Hörmann partnerem strategicznym akcji społecznej Związku POiD

Hörmann partnerem strategicznym akcji społecznej Związku POiD

Wymień stolarkę z dobrym montażem! To hasło kolejnej kampanii edukacyjnej Związku Polskie Okna i Drzwi, w którą zaangażowała się firma Hörmann - znany producent bram garażowych i drzwi wejściowych. Wraz z innymi dużymi przedsiębiorstwami przekonuje, że fachowa wymiana stolarki otworowej na energooszczędną to pierwszy krok do kompleksowej termomodernizacji domu. Czytaj dalej

 

Dla poprawy efektywności energetycznej budynku ważna jest bowiem nie tylko kompleksowość wszelkich prac dociepleniowych, ale także kolejność ich wykonywania.

 

- Na samym początku należy zadbać o odpowiednie, energooszczędne drzwi, okna i bramy garażowe. Przez te przegrody zewnętrzne ucieka bowiem najwięcej ciepła. Dopiero później ocieplamy ściany zewnętrzne, a na końcu wymieniamy nieefektywne źródło ciepła – mówi Krzysztof Horała, prezes firmy Hörmann Polska sp. z o.o. 

 

Hörmann partnerem strategicznym akcji społecznej Związku POiD

 

Czytaj również: W ramach programu #BiznesKochaBiznes - firma Hörmann pomaga przedsiębiorstwom dotkniętym skutkami pandemii

 

Jeżeli poszczególne etapy remontu termomodernizacyjnego przeprowadzimy w odpowiedniej kolejności, zyskamy więcej komfortu, zaoszczędzimy na kosztach ogrzewania i przyczynimy się do poprawy jakości powietrza. Dlatego na wsparcie prac termomodernizacyjnych uzyskać można dofinansowanie z rządowego programu Czyste Powietrze. Pozwala na to m.in. zakup drzwi i bram z szerokiej oferty firmy Hörmann. 

 

- Cieszymy się, że oferowane przez nas produkty spełniają, często z dużą nadwyżką, wymagania dotyczące termoizolacyjności określone w programie Czyste Powietrze. Naszym klientom, którzy wybierać mogą spośród wielu typów i wzorów bram i drzwi, oferujemy jednocześnie profesjonalny montaż. Tłumaczymy, że jest on tak samo ważny jak świetny produkt – podkreśla Krzysztof Horała. 

 

 

Czytaj również: Grupa Kapitałowa Śnieżka kolejny raz wypłaca dywidendę swoim akcjonariuszom


Propagowanie fachowego montażu energooszczędnych produktów stolarki budowlanej to cel kampanii WYMIANA STOLARKI + DOBRY MONTAŻ. Akcja ruszyła w lipcu i potrwa rok. W tym czasie rozmaitymi kanałami komunikacji, w mediach społecznościowychi na www.dobrymontaz.com  znaleźć będzie można wiele inspirujących materiałów poradnikowych, a eksperci podpowiadać będą jak przeprowadzić termomodernizację, by uzyskać dofinansowanie z programu Czyste Powietrze.



2020-08-04
Źródło: PEM / budnet.pl

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

  • Marketing Liczba postów: 140 Grupa: Trudne tema... Nie wiem, jak wy, ale ja się trochę pogubiłam w tym, co teraz działa w marketingu. I wtedy ktoś mi podrzucił, żeby zobaczyć, co robi agencja interaktywna qualit...
  • Najlepsze kasyno w sieci Liczba postów: 1 Grupa: Opinie Cześć. Ostatnio testowałem kasyno z transmisją na żywo, gdzie można grać z prawdziwymi krupierami. To zupełnie inne doświadczenie niż gra na automatach – dużo b...
  • Pieniądze - inwestowanie Liczba postów: 325 Grupa: Trudne tema... Mam spółkę z o.o. od 2020 roku i początkowo wynajmowałem drogie biuro myśląc, że to konieczne. Po dwóch latach okazało się, że to błąd - rzadko tam bywałem. Prz...
  • Sklep internetowy Liczba postów: 204 Grupa: Trudne tema... Hej, wiecie co? Znalazłam super stronkę do wyszukiwania sklepów Aldi. Właśnie sprawdzałam ten w Legnicy, na Św. Wojciecha 21a, o tutaj: https://www.aldi.pl/info...
  • Audyt sklepów spożywczych Liczba postów: 2 Grupa: Trudne tema... Hej, znalazłam coś, co może ci się przydać. Wpadłam na ten link: https://www.aldi.pl/informacje-dla-klien ta/wyszukiwarka-sklepu.html/l/legnica/sw -wojciecha-21a/...

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 19888 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 224

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >