standard na rynku podłóg

 

Czytaj również: ALDI wprowadza usługę cashback – gotówka dostępna przy kasie

 

– Dostrzegamy, że rynek stawia przed nami nowe wyzwania. Czujemy się odpowiedzialni za przyszłość marki Quick-Step®. Wierzymy, że dystrybucja selektywna pozwoli nam rozwijać się wspólnie z naszymi partnerami w sposób stabilny i świadomy – mówi Szymon Lemański, National Sales Manager w Quick-Step®.

 

Co oznacza nowy model dystrybucji?

Quick-Step® będzie współpracować wyłącznie z wyselekcjonowaną siecią partnerów, którzy podzielają wizję marki i zaangażowanie w najwyższą jakość obsługi.

 

  • Produkty Quick-Step® będą dostępne jedynie u autoryzowanych dealerów.

 

  • Sprzedaż będzie prowadzona wyłącznie w zatwierdzonych punktach stacjonarnych oraz w powiązanych  z nimi sklepach internetowych.

 

Quick‑Step® wprowadza dystrybucję selektywną – nowy standard na rynku podłóg

 

Czytaj również: Jak zostać operatorem koparki i zarabiać więcej?

 

– System dystrybucji selektywnej funkcjonuje już z powodzeniem w Belgii i Holandii. Rezultaty mówią same za siebie: wzrosło zaufanie konsumentów, poprawił się sposób prezentacji produktów, zwiększyło się zadowolenie klientów i partnerów, a marka zyskała na prestiżu i rozpoznawalności – tłumaczy Bartłomiej Cybulski, Business Director Unilin.

– Jesteśmy przekonani, że podobne efekty osiągniemy również w Polsce, we współpracy z naszymi lokalnymi partnerami – dodaje Szymon Lemański.

 

Quick‑Step® wprowadza dystrybucję selektywną – nowy standard na rynku podłóg

2025-11-19
Źródło: Good One PR / budnet.pl

Czytaj też…

Czytaj na forum

  • Dlaczego ważne jest sprawdzenie licencji kasyna on... Liczba postów: 1 Grupa: Trudne tema... Cześć wszystkim! Często widzę, że wiele osób nie zwraca uwagi na licencję kasyna online, choć wydaje się to ważne. Chciałbym zrozumieć, dlaczego jest to tak ist...
  • Uchwyty do kuchni Liczba postów: 13 Grupa: Trudne tema... Jak to widzicie - https://www.amart.pl/ ? Bo tak patrzę, to ceny normalne, sporo okazji, dostawy tanie. Czy nie lepiej zamawiać wszystko online? Zaczynam się z...
  • Chicken Road 2 Liczba postów: 1 Grupa: Trudne tema... Chicken Road 2 Slot brings a humorous twist to classic crash gameplay by turning each round into a chicken’s daring run across a colorful animated road. As the....
  • wypożyczalnia samochodów Liczba postów: 72 Grupa: Trudne tema... Wynajmem ekskluzywnych samochodów zajmuje się firma https://cieciura.com.pl/ Współpraca z nimi to prawdziwy profesjonalizm i najwyższa jakość usług. Polecam
  • ZAMÓW SAMOCHÓD Z OC Liczba postów: 6 Grupa: Trudne tema... Kupno auta to spora inwestycja, a jednym z pierwszych kroków po nabyciu jest zadbanie o odpowiednie ubezpieczenie. Warto zwrócić uwagę na obowiązkowe ubezpiecze...

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 20321 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 208

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >