
Gdzie szukać pomocy przy zakupie mieszkania? Szukaj odpowiedzi u Rzecznika Klienta.
Jak bezpiecznie przejść przez proces zakupu mieszkania, jakie spełnić formalności, gdzie zgłosić się po poradę ws. kredytu hipotecznego, jak usprawnić proces reklamacji – na te i wiele innych pytań odpowie Rzecznik Klienta powołany z myślą o pomocy i satysfakcji Klientów firmy deweloperskiej SGI Baltis.
Czytaj dalej
Firma SGI Baltis powołała funkcję Rzecznika Klienta, który ma działać na rzecz usprawnienia rozpatrywania wszelkich spraw, wniosków, pytań i wątpliwości zgłaszanych przez przyszłych i obecnych mieszkańców inwestycji realizowanych przez dewelopera. Rzecznik ma zagwarantować każdemu z Klientów najwyższą jakość usług oraz pełne bezpieczeństwo dokonywanego zakupu. Pełniąca tę funkcję Katarzyna Orowicz będzie dyżurować od początku sierpnia br. pod numerem infolinii 0 801 777 600 czynnym od poniedziałku do piątku w godz. 9.00-16.00. Wszelkie pytania można także kierować na adres e-mail: rzecznik@sgi.pl.
„Jestem osobą, do której Klienci mogą się zgłosić z każdym nurtującym ich problemem. Doradzę, w jaki sposób go rozwiązać oraz zadbam, by zgłaszane nieprawidłowości bądź reklamacje, były jak najszybciej zrealizowane. Udzielę też wskazówek na temat kolejnych kroków towarzyszących zakupowi mieszkania, a także związanych z tym formalności. Moim celem jest zapewnienie Klientowi pełnego komfortu i poczucia bezpieczeństwa na każdym etapie procesu zakupu mieszkania” – wyjaśnia Katarzyna Orowicz, Rzecznik Klienta SGI Baltis.
Rzecznik Klienta będzie odpowiedzialny m.in. za sprawny system komunikacji pomiędzy Klientem a SGI Baltis, monitorowanie i nadzór nad realizacją napraw gwarancyjnych oraz wsparcie przy załatwieniu formalności związanych z zakupem mieszkania. Doradzi gdzie zgłosić się po pomoc ws. uzyskania kredytu, pomoże w podstawowych kwestiach związanych z wykończeniem lokali oraz poinformuje o promocjach i kuponach rabatowych, jakie zostały przygotowane dla każdego z Klientów SGI Baltis. Co ważne, rzecznik pozostaje w stałym kontakcie z zawiązującymi się na każdym nowym osiedlu wspólnotami mieszkaniowymi, uczestniczy w spotkaniach z Zarządami i Zarządcami Wspólnot i na bieżąco śledzi wszystkie podejmowane decyzje oraz ustalenia.
„Dla wielu osób proces zakupu mieszkania nie jest łatwy i zdarza się, że Klienci gubią się w licznych formalnościach. Dlatego wychodząc naprzeciw ich potrzebom, oddajemy do ich dyspozycji funkcję rzecznika, który na każdym kroku przy zakupie mieszkania i w czasie okresu gwarancyjnego będzie ich wspierać w rozwiązywaniu wszelkich problemów i niejasności” – mówi Romuald Stachowiak, Prezes SGI Baltis.
Rzecznik Klienta będzie przede wszystkim odpowiedzialny za koordynowanie wewnętrznego programu „Dobry adres”, którego celem jest informowanie Klientów SGI Baltis nt. procesów związanych z zakupem mieszkania, jego wykańczaniem oraz dalszym użytkowaniem.
Źródło: On Board Public Relations Sp. z o.o. / budnet.pl
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Ciąża i przygotowanie Liczba postów: 105 Grupa: Trudne tema... Yo uso Snaptube Antigo Amarelo desde hace tiempo y la verdad es que funciona genial. Me permite descargar videos de YouTube, Facebook, Instagram y muchas otras....
