Wystartowała kampania reklamowa

Wystartowała kampania reklamowa

6 maja 2014 roku ruszyła ogólnopolska kampania reklamowa marki MAGNAT. Działania kampanii, promującej hasło „Przypadki chodzą po ścianach... Po ścianie pomalowanej farbą MAGNAT CERAMIC długo sobie nie pochodzą!" można śledzić w mediach o największym zasięgu. Czytaj dalej

 

Ogólnopolska kampania marki MAGNAT jest zintensyfikowaną kontynuacją ubiegłorocznych działań promocyjno-reklamowych. Przygotowane kreacje eksponują wyjątkowość ceramicznej farby do wnętrz MAGNAT CERAMIC i jej główny atrybut, czyli PLAMOODPORNOŚĆ.

 

Oś kampanii stanowi komunikat: „Plamoodporność gwarantowana albo zwrot pieniędzy", obecny we wszystkich nośnikach reklamy i w mediach: telewizji, Internecie i prasie. W ramach działań realizowanych w telewizji emitowane będą trzy 15-sekundowe spoty zatytułowane: „Sok", „Szminka" i „Dzieci". W przystępny sposób pokazują, że na ścianach pomalowanych farbą 3. generacji MAGNAT CERAMIC, wyprodukowaną przy wykorzystaniu innowacyjnej technologii CERAMIC SYSTEM, zabrudzenia z kredek, soku i szminki nie zagoszczą na długo, dzięki czemu nasze wnętrza będą piękne na dłużej. Spoty będzie można zobaczyć przez cały sezon remontowo-budowlany w najpopularniejszych stacjach telewizyjnych: TVP1, TVP2, Polsacie i TVN, a także w CANAL+, Discovery Channel czy National Geographic.

 

Czytaj również: Grupa Kapitałowa Śnieżka potwierdziła swoją silną pozycję na rynku

 

Czytaj również: Nowe mieszkanie

 

Działania realizowane w Internecie to m.in. kampania banerowa na witrynach tematycznych, reklamy  w wyszukiwarkach, emisja spotów w prestiżowych kanałach VOD i kanale YouTube oraz współpraca na blogach tematycznych. Promocja w prasie obejmuje natomiast reklamy produktowe i advertoriale, które ukażą się w najpopularniejszych magazynach o tematyce wnętrzarskiej i lifestylowej oraz prestiżowych katalogach.  Kampanię reklamową wspierają materiały POS w postaci katalogów, folderów i banerów.

 

2014-05-09
Źródło: RedPen / budnet.pl

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

  • Mieszkania deweloperskie Liczba postów: 6 Grupa: Trudne tema... Tak jesli tylko masz taką opcję to polecem w Warszawie Home Invest w stanie deweloperskim - mnie pod klucz nie interesowało bo lubię sama projektować swoje prze...
  • Jak rozwinąć swój biznes w okresie COVID? Liczba postów: 66 Grupa: Trudne tema... Witam wszystkie osoby, które są zainteresowane tematem naszej rozmowy. Jeżeli jesteście zainteresowani tematem reklamy zewnętrznej, jej rodzajach oraz możliwośc...
  • Architekt remont mieszkania Liczba postów: 57 Grupa: Trudne tema... Baluss https://baluss.pl to firma specjalizująca się w szerokiej gamie komponentów do balustrad i uchwytów do szkła, idealnych dla nowoczesnych i stylowych kons...
  • Jak mieć lśniące włosy ? Liczba postów: 141 Grupa: Trudne tema... Doczepianie włosów zawsze kojarzyło mi się z gwiazdami z czerwonych dywanów, ale teraz widzę, że coraz więcej osób stosuje je na co dzień. Ekspert Włosów https:...
  • Akcesoria drogowe Liczba postów: 33 Grupa: Trudne tema... Just like Trustpilot helps you find reputable supplement brands in Canada, an SMM panel helps businesses and influencers build credibility and visibility online...

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 20004 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 166

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >