Sprzedano kultowy hotel Sofitel Grand Sopot
Sofitel Grand Sopot, ikona polskiego rynku hotelowego, trafił w nowe ręce. Sprzedającym był AccorInvest, właściciel grupy Orbis, a kupującym polska firma Sinfam Investments inwestująca w obiekty hotelowe, głównie z segmentu premium. Dla rynku to sygnał, że aktywizują się polscy inwestorzy i zaczynają kupować cenne aktywa. Operatorem zarządzającym hotelem pozostanie Sofitel. W procesie sprzedaży AccorInvest reprezentował zespół agencji doradczej immo lab.
Hotel Sofitel Grand Sopot to ikona miasta, jego historia sięga 1927 roku, kiedy został otwarty jako luksusowy obiekt przyciągający elitę Europy. W 2008 roku nieruchomość zmieniła nazwę z Grand Hotel na Sofitel Grand Sopot i została włączona do sieci Sofitel, należącej do grupy Accor. Rebranding był częścią modernizacji i przekształcenia obiektu w luksusowy hotel o standardzie międzynarodowym, zachowując jednocześnie jego historyczny charakter i prestiżową renomę.
Architektura hotelu reprezentuje styl neobarokowy z wpływami art déco. Sofitel Grand Sopot wyróżnia się wyjątkową lokalizacją — tuż obok zabytkowego molo w Sopocie — oraz luksusowym wnętrzem, które łączy historyczny urok z nowoczesnym komfortem. Sofitel Grand Sopot czekają kolejne zmiany – nowy właściciel zobowiązał się do prac modernizacyjnych i remontowych.

Czytaj również: Minikoparka: Przewodnik po wybieraniu i użytkowaniu
- Tak spektakularna transakcja jak sprzedaż Sofitel Grand Sopot jest dowodem na odbicie rynku hotelowego w Polsce i coraz lepszy sentyment w sektorze nieruchomości komercyjnych. Tym razem w zmianie cyklu pomaga polski kapitał, który zaczyna mocno konkurować z zagranicznymi inwestorami. Segment hoteli konsekwentnie poprawia wskaźniki efektywności, czemu towarzyszy wzrost liczby gości krajowych i zagranicznych. W przypadku Sofitel Grand Sopot argumentami za tą transakcją była mocna marka obiektu i bardzo dobre wskaźniki obłożenia. Cieszymy się, że nasz zespół miał szansę wspierać AccorInvest w procesie sprzedaży tej kultowej nieruchomości. Dla mnie, jako sopocianina, jest to dodatkowa satysfakcja – komentuje Daniel Puchalski, współzałożyciel i partner zarządzający immo lab.
Czytaj również: Wykorzystanie AI w branży marketingowej staje się codziennością
Dobiegający końca 2024 rok jest najlepszym w historii immo lab. Firma prognozuje, że wartość wszystkich jej projektów przekroczy do końca roku 750 mln PLN. Łącznie, sfinalizowane i negocjowane w tym roku przez immo lab umowy wygenerują inwestycje o wartości ponad 1,5 mld PLN oraz doprowadzą do powstania prawie 400 000 mkw. nowej powierzchni.
Komentarze
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Skuteczna reklama dla e-biznesu? Liczba postów: 296 Grupa: Trudne tema... Jeśli nie macie doświadczenia z reklamą zewnętrzną, to polecam Wam zapoznać się z ofertą - billboardy wrocław . Robią porządną selekcję lokalizacji, co przy bil...
- Dlaczego warto wybrać internet światłowodowy? Liczba postów: 17 Grupa: Aktualności Szybki i stabilny internet to dziś podstawa – nie tylko do pracy czy nauki, ale również do rozrywki. Znalezienie odpowiedniej oferty może być wyzwaniem, ale pom...
- Life Coaching Liczba postów: 22 Grupa: Trudne tema... Osobiście mogę Wam wszystkim polecić sprawdzić strone, na której znajdziecie bardzo interesujący artkykuł na temat reklamy na billboardy wrocław . Jeśli zależy....
- Pierwsze kroki w kasynie online Liczba postów: 8 Grupa: Trudne tema...
- Gdzie sprzedam łożyska? Liczba postów: 72 Grupa: Trudne tema... Na pewno warto zarejestrować się na odpowiednim forum :)