- jaki telefon? Liczba postów: 47 Grupa: Trudne tema... Reklam jest milion i każdy operator mówi, ze jest najlepszy, ale lepiej nie brać na chybił trafił. Warto wejść na porównywarkę gdzie jest ranking abonamentów te...
- Porady biznesowe Liczba postów: 343 Grupa: Trudne tema... Jak prowadzisz firmę i zatrudniasz pracowników, stajesz się za nich odpowiedzialny. Pomyśl, czy nie warto się zdecydować na luxmed pakiet pracowniczy dla firm.....
- Na narty tylko z polisą Liczba postów: 25 Grupa: Aktualności Z punktu widzenia cudzoziemca, który przyjeżdża do Polski, priorytetem powinno być zabezpieczenie zdrowotne. Koszty leczenia są wysokie, a nie każdy może liczyć...
- Jak dbać o zdrowie? Pola elektromagnetyczne – zagr... Liczba postów: 172 Grupa: Aktualności Wspólna troska o zdrowie w ramach jednej oferty pozwala oszczędzić czas i energię. Dzięki temu każdy członek rodziny korzysta z opieki dopasowanej do potrzeb. C...
Ostatnio na forum
- Przeprowadzka jeszcze w tym roku Liczba postów: 8 Grupa: Aktualności Dla mieszkańców Zielonki polecam sprawdzić ofertę ADS Przeprowadzki, szczególnie jeśli szukacie sprawdzonej ekipy, która przewiezie Wasze rzeczy bezpiecznie i b...
- Podłogi Liczba postów: 244 Grupa: Robimy stro... Estetyka i autentyczność: https://panele-podlogowe.eu Niektóre panele podłogowe imitują naturalne materiały, takie jak drewno czy kamień, zachowując autentyczny...
- Samemu czy z firmą Liczba postów: 9 Grupa: Aktualności Każdego w końcu czeka przeprowadzka i do tego polecam fantastyczną firmę przeprowadzkową https://www.przeprowadzkiwroclaw.pl Bardzo dobrze się z nimi współpraco...
- Rozbiórki Liczba postów: 110 Grupa: Stawiamy śc... A propos takich czynności jak skup złomu to warto pamiętać, że dobrze jest zezłomować starą niepotrzebną pralkę czy z gospodarstwa rolnego pług itd.
- Płoty ogrodowe Liczba postów: 1054 Grupa: Ogrodzenia... Jeśli szukasz wysokiej jakości drewnianych listew do swojego projektu, warto zajrzeć na https://listwywplot.pl/kategorie/drewnia ne-listwy/. Oferują bogaty wybór...
- Odgrzybianie murów i konstrukcji drewnianych budyn... Liczba postów: 39 Grupa: Stawiamy śc... A co jest w stanie wykryć takie badanie termowizyjne - https://termocent.com/ ? Czy ustalą, jeśli działo się tam coś takiego w przyszłości? Zależy mi na ustalen...
Użytkownik Gość: sara27 napisał: Proces zakupu mieszkania nie jest aż tak skomplikowany, nie
ma co przesadzać :)
Dokładnie, zgadzam się w zupełności. Dla nas największym problemem było sobie wypatrzeć coś, co by nam w 100% odpowiadało. Duży wybór mieszkań na sprzedaż jest na przykład na stronie morizon.pl ;)
Proces zakupu mieszkania nie jest aż tak skomplikowany, nie ma co przesadzać :) Najwięcej problemów mogą co najwyżej przynieść negocjacje cenowe, ale i tu można sobie przecież pomóc jakimś fachowcem. Gdy my z mężem kupowaliśmy mieszkanko w Wawie to zatrudniliśmy p. Pawła z negocjator.warszawa.pl i dzięki temu negocjacje przebiegły sprawnie i szybko, no i owocnie, bo z 20-procentowym upustem:)