Hörmann partnerem strategicznym akcji społecznej Związku POiD

Hörmann partnerem strategicznym akcji społecznej Związku POiD

Wymień stolarkę z dobrym montażem! To hasło kolejnej kampanii edukacyjnej Związku Polskie Okna i Drzwi, w którą zaangażowała się firma Hörmann - znany producent bram garażowych i drzwi wejściowych. Wraz z innymi dużymi przedsiębiorstwami przekonuje, że fachowa wymiana stolarki otworowej na energooszczędną to pierwszy krok do kompleksowej termomodernizacji domu. Czytaj dalej

 

Dla poprawy efektywności energetycznej budynku ważna jest bowiem nie tylko kompleksowość wszelkich prac dociepleniowych, ale także kolejność ich wykonywania.

 

- Na samym początku należy zadbać o odpowiednie, energooszczędne drzwi, okna i bramy garażowe. Przez te przegrody zewnętrzne ucieka bowiem najwięcej ciepła. Dopiero później ocieplamy ściany zewnętrzne, a na końcu wymieniamy nieefektywne źródło ciepła – mówi Krzysztof Horała, prezes firmy Hörmann Polska sp. z o.o. 

 

Hörmann partnerem strategicznym akcji społecznej Związku POiD

 

Czytaj również: W ramach programu #BiznesKochaBiznes - firma Hörmann pomaga przedsiębiorstwom dotkniętym skutkami pandemii

 

Jeżeli poszczególne etapy remontu termomodernizacyjnego przeprowadzimy w odpowiedniej kolejności, zyskamy więcej komfortu, zaoszczędzimy na kosztach ogrzewania i przyczynimy się do poprawy jakości powietrza. Dlatego na wsparcie prac termomodernizacyjnych uzyskać można dofinansowanie z rządowego programu Czyste Powietrze. Pozwala na to m.in. zakup drzwi i bram z szerokiej oferty firmy Hörmann. 

 

- Cieszymy się, że oferowane przez nas produkty spełniają, często z dużą nadwyżką, wymagania dotyczące termoizolacyjności określone w programie Czyste Powietrze. Naszym klientom, którzy wybierać mogą spośród wielu typów i wzorów bram i drzwi, oferujemy jednocześnie profesjonalny montaż. Tłumaczymy, że jest on tak samo ważny jak świetny produkt – podkreśla Krzysztof Horała. 

 

 

Czytaj również: Grupa Kapitałowa Śnieżka kolejny raz wypłaca dywidendę swoim akcjonariuszom


Propagowanie fachowego montażu energooszczędnych produktów stolarki budowlanej to cel kampanii WYMIANA STOLARKI + DOBRY MONTAŻ. Akcja ruszyła w lipcu i potrwa rok. W tym czasie rozmaitymi kanałami komunikacji, w mediach społecznościowychi na www.dobrymontaz.com  znaleźć będzie można wiele inspirujących materiałów poradnikowych, a eksperci podpowiadać będą jak przeprowadzić termomodernizację, by uzyskać dofinansowanie z programu Czyste Powietrze.



2020-08-04
Źródło: PEM / budnet.pl

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

  • Hurtownia śrubek Liczba postów: 10 Grupa: Trudne tema... Coraz częściej spotykam opinie o hurtowni Chle-Mar https://chle-mar.pl/ i trudno się dziwić. Firma bardzo się rozwinęła nowoczesna siedziba, duży wybór towarów....
  • Dlaczego ważne jest sprawdzenie licencji kasyna on... Liczba postów: 6 Grupa: Trudne tema... http://almarokna.pl to bardzo przejrzysta i wygodna platforma do gry. Strona działa szybko i bez opóźnień. Proces rejestracji jest prosty i intuicyjny. Zdecydow...
  • praca i co dalej Liczba postów: 234 Grupa: Trudne tema... W dzisiejszych czasach coraz więcej osób szuka elastycznych sposobów na dodatkowy zarobek. Trafiłem na opcję, która pozwala sprzedawać produkty kosmetyczne wedł...
  • Dobry warsztat samochodowy Liczba postów: 855 Grupa: Trudne tema... Zastanawiasz się, jak można zoptymalizować koszty jazdy? Instalacja LPG to jeden ze sposobów na oszczędności. Jeśli ktoś zastanawia się nad taką inwestycją, war...
  • Nowe połączenie lotnicze z Krakowa do Paryża-Orly... Liczba postów: 2 Grupa: Aktualności Dla tych, co jeszcze szukają – może to się sprawdzi. Namibia ma totalnie zmienne warunki pogodowe, więc dobrze przemyśleć termin. Sama się nad tym głowiłam i ta...

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 20327 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 342

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >