Jaki typ grzejników najlepszy dla domu? - ruszyła europejska kampania reklamowa marki Purmo

Jaki typ grzejników najlepszy dla domu? - ruszyła europejska kampania reklamowa marki Purmo

Z początkiem lutego ruszyła europejska kampania reklamowa marki Purmo należącej do koncernu Rettig Heating – największego producenta grzejników w Europie. Celem działań jest promowanie grzejników pionowych z oferty marki, a hasłem kampanii jest slogan „Myśl pionowo”

Grupą docelową są zarówno odbiorcy profesjonalni – instalatorzy, sprzedawcy i projektanci instalacji grzewczych, jak i klienci ostateczni. Kampania „Myśl pionowo” ma za zadanie przekonać ich, że grzejniki pionowe stanowią rozwiązanie pozwalające uzyskać idealny komfort grzewczy także w pomieszczeniach, w których trudno znaleźć miejsce na tradycyjny grzejnik poziomy. Promowane są trzy modele z oferty Purmo: Vertical, Faro V i Kos V.

Plan mediowy obejmuje komunikację ATL oraz akcje marketingu bezpośredniego. W magazynach branżowych Polski Instalator oraz Magazyn Instalatora w lutym zaplanowano zamieszczenie broszury informacyjnej w formie insertu, zaś w marcu i kwietniu reklamy prasowe. Działania bezpośrednie skierowane do profesjonalistów obejmą akcje mailingowe, materiały POS oraz e-newslettery. W firmowym serwisie internetowym zostanie ponadto zorganizowany konkurs dla instalatorów i dystrybutorów, w którym do wygrania będzie odtwarzacz mp3 iPOD touch. Akcje mailingowe będą informowały o konkursie oraz wszelkich innych działaniach w ramach kampanii.
– Grzejniki pionowe Purmo to wyjątkowe rozwiązania, zwłaszcza pod kątem estetyki wnętrza. Planując kampanię „Myśl pionowo” chcieliśmy przekonać naszych klientów do bardziej kreatywnego myślenia o ogrzewaniu domu i zauważenia, że na rynku wiele się zmienia. Warto wiedzieć, że mamy do wyboru nie tylko popularne białe grzejniki płytowe.” – komentuje Emilia Dudek, kierownik działu  marketingu Rettig Heating Polska.

Kampania potrwa do czerwca. Przygotowała ją duńska agencja Kunde, obsługująca Purmo w krajach Europy. Na polski rynek materiały zaadaptował dział marketingu Rettig Heating Polska.
Źródło: Base Communication / budnet.pl

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

  • Kolekcja mebli NOAH firmy Panda doceniona w konkur... Liczba postów: 1 Grupa: Aktualności Wszystko w jednym miejscu - https://www.sprzet-fryzjerski.pl/ No i tak radzę podejść do tego tematu. Kwestia taka, jaki macie budżet, ale wiadomo, że w tej bran...
  • Drewniany dom Liczba postów: 78 Grupa: Trudne tema... Posiadając taki dom warto zadbać o to, aby wszelkie dodatki pasowały do wystroju takiego domu. Takie kominki Trzebinia będą z pewnością klasowym dodatkiem!
  • Jaki monitoring domu wybrać? Liczba postów: 197 Grupa: Trudne tema... Warto mieć w domu takie zabezpieczenie. Co prawda nie mam jakiegoś tam wypasionego monitoringu tylko zwykłe kamerki wewnętrzne wifi i gdziekolwiek jestem mogę....
  • Opony na lato Liczba postów: 108 Grupa: Trudne tema... Zakup opon to jedno. Trzeba w celu ich wymiany udać się do jakiegoś zakładu wulkanizacyjnego, najlepiej sprawdzonego. Ja od kilku sezonów korzystam z usług mobi...
  • Jaki samochód dla firmy? Liczba postów: 929 Grupa: Trudne tema... Moim zdaniem świetną opcją jest kupno samochodu powypadkowego na aukcjach. Konkretnie mowa tutaj o aukcjach ze strony https://www.autota.eu/pl , bo mają tam spr...

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 17208 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 214

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >