Weber i maxit łączą siły
Spółki Saint-Gobain Weber Terranova oraz maxit połączyły się i od lutego 2009 kontynuują działalność pod marką Weber w ramach Saint-Gobain Construction Products Polska.
Czytaj dalej
Fuzja jest kolejnym etapem procesu tworzenia w Polsce jednej stabilnej organizacji skupiającej producentów materiałów budowlanych z rodziny Saint-Gobain. Pierwszymi członkami Saint-Gobain Construction Products Polska zostały firmy Isover i Rigips.
Celem integracji spółek Saint-Gobain Weber Terranova, maxit oraz Saint-Gobain Construction Products Polska jest wzmocnienie pozycji na rynku, stworzenie szerokiej, komplementarnej oferty produktowej, udoskonalenie logistyki i serwisu, a także usprawnienie bieżącej administracji i optymalizacja kosztów. Marka Weber (wraz ze wspomagającymi ją markami maxit i Deitermann) zachowa niezależność rynkową.
Obecnie Weber w Polsce to: zespół ponad 400 pracowników, 6 fabryk wytwarzających gotowe mieszanki budowlane (w Gdyni, Górze Kalwarii, Ostrowcu Świętokrzyskim, Tarnowie Podgórnym, Wrocławiu) i keramzyt (w Gniewie), terminale logistyczne wraz z centrami barwienia, szeroka oferta produktów oraz kompleksowych rozwiązań. Na rynku marka Weber jest reprezentowana przez ponad 100 handlowców, doradców technicznych, instruktorów, oraz licznych przeszkolonych wykonawców i projektantów. Dostępność produktów zapewnia ogólnopolska sieć blisko 1.000 punktów dystrybucji: hurtowni, punktów sprzedaży detalicznej i marketów budowlanych. Atutem nowej organizacji pozostaną stale doskonalone rozwiązania, takie jak systemy elewacyjne (w tym systemy ociepleń), samopoziomujące podkłady podłogowe i posadzki przemysłowe, systemy do układania płytek, zaprawy murarskie, keramzyt, hydroizolacje oraz materiały do napraw konstrukcji, wnoszone przez uznane na rynku marki: Weber, maxit i Deitermann. W sumie, integracja firm od 14 lat obecnych na polskim rynku zapewni dotychczasowym i potencjalnym klientom łatwiejszy dostęp do nowoczesnych, sprawdzonych technologii, kompleksowej oferty produktów, rozbudowanego pakietu szkoleń oraz sprawniejszy serwis.
„Dzięki połączeniu szybciej zrealizujemy wiele długoterminowych planów strategicznych, wytyczonych zarówno przez Weber, jak i maxit, dotyczących m.in. budowy i lokalizacji kolejnych zakładów, wzmocnienia potencjału produkcyjnego, zwiększenia udziałów rynkowych, intensyfikacji działań i usprawnienia logistyki. Przed nową organizacją otwierają się całkowicie nowe perspektywy, w skali niedostępnej dla każdej ze spółek z osobna” - powiedział Piotr Dauksza, dyrektor generalny Weber w Saint-Gobain Construction Products Polska.
Celem integracji spółek Saint-Gobain Weber Terranova, maxit oraz Saint-Gobain Construction Products Polska jest wzmocnienie pozycji na rynku, stworzenie szerokiej, komplementarnej oferty produktowej, udoskonalenie logistyki i serwisu, a także usprawnienie bieżącej administracji i optymalizacja kosztów. Marka Weber (wraz ze wspomagającymi ją markami maxit i Deitermann) zachowa niezależność rynkową.
Obecnie Weber w Polsce to: zespół ponad 400 pracowników, 6 fabryk wytwarzających gotowe mieszanki budowlane (w Gdyni, Górze Kalwarii, Ostrowcu Świętokrzyskim, Tarnowie Podgórnym, Wrocławiu) i keramzyt (w Gniewie), terminale logistyczne wraz z centrami barwienia, szeroka oferta produktów oraz kompleksowych rozwiązań. Na rynku marka Weber jest reprezentowana przez ponad 100 handlowców, doradców technicznych, instruktorów, oraz licznych przeszkolonych wykonawców i projektantów. Dostępność produktów zapewnia ogólnopolska sieć blisko 1.000 punktów dystrybucji: hurtowni, punktów sprzedaży detalicznej i marketów budowlanych. Atutem nowej organizacji pozostaną stale doskonalone rozwiązania, takie jak systemy elewacyjne (w tym systemy ociepleń), samopoziomujące podkłady podłogowe i posadzki przemysłowe, systemy do układania płytek, zaprawy murarskie, keramzyt, hydroizolacje oraz materiały do napraw konstrukcji, wnoszone przez uznane na rynku marki: Weber, maxit i Deitermann. W sumie, integracja firm od 14 lat obecnych na polskim rynku zapewni dotychczasowym i potencjalnym klientom łatwiejszy dostęp do nowoczesnych, sprawdzonych technologii, kompleksowej oferty produktów, rozbudowanego pakietu szkoleń oraz sprawniejszy serwis.
„Dzięki połączeniu szybciej zrealizujemy wiele długoterminowych planów strategicznych, wytyczonych zarówno przez Weber, jak i maxit, dotyczących m.in. budowy i lokalizacji kolejnych zakładów, wzmocnienia potencjału produkcyjnego, zwiększenia udziałów rynkowych, intensyfikacji działań i usprawnienia logistyki. Przed nową organizacją otwierają się całkowicie nowe perspektywy, w skali niedostępnej dla każdej ze spółek z osobna” - powiedział Piotr Dauksza, dyrektor generalny Weber w Saint-Gobain Construction Products Polska.
Źródło: Weber maxit / budnet.pl
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Pieniądze - inwestowanie Liczba postów: 367 Grupa: Trudne tema... Polecam wejście we Freedom24 i rozpoczęcie działania z nimi. Siedzę w tym już długo i widzę, jak to działa. Wiadomo - inwestowanie wiąże się z ryzykiem, ale po....
- Nowoczesne narzędzia i urządzenia dla warsztatów –... Liczba postów: 9 Grupa: Trudne tema... Na rynku narzędzi precyzyjnych kluczowe znaczenie ma doświadczenie i stała współpraca z renomowanymi producentami. Firma https://share.google/lbtSoRR9t8O5Jn9H3.. ..
- Jakie jest Wasze hobby? Liczba postów: 373 Grupa: Trudne tema... Ciężko mi teraz znaleźć czas na moje hobby. Po prostu go nie mam. Mam czas na gry tylko okazjonalnie. I nawet wtedy nie są to gry strategiczne ani nawet strzela...
- Uchwyty do kuchni Liczba postów: 13 Grupa: Trudne tema... Jak to widzicie - https://www.amart.pl/ ? Bo tak patrzę, to ceny normalne, sporo okazji, dostawy tanie. Czy nie lepiej zamawiać wszystko online? Zaczynam się z...
- Jaka placówka? Liczba postów: 4 Grupa: Trudne tema... Mogę Wam osobiście w tej kwestii polecić świetne przedszkole https://minimadagaskar.pl/ W tym miejscu pracują według programu wychowawczo-edukacyjnego, który ob...

