Transakcje i inwestycje w świecie gier komputerowych

Transakcje i inwestycje w świecie gier komputerowych

Transakcje dotyczące nieruchomości nie zawsze muszą odbywać się w realnym świecie. Wiedzą o tym dobrze miłośnicy gier.

 

Bez wątpienia najbardziej znaną na całym świecie grą w której ważną rolę odgrywają wirtualne nieruchomości jest Monopoly. Jest ona klasyczną grą planszową polegająca na handlu nieruchomościami. Sukces odnoszą w niej ci gracze, których transakcje i inwestycje okażą się trafne. Gdy w najnowszej wersji zakup nieruchomości został zastąpiony nabywaniem pakietów akcji kilkoro włoskich deputowanych wręcz napisało oficjalny protest do ambasadora USA. W ich opinii w ten sposób twórcy gry rozbudzają skłonność do ryzykownych operacji giełdowych i spekulacji. Na Monopolu wzorowana była nasza rodzima gra Eurobusiness, gdzie celem graczy jest zdobycie jak największego majątku poprzez kupowanie nieruchomości na terenie Europy i zarabianie na nich. Warto w tym miejscu przypomnieć również, iż podczas uroczystości związanej z wejściem Polskiego Holdingu Nieruchomości na giełdę gościom wręczono ciekawy upominek. Była nim gra planszowa "Real Estate Investor".

 

Czytaj również: Nowy program partnerski jednej z firm

 

Nieruchomości znalazły swoje miejsce także w świecie gier komputerowych. W najnowszej edycji głośnej gry Grand Theft Auto jednym z głównych celów jest zebranie jak największej liczby nieruchomości. W zależności od klasy domu, będzie można parkować w jego garażu od dwóch do dziesięciu aut, a najdroższe rezydencje pozwolą na kompleksowe planowanie kolejnych misji dla gangu.

 

Czytaj również: Wybrano najlepszą na świecie firmę doradczą

 

Wirtualne nieruchomości niektórzy potrafią zamienić w prawdziwą fortunę. Jest to możliwe w przypadku tych gier, w których wirtualną walutę można wymienić na realne pieniądze. Pierwszym z głośniejszych przypadków była Ailin Graef, której postać w sieciowej grze Second Life w ciągu prawie 3 lat dorobiła się pierwszego miliona dolarów na handlu nieruchomościami. Z kolei w grze Entropia Online firma sprzedała nabywcy stację kosmiczną za kwotę równą w przeliczeniu na złotówki niemal 1 mln zł. Co warte podkreślenia nabywca kupił wirtualną stację w celach typowo inwestycyjnych.

2013-09-20
Źródło: Emmerson S.A. / budnet.pl

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

  • paczka z niestandardowymi wymiarami Liczba postów: 28 Grupa: Trudne tema... Nowoczesne rozwiązania, takie jak paczkomaty, zmieniły sposób korzystania z usług kurierskich. Dzięki nim nadawanie i odbieranie paczek stało się szybkie i wygo...
  • Podpisanie umowy partnerskiej między Vinted i InPo... Liczba postów: 1 Grupa: Aktualności Super! Lubimy kupować z drugiej ręki, a taki międzynarodowy rynek otwiera wiele możliwości. Ostatnio przygotowujemy nasze dziecko na pierwszy obóz letni, przyda...
  • Gdzie na wczasy ? Liczba postów: 105 Grupa: Trudne tema... Planując wakacje do Turcji, trafiłem przez przypadek na witrynę https://turcja-wakacje.pl/ i muszę przyznać – petarda! To nie jest następny nudny blog z kopiowa...
  • Jak rozwinąć swój biznes w okresie COVID? Liczba postów: 59 Grupa: Trudne tema... No nie ma co... czasie COVID dużo rzeczy trzeba było przemyśleć od nowa, zwłaszcza w biznesie. U mnie super się sprawdziły personalizowane naklejki – na opakowa...
  • Bezpieczny fotelik 0-18 kg Liczba postów: 41 Grupa: Trudne tema... 0-18 kg to jedynie RWF. Innej opcji to nie ma. Ale jak już starsze dziecko to można wybierać sobie coś wiecej. Bo są jeszcze te pasy Smart Kid Belt. Dobre dla s...

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 19685 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 259

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >