Hörmann partnerem strategicznym akcji społecznej Związku POiD

Hörmann partnerem strategicznym akcji społecznej Związku POiD

Wymień stolarkę z dobrym montażem! To hasło kolejnej kampanii edukacyjnej Związku Polskie Okna i Drzwi, w którą zaangażowała się firma Hörmann - znany producent bram garażowych i drzwi wejściowych. Wraz z innymi dużymi przedsiębiorstwami przekonuje, że fachowa wymiana stolarki otworowej na energooszczędną to pierwszy krok do kompleksowej termomodernizacji domu. Czytaj dalej

 

Dla poprawy efektywności energetycznej budynku ważna jest bowiem nie tylko kompleksowość wszelkich prac dociepleniowych, ale także kolejność ich wykonywania.

 

- Na samym początku należy zadbać o odpowiednie, energooszczędne drzwi, okna i bramy garażowe. Przez te przegrody zewnętrzne ucieka bowiem najwięcej ciepła. Dopiero później ocieplamy ściany zewnętrzne, a na końcu wymieniamy nieefektywne źródło ciepła – mówi Krzysztof Horała, prezes firmy Hörmann Polska sp. z o.o. 

 

Hörmann partnerem strategicznym akcji społecznej Związku POiD

 

Czytaj również: W ramach programu #BiznesKochaBiznes - firma Hörmann pomaga przedsiębiorstwom dotkniętym skutkami pandemii

 

Jeżeli poszczególne etapy remontu termomodernizacyjnego przeprowadzimy w odpowiedniej kolejności, zyskamy więcej komfortu, zaoszczędzimy na kosztach ogrzewania i przyczynimy się do poprawy jakości powietrza. Dlatego na wsparcie prac termomodernizacyjnych uzyskać można dofinansowanie z rządowego programu Czyste Powietrze. Pozwala na to m.in. zakup drzwi i bram z szerokiej oferty firmy Hörmann. 

 

- Cieszymy się, że oferowane przez nas produkty spełniają, często z dużą nadwyżką, wymagania dotyczące termoizolacyjności określone w programie Czyste Powietrze. Naszym klientom, którzy wybierać mogą spośród wielu typów i wzorów bram i drzwi, oferujemy jednocześnie profesjonalny montaż. Tłumaczymy, że jest on tak samo ważny jak świetny produkt – podkreśla Krzysztof Horała. 

 

 

Czytaj również: Grupa Kapitałowa Śnieżka kolejny raz wypłaca dywidendę swoim akcjonariuszom


Propagowanie fachowego montażu energooszczędnych produktów stolarki budowlanej to cel kampanii WYMIANA STOLARKI + DOBRY MONTAŻ. Akcja ruszyła w lipcu i potrwa rok. W tym czasie rozmaitymi kanałami komunikacji, w mediach społecznościowychi na www.dobrymontaz.com  znaleźć będzie można wiele inspirujących materiałów poradnikowych, a eksperci podpowiadać będą jak przeprowadzić termomodernizację, by uzyskać dofinansowanie z programu Czyste Powietrze.



2020-08-04
Źródło: PEM / budnet.pl

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

  • Gdzie na wczasy ? Liczba postów: 105 Grupa: Trudne tema... Planując wakacje do Turcji, trafiłem przez przypadek na witrynę https://turcja-wakacje.pl/ i muszę przyznać – petarda! To nie jest następny nudny blog z kopiowa...
  • Jak rozwinąć swój biznes w okresie COVID? Liczba postów: 59 Grupa: Trudne tema... No nie ma co... czasie COVID dużo rzeczy trzeba było przemyśleć od nowa, zwłaszcza w biznesie. U mnie super się sprawdziły personalizowane naklejki – na opakowa...
  • Bezpieczny fotelik 0-18 kg Liczba postów: 41 Grupa: Trudne tema... 0-18 kg to jedynie RWF. Innej opcji to nie ma. Ale jak już starsze dziecko to można wybierać sobie coś wiecej. Bo są jeszcze te pasy Smart Kid Belt. Dobre dla s...
  • Moda Liczba postów: 128 Grupa: Trudne tema... Coraz częściej wybieram rzeczy, które mają „coś więcej” – nie tylko wygląd, ale też historię i wartość. Przeglądając https://kanasapiens.pl/ wpadły mi w oko ich...
  • wypożyczalnia samochodów Liczba postów: 56 Grupa: Trudne tema... Tutaj popatrz https://beep.rent/oferta/wypozyczalnia-s amochodow-lodz/. Beep Rent ma ciekawą ofertę. Konkurencyjne ceny, duży wybór pojazdów dostępnych w różnych...

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 19685 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 198

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >