
Jak wykorzystać niepewną sytuację na rynku
Zwiększyć zysk w czasach kryzysu? Już 13 grudnia 2011 r. w Warszawie prof. Hermann Simon zdradzi, jak wykorzystać niepewną sytuację na rynku i wyprzedzić konkurencję.
Czytaj dalej
„Kryzys tworzy szanse, które trzeba wykorzystać, żeby przeżyć. Słyszeliście to już, prawda? Szkoda tylko, że nikt nie powiedział, że samo już znalezienie tej szansy jest trudne. Nie słuchajcie frazesów teoretyków! Skupmy się na praktyce!”, mówił uczestnikom konferencji w 2009 roku prof. Hermann Simon. Ten sam prof. Hermann Simon został uznany przez niemieckich menedżerów za najbardziej wpływowy po Peterze Druckerze autorytet zarządzania! Prowadzona przez niego firma Simon-Kucher & Partners należy do wiodących firm doradczych na świecie. Do jej klientów należą m.in.: GlaxoSmithKline, Aral, Siemens, DHL czy InPost.
Czytaj również: Certyfikat Innovator Małopolski 2011
Jednym z głównych, zidentyfikowanych przez naszego Partnera Merytorycznego problemów w organizacjach jest fakt, że większość menedżerów twierdzi, że ich nadrzędnym celem jest maksymalizacja zysków i przychodów. W praktyce popadają w naturalną pułapkę - a mianowicie górę biorą inne cele biznesowe - szczególnie związane z dynamiką wzrostu, zwiększaniem udziałów w rynku lub wprowadzaniem kolejnych produktów.
Czytaj również: Powrót dobrej koniunktury na rynku nieruchomości biurowych
Na papierze, być może, dominują przychody i zysk, ale gdy udział w rynku lub sprzedaż spada, kierownictwa firm wpadają w panikę. To powoduje podejmowanie działań zaostrzających konkurencję, a w ostateczności prowadzi do rozpoczęcia bezwzględnej walki cenowej, w której nie ma zwycięzców. Już 13 grudnia uczestnicy konferencji „Cel: pewny zysk w niepewnych czasach” będą mieli okazję poznać opracowane przez prof. Simona rozwiązania biznesowe oraz dowiedzieć się m.in.:
• Jak wykorzystywać trudne czasy rynkowe do wprowadzenia korzystnych zmian w obszarze sprzedaży?
• W jaki sposób sprawnie i skutecznie zidentyfikować obszary do rozwoju sprzedaży?
• Co robić, by wykorzystać niestandardowe podejście do wyceny wynikające z innowacyjnych modeli biznesowych? Jeśli chcesz poznać odpowiedzi na te pytania, już teraz zgłoś swój udział na stronie internetowej: www.hbrp.pl/cel! Zostało już tylko 6 wolnych miejsc!
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- jaki telefon? Liczba postów: 42 Grupa: Trudne tema... Reklam jest milion i każdy operator mówi, ze jest najlepszy, ale lepiej nie brać na chybił trafił. Warto wejść na porównywarkę gdzie jest ranking abonamentów te...
- Porady biznesowe Liczba postów: 343 Grupa: Trudne tema... Jak prowadzisz firmę i zatrudniasz pracowników, stajesz się za nich odpowiedzialny. Pomyśl, czy nie warto się zdecydować na luxmed pakiet pracowniczy dla firm.....
- Na narty tylko z polisą Liczba postów: 25 Grupa: Aktualności Z punktu widzenia cudzoziemca, który przyjeżdża do Polski, priorytetem powinno być zabezpieczenie zdrowotne. Koszty leczenia są wysokie, a nie każdy może liczyć...
- Jak dbać o zdrowie? Pola elektromagnetyczne – zagr... Liczba postów: 172 Grupa: Aktualności Wspólna troska o zdrowie w ramach jednej oferty pozwala oszczędzić czas i energię. Dzięki temu każdy członek rodziny korzysta z opieki dopasowanej do potrzeb. C...
- Agencja Prestashop Liczba postów: 1 Grupa: Trudne tema... Agencja Prestashop - jaką polecacie? Chciałabym nawiązać współpracę z agencją oferującą tworzenie sklepów internetowych i rozwój ich widoczności.