Biuro – lista artykułów

Jak można wprowadzić ekologiczne zasady w prowadzeniu biura?

Temat ochrony środowiska nieustannie wiedzie prym wśród najważniejszych wyzwań współczesnego świata. Coraz więcej firm stawia na rozwiązania prośrodowiskowe w biznesie i decyduje się na przyjazne eko rozwiązania w swoich siedzibach. Trendem, który dynamicznie zyskuje na popularności jest wykorzystanie materiałów z odzysku - w tym również materiałów akustycznych, pozwalających osiągnąć komfortowe warunki pracy. Przykładem takiego rozwiązania jest siedziba wrocławskiej firmy z branży energetycznej w rewitalizacji, której wykorzystane zostały sufitowe materiały dźwiękochłonne z odzysku.

3 pomysły na ciekawie zaaranżowany kącik do pracy w domu

Zmieniający się od kilku lat sposób pracy na wielu osobach wymusił potrzebę posiadania w domu miejsca na biuro. Podpowiadamy, jak stworzyć taki gabinet oraz sprawić, aby był on nieprzeciętny i zachwycał stylem.

Niecodzienne, zrównoważone wnętrza w warszawskim biurze z recyklingu

W Warszawie powstało jedno z pierwszych biur, w którym na tak dużą skalę zastosowano zrównoważone rozwiązania. 90 proc. mebli pochodzi z drugiej ręki, w środku znajduje się ponad 600 roślin, a część materiałów i instalacji wykorzystano ponownie. Zrealizowane w Gdański Business Center biuro firmy Arup znalazło się w top 5 najlepszych wybranych przez międzynarodowy magazyn designerski „FRAME”. Swoją ekologiczną warszawską siedzibą, Arup inspiruje do tworzenia zrównoważonych przestrzeni.

Aranżacja wnętrz do pracy z uwzględnieniem neuroróżnorodności użytkowników

Choć określenie to brzmi enigmatycznie, staje się w dzisiejszych czasach coraz bardziej powszechne. Według badań, osoby neurodywergentne stanowią prawie 30% ludzkiej populacji. Tworzenie przestrzeni biurowej, która sprzyja neuroróżnorodności, jest kluczowe dla stworzenia środowiska pracy, które wspiera różnorodne sposoby myślenia i funkcjonowania mózgu. Jak więc zaprojektować przestrzeń sprzyjającą twórczemu działaniu?

Wygodne miejsce do pracy w domu

Oddzielny pokój do pracy w domu to idealne rozwiązanie stwarzające najlepsze warunki do skupienia się na zawodowych obowiązkach. Co jednak, gdy realia metrażowe nie pozwalają na takie luksusy? Jak kreatywnie wpasować domowe biuro, lub chociaż biurko, w przestrzeń wykorzystywaną do codziennego życia?

Jak zaaranżować współczesny, domowy gabinet do pracy?

Pokój do audiencji, a także symbol prestiżu i funkcji - gabinet, bo to o nim mowa, wziął swoją nazwę od XVI wiecznego mebla, który wdzięcznie nazywał się… kabinetem. Skąd pojawił się pomysł i jak wygląda historia domowego biura, który dla wielu pracujących w trybie hybrydowym stanowi swoisty obiekt westchnień? Jak dzisiaj wygląda pomieszczenie „homeoffice”? Na te pytania odpowiadają ekspertki Galerii Wnętrz DOMAR – Aldona Mioduszewska i Sylwia Gulewicz-Wysocka.

Dobrze urządzone domowe biuro, które spełni swoją funkcję przez długie lata

Praca z domu dla wielu stała się standardem lub częstą alternatywą dla wizyt w biurze. Aby wykonywać ją wygodnie i efektywnie, należy poczynić pewne przygotowania. Sprawdźcie nasze propozycje dla domowych biur.

Czy domowe biuro pozostanie w aranżacji naszych wnętrz już na zawsze?

W obecnych czasach praca zdalna nie jest już dla nikogo nowością. Wielu pracowników, którzy dotychczas musieli dojechać do biura, dziś wykonuje swoje obowiązki z domu. Co ciekawe, jak wynika z badania ManpowerGroup i HRlink, przy home office, w różnym zakresie, chciałoby pozostać na stałe 88% zatrudnionych. Te wskaźniki powinni wziąć pod uwagę deweloperzy. Nowoczesne budownictwo stwarza wiele możliwość. Jak sprawić, by projektowane mieszkania mogły być jednocześnie wygodnym miejscem do pracy?

Długopis do pracy - w biurze czy na budowie

Mimo, że postęp technologii dał nam komputery i smartfony, na których możemy wykonywać notatki, to długopis wciąż jest podstawowym narzędziem pracy dla większości ludzi. Wiele osób odruchowo sięga po niego do kieszeni czy torebki, aby na szybko zanotować ważne informacje. Dlaczego papierowe notatki nie zostały ostatecznie wyparte przez nowe technologie, mimo że pisanie długopisem trwa zazwyczaj dłużej niż na klawiaturze? Długopis po prostu chwytamy i możemy sporządzić notatkę na różnych materiałach, bez uruchamiania aplikacji w telefonie i używania obu rąk.

Nie tylko adres, czyli dlaczego warto szukać lepszego biura?

To, jaki adres umieszcza się na wizytówce, ma oczywiście pewne znaczenie w kontaktach z kontrahentami, ale raczej nie należy wybierać biura, kierując się tylko prestiżową lokalizacją. Dobre biura w strategicznych punktach Krakowa mają więcej zalet, o których też warto pamiętać.


Stron: 9 ▾ Skocz do strony
1 2 3  ▸  ▸▸

Czytaj też…

Kalkulator paneli podłogowych

Społeczność budnet.pl ma już 19106 użytkowników

Użytkownicy online (3)

gości: 375

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >