Relacja z otwarcia pierwszego salonu marki Häcke w Warszawie
29 maja odbyło się uroczyste otwarcie pierwszego warszawskiego salonu marki Häcker, producenta ekskluzywnych kuchni do zabudowy. Wydarzenie cieszyło się ogromnym zainteresowaniem. Przestrzeń przy ul. Jana Pawła Woronicza 31 odwiedziło około stu gości, wśród których znaleźli się przedstawiciele mediów, architekci i miłośnicy dobrego wzornictwa.
Czytaj dalej
Wydarzenie rozpoczęło się od przywitania zaproszonych gości przez Włodzimierza Banaszka właściciela showroomu Häcker oraz prowadzącą spotkanie Olgę Kisiel-Konopkę założycielkę OKK! PR. Goście mieli okazję wysłuchać krótkich wprowadzeń do świata marek, w tej roli wystąpili ich przedstawiciele: Stefan Kaźmierski – szef sprzedaży urządzeń kuchennych marki Franke i KWC oraz Robert Walter – Członek Zarządu Comitor. Organizatorzy zadbali także o miłośników sztuki - na ścianach salonu znalazły się obrazy malarza Michała Mąki, który podczas wieczoru zaprezentował gościom swoje prace.
.jpg)
Kolejnym punktem programu były pokazy gotowania połączone z degustacją. O podniebienia gości zadbał Radosław Brzozowski, przedstawiciel marki Franke, który przyrządził cztery potrawy w jednym piekarniku, między innymi kluski pszenne z halibutem i comber jagnięcy w cytrynach, korzystając z piekarnika z linii Frames by Franke; przeznaczonej dla miłośników nowoczesnego designu i zaawansowanych rozwiązań technologicznych. Swoje kulinarne umiejętności zaprezentowała również Ewa Łusiak - przedstawicielka firmy Comitor, serwując babeczki z belgijskiej czekolady. Wybór był nieprzypadkowy - z Belgii pochodzi również marka NOVY, której okap Panorama “towarzyszył” pokazowi. Zwieńczeniem wieczoru był konkurs z cennymi nagrodami.
.jpg)
Czytaj również: Podsumowanie forum BiznesUp! design made in Poland. 40.
Marka Häcker jest producentem ekskluzywnych kuchni do zabudowy. Dzięki solidności i niezawodności, jej produkty trafiają w gusta nawet najbardziej wymagających klientów. Znakiem rozpoznawczym firmy jest idealne zbalansowania dobrego wzornictwa oraz funkcjonalności – była wielokrotnie wyróżniana, m. in. tytułem Customer Favourite 2016.
.jpg)
Partnerzy spotkania: Franke, Comitor, Küppersbush, Novy, Blanco, BoConcept, MINI, Ditta Zimmermann, OKK!, Smeg, Kawe Pale
.jpg)
Czytaj również: Podsumowanie konferencji Warsaw Days 2018
Patroni medialni: Dobre Wnętrze, Weranda, Czas na Wnętrze, meble.pl, Ekspert Budowlany, exspace.pl, Magazif, LBQ, LAVIE, Nowy Magazyn, WNĘTRZE, designteka.pl
.jpg)
Komentarze
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Skuteczny marketing w branży budowlanej Liczba postów: 73 Grupa: Aktualności Jeżeli są tutaj osoby lub firmy zainteresowane tematem reklamy na billboardach oraz jej kosztach, to zdecydowanie polecam Wam sprawdzic stronę https://reporterz...
- Przebudowa 25 niebezpiecznych skrzyżowań - kolejne... Liczba postów: 1 Grupa: Aktualności
- Reklama firmy Liczba postów: 534 Grupa: Trudne tema... Na stronie https://atoklasa.pl/billboardy-we-wrocla wiu-wynajem-ceny-billboard-wroclaw/ znajdziecie wszystkie informacje na temat billboardów we Wrocławiu, ich c...
- Pieniądze - inwestowanie Liczba postów: 365 Grupa: Trudne tema... Polecam wejście we Freedom24 i rozpoczęcie działania z nimi. Siedzę w tym już długo i widzę, jak to działa. Wiadomo - inwestowanie wiąże się z ryzykiem, ale po....
- Dobry sklep stomatologiczny Liczba postów: 82 Grupa: Trudne tema... Wiele kobiet i mężczyzn obawia się bólu podczas zabiegów medycyny estetycznej, choć nowoczesne technologie często eliminują ten problem. W miejscach takich jak....

