Jaki typ grzejników najlepszy dla domu? - ruszyła europejska kampania reklamowa marki Purmo

Jaki typ grzejników najlepszy dla domu? - ruszyła europejska kampania reklamowa marki Purmo

Z początkiem lutego ruszyła europejska kampania reklamowa marki Purmo należącej do koncernu Rettig Heating – największego producenta grzejników w Europie. Celem działań jest promowanie grzejników pionowych z oferty marki, a hasłem kampanii jest slogan „Myśl pionowo”

Grupą docelową są zarówno odbiorcy profesjonalni – instalatorzy, sprzedawcy i projektanci instalacji grzewczych, jak i klienci ostateczni. Kampania „Myśl pionowo” ma za zadanie przekonać ich, że grzejniki pionowe stanowią rozwiązanie pozwalające uzyskać idealny komfort grzewczy także w pomieszczeniach, w których trudno znaleźć miejsce na tradycyjny grzejnik poziomy. Promowane są trzy modele z oferty Purmo: Vertical, Faro V i Kos V.

Plan mediowy obejmuje komunikację ATL oraz akcje marketingu bezpośredniego. W magazynach branżowych Polski Instalator oraz Magazyn Instalatora w lutym zaplanowano zamieszczenie broszury informacyjnej w formie insertu, zaś w marcu i kwietniu reklamy prasowe. Działania bezpośrednie skierowane do profesjonalistów obejmą akcje mailingowe, materiały POS oraz e-newslettery. W firmowym serwisie internetowym zostanie ponadto zorganizowany konkurs dla instalatorów i dystrybutorów, w którym do wygrania będzie odtwarzacz mp3 iPOD touch. Akcje mailingowe będą informowały o konkursie oraz wszelkich innych działaniach w ramach kampanii.
– Grzejniki pionowe Purmo to wyjątkowe rozwiązania, zwłaszcza pod kątem estetyki wnętrza. Planując kampanię „Myśl pionowo” chcieliśmy przekonać naszych klientów do bardziej kreatywnego myślenia o ogrzewaniu domu i zauważenia, że na rynku wiele się zmienia. Warto wiedzieć, że mamy do wyboru nie tylko popularne białe grzejniki płytowe.” – komentuje Emilia Dudek, kierownik działu  marketingu Rettig Heating Polska.

Kampania potrwa do czerwca. Przygotowała ją duńska agencja Kunde, obsługująca Purmo w krajach Europy. Na polski rynek materiały zaadaptował dział marketingu Rettig Heating Polska.
Źródło: Base Communication / budnet.pl

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

  • Wybór samochodu Liczba postów: 533 Grupa: Trudne tema... Ja zdecydowałem się na nowy samochód BMW od dealera Bawaria Motors w Katowicach. Już po pierwszej jeździe próbnej wiedziałem, że nie wyjdę z salonu bez podpisan...
  • dysk SAS Liczba postów: 1 Grupa: Trudne tema... Posiadacie w swoich firmach dysk SAS? Zastanawiam się, na ile takie urządzenie jest niezbędne?
  • przesuwanie modernizacji Liczba postów: 5 Grupa: Trudne tema... Ja ze swojej strony mogę polecić firmę, która zajmuje się sprzedażą materiałów pomocnych właśnie w spawalnictwie. Firma http://www.nevinox.com.pl/oferta/mater.. .
  • Sposób na zdrowie Liczba postów: 142 Grupa: Trudne tema... sposób na zdrowie? dieta i sport! jeśli nie wypracujemy własnej odporności to żadna szczepionka nawet najlepsza nam jej nie zapewni. Szanujmy swoje ciało i dbaj...
  • Części do samochodu - oryginalne, używane, czy zam... Liczba postów: 392 Grupa: Trudne tema... Tutaj na stronie https://pl.blog.merce.com/sprzedaz-czesc i-samochodowych-w-internecie macie fajnie napisany raport dot. tego, kto najczęściej kupuje części samo...

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 16570 użytkowników

Użytkownicy online (2)

gości: 190

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >