Biuro – lista artykułów

Letnie upały w pracy - kilka sposobów na obniżenie temperatury w pomieszczeniach biurowych

Późna wiosna, a w szczególności lato to okres upałów, które nie sprzyjają wydajności pracowników w biurach. Klimatyzacja może być kością niezgody, a zasłonięte żaluzje często wymuszają pracę przy zapalonym świetle. Na co powinien zatem zwrócić uwagę pracodawca, żeby zapewnić zespołowi komfort podczas wykonywania codziennych obowiązków w gorące dni?

Meble biurowe, w które warto zainwestować

To, jak urządzone jest biuro ma duży wpływ na samopoczucie pracowników, jak i efektywność ich pracy. Dobre meble biurowe zwiększają komfort wykonywanych zadań i sprawiają, że twoi podwładni poczują się bardziej wyluzowani. To tylko niektóre powody z wielu, dla których warto zaopatrzyć swoje biuro jak najlepiej! Co powinno się w nim znaleźć? Spieszymy z podpowiedzią.

Aranżacje przestrzeni biurowych z wykorzystaniem szklanych tafli

Biuro to obecnie nie tylko przestrzeń do pracy, ale jednocześnie wizytówka firmy. To w nim przyjmujemy klientów lub odbywamy spotkania z partnerami biznesowymi. Dobrze więc, aby przestrzeń ta łączyła walory estetyczne z funkcjonalnością, zapewniając nie tylko ergonomiczne środowisko pracy, ale również reprezentatywne miejsce biznesowe. Odpowiedzią na to zapotrzebowanie jest szkło.

Jak chronić dane osobowe w biurze po zmianach w prawie (RODO)

Już 25 maja wejdzie w życie Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych (RODO). Nowe, ogólnoeuropejskie przepisy dotyczą wszystkich, którzy przetwarzają dane osobowe w związku z prowadzoną działalnością. Marka Everspace podpowiada, jakie rozwiązania warto zastosować urządzając przestrzeń biurową, aby zminimalizować ryzyko wycieku poufnych informacji.

Ekologiczne trendy w biurowych przestrzeniach - jak je wprowadzić?

Inicjatywy proekologiczne od kilku lat niezmiennie pozostają w trendach. Działania na rzecz ekologii w ostatnim czasie zyskały nowy wymiar. To już nie tylko kupowanie zdrowych produktów z naturalnych upraw, ale także zmiany wprowadzane w innych obszarach życia. Coraz więcej firm decyduje się na angażowanie pracowników w akcje poświęcone ochronie środowiska naturalnego. Takie aktywności sprzyjają wzrostowi motywacji i poczucia wspólnoty. Biurowe inicjatywy mogą przybierać różne formy. Ważne jest, by zauważyć tę potrzebę i zachęcić do troski o naturę, nawet w miejscu pracy.

Urządzanie biura – 5 rzeczy, o których musisz pamiętać

Projektowanie biura nie jest łatwe, ale warto się do tego przyłożyć. W pracy spędzamy mnóstwo czasu, dlatego zadbanie o wyposażenie dobrej jakości będzie inwestycją w zdrowie i większą produktywność. O czym trzeba pamiętać, gdy rozpoczyna się urządzanie biura?

Wnętrza, w których akustyka gra ogromną rolę

Akustyka jest jednym z ważniejszych elementów podczas planowania aranżacji biur. Częstym błędem jest jednak szukanie rozwiązań, które tylko pochłaniają dźwięki. Nie mniej ważne – szczególnie w przypadku takich pomieszczeń jak sale konferencyjne i gabinety – jest również izolowanie dźwięków. W końcu, to w tych pomieszczeniach omawiane są strategiczne i wymagające poufności tematy.

Urządzając biuro zrób to tak, aby podkreślało charakter twojego biznesu

W przestrzeni biurowej spędzamy zwykle jedną trzecią doby. Zaraz po mieszkaniu, to najważniejsze pomieszczenie w naszym codziennym życiu. I chociaż urządzanie tego wnętrza nie jest czynnością prostą, zdradzamy kilka zasad, które znacznie ułatwią ten proces.

Urządzamy home office - jak zrobić to dobrze?

Coraz więcej osób decyduje się na przeprowadzkę na przedmieścia. W takiej sytuacji praca zdalna wydaje się idealnym rozwiązaniem, ponieważ tworząc własne biuro w domu, można zaoszczędzić nawet kilka godzin dziennie na dojazdach.

Nowoczesne aranżacje przestrzeni biurowej.

Współczesne powierzchnie biurowe przechodzą ciągłe metamorfozy. Liczy się przede wszystkim estetyczna i przyjazna prostota oraz wykorzystanie możliwości nowoczesnych technologii w połączeniu z myślą modernistyczną. Wszystko to w celu humanizacji miejsca pracy i stworzenia jak najlepszych dla pracowników warunków. Ergonomia to dyscyplina kluczowa w myśleniu o miejscu pracy XXI wieku, a polska firma Fabryka Mebli Biurowych MDD ten klucz ma, czego przykładem jest jedna z ostatnich realizacji w Trójmieście.


Stron: 6 ▾ Skocz do strony
1 2 3  ▸  ▸▸

Czytaj też…

Kalkulator paneli podłogowych

Społeczność budnet.pl ma już 18203 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 214

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >