Ruszyła kampania Wielkiego Testu Produktów ALDI

Ruszyła kampania Wielkiego Testu Produktów ALDI

20 maja ALDI wystartowało z nowym projektem pod hasłem Wielki Test Produktów ALDI, który stanowi uzupełnienie prowadzonej kampanii “Twoje nowe ulubione”. W ramach akcji klienci mogą stać się testerami oceniającymi jakość produktów marek własnych ALDI. Do wzięcia udziału w akcji zachęca popularny twórca i autor książek - Rozkoszny.

 

Od lutego ALDI prowadzi ogólnopolską kampanię pod hasłem “Twoje nowe ulubione”. Jej bohaterami są wybrane produkty marek własnych, które między innymi będzie można przetestować dzięki akcji Wielki Test Produktów ALDI. Ambasadorem tego wydarzenia stał się Michał Korkosz - znany autor książek kucharskich oraz bloga “Rozkoszny”.

 

ALDI wystartowało z nowym projektem pod hasłem Wielki Test Produktów ALDI

 

Czytaj również: Kominek do małego salonu – jak go zaaranżować?

 

Akcja rozpoczęła się od fazy teaserowej w social media, już ten etap cieszył się sporym zainteresowaniem. Natomiast od 20 maja wystartował etap przyjmowania zgłoszeń online na stronie wielkitest.aldi.pl – proces ten trwa do 2 czerwca 2024 roku. W zgłoszeniu oprócz niezbędnych danych określonych w regulaminie akcji należy odpowiedzieć na pytanie - “Dlaczego powinniśmy wybrać właśnie Ciebie do roli testera produktów ALDI?” Następnie spośród zgłoszeń jury będzie wyłaniać testerów, do których trafią paczki produktowe.  

 

- ALDI nieustannie dąży do tego, by oferowane produkty były synonimem najwyższej jakości i atrakcyjności cenowej. W Wielkim Teście chcemy jeszcze bardziej zbliżyć się do tych, którzy są zainteresowani naszą ofertą i umożliwić im darmowe przetestowanie wybranych produktów z wachlarza marek własnych ALDI. Wierzymy, że dzięki temu, każdy, kto wybierze ALDI choć raz, będzie chciał pozostać z nami na dłużej, zgodnie z naszym hasłem: “RAZ ALDI, ZAWSZE COŚ Z ALDI” - mówi Patrycja Piwko, Managerka Mediów Społecznościowych ALDI. Zawsze stawiamy na pierwszym miejscu satysfakcję klientów, dlatego teraz, przechodząc od komunikacji wizerunkowej do produktowej, zamierzamy wykorzystać opinie naszych testerów - ambasadorów, aby jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby rynku – podsumowuje Piwko.

 

W dedykowanych paczkach testerzy znajdą gamę produktów spożywczych ALDI powiązanych z daną kategorią asortymentową - mogą to być produkty słodkie, grillowe lub wegetariańskie.

 

Czytaj również: Baumit ALL IN Beton B25 ze statuetką TopBuilder 2024

 

Za opracowanie i wdrożenie koncepcji oraz kreacji odpowiada Agencja Nie Do Ogarnięcia.

2024-05-20
Źródło: systemeffecto / budnet.pl

Czytaj też…

Czytaj na forum

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 19217 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 276

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >