Nowa strategia największego centrum handlowego we Wrocławiu

Nowa strategia największego centrum handlowego we Wrocławiu

Magnolia Park, największa wrocławska galeria handlowa, rozpoczęła wdrażanie nowej strategii rozwoju. Jej celem jest budowanie wizerunku Magnolii Park jako miejsca modnego, nowoczesnego i pełnego inspiracji.

 

Jej istotnymi elementami są ścisła współpraca z najemcami oraz zintegrowane działania marketingowe skierowane głównie do ambitnych, świadomych i niezależnych kobiet.
Przyjęta na lata 2011-2016 strategia powstała w oparciu o wyniki wnikliwej analizy rynku wrocławskich galerii handlowych, a także na podstawie opinii najemców i kompleksowych badań biometrycznych klientów. To unikatowe narzędzie, niewykorzystywane dotychczas przez galerie handlowe w Polsce, pozwoliło określić realne zachowania konsumentów oraz oddzielić je od deklaratywnych, wirtualnych obietnic. Poprzez analizę procesów neurofizjologicznych oceniano przede wszystkim podświadomość badanych oraz ich rzeczywiste postawy, preferencje i osądy.

 

Wyniki badań biometrycznych wskazały między innymi, że klienci obecnie wybierają galerie handlowe przede wszystkim ze względu na różnorodną ofertę i szeroki wybór dostępnych marek, a nie jak powszechnie deklarują z uwagi na lokalizację. Magnolia Park, jako największe centrum w regionie z ofertą blisko 230 sklepów, w sposób naturalny odpowiada na to podświadome zapotrzebowanie, a obecna rozbudowa i wprowadzenie kolejnych wiodących marek, umocni pozycję galerii w regionie. Coraz ważniejsze, a wręcz decydujące, okazują się wszystkie rozwiązania mające na celu zwiększenie komfortu zakupów czy spędzania wolnego czasu na terenie galerii handlowej. Bazując na otrzymanych wynikach stworzono listę 18 kluczowych założeń i zadań dla Magnolia Park, które będą sukcesywnie realizowane do 2016 roku.

 

Sprzedaż mieszkań z inwestycji „Przy Wspólnej” w Sulejówku z rabatem


„Wykorzystaliśmy najnowsze metody badawcze gdyż zależało nam, by poznać podświadome motywy podejmowanych decyzji, a przede wszystkich by jeszcze lepiej i skuteczniej dopasować ofertę do realnych potrzeb konsumentów. Na tej podstawie zaprojektowana została również nowa kampania reklamowa oraz większość działań marketingowych." – powiedział Dominik Piwek, Dyrektor ds. Marketingu i PR Metro Group Asset Management, zarządcy Magnolia Park.


Nowe podejście zakłada zintegrowane działania w obszarze zarządzania, marketingu i komunikacji. Strategia w obszarze komunikacji z najemcami to selektywna współpraca ze sklepami i wykorzystanie potencjału poszczególnych branż i siły marek obecnych w centrum.

 


„Punktem wyjścia jest pełne wykorzystanie wiedzy oraz doświadczeń sieci handlowych i zarządcy obiektu. Należy pamiętać że Metro Group Asset Management zarządza kilkunastoma centrami w Polsce. Takie podejście umożliwia wypracowanie optymalnych rozwiązań.” – powiedziała Renata Kinde-Czyż, Członek zarządu Metro Group Asset Management.  

 

Strategia obejmuje również zmiany architektoniczne na terenie centrum. Dotyczą one między innymi wprowadzenia nowego systemu tablic nawigacyjnych, znaków informacyjnych umieszczonych na terenie galerii. Wszystko po to, by ułatwić klientom poruszanie się po obiekcie. Ponadto w pasażu galerii pojawią się również strefy wypoczynkowe, tzw. „chillout zone”. Specjalnie wydzielone i odpowiednio zaprojektowane oraz zaaranżowane przestrzenie, w których klienci będą mogli odpocząć czy zrelaksować się podczas zakupów lub skorzystać z bezpłatnej internetowej sieci bezprzewodowej WiFi. Wszystkie zmiany zawarte w nowym planie rozwoju galerii handlowej Magnolia Park są zgodne z filozofią zamkniętą w haśle „Magnolia Park – Twój świat zmysłów”, która towarzyszy centrum od początku istnienia.  

 

Inwestorzy w sektorze nieruchomości luksusowych


„Przyjęta przez nas filozofia zobowiązuje. Magnolia Park to świat zmysłów naszych Klientek - dbamy o to, by każda wizyta u nas była wielowymiarowym, zmysłowym właśnie doświadczeniem – w zasięgu wzroku mamy 230 najpopularniejszych marek, z głośników sączy się ciepła i przyjemna muzyka w stylu „chill-out”, ponad 30 kawiarni i restauracji kusi zapachami i smakami potraw z wszystkich kontynentów, nawet nasze kina mają w stałym repertuarze seanse trójwymiarowe i… pięciowymiarowe!” – dodał Adrian Zawadzki, Dyrektor Centrum Handlowego Magnolia Park.

 


Obecnie na powierzchni 74 400 metrów kwadratowych Magnolia Park znajduje się ponad 230 sklepów, kawiarni, restauracji i punktów usługowych. Centrum posiada unikalną ofertę markowych sklepów takich jak: Aldo, Almi Decor, Denon, Esprit, jedyny w mieście salon Eva Minge, Gabor, Home&You, Pandora,  Peek&Cloppenburg, Promod, Reserved, Saturn, Swiss, W.Kruk, Zara, a także jedyne we Wrocławiu kino 5D. Ponadto centrum jest idealnym miejscem spotkań towarzyskich i spędzania wolnego czasu. Na jego terenie, w otoczeniu bujnej zieleni, znajdują się również ścianka wspinaczkowa, jedyny we Wrocławiu amfiteatr będący miejscem występów artystów, a także fontanna, która jest tłem dla efektownych spektakli z cyklu „światło i woda”.

 


Ponadto w marcu tego roku ruszyła rozbudowa obiektu o kolejne 11 tysięcy metrów kwadratowych. Magnolia Park wzbogaci się o dwupoziomowy sklep z odzieżą i akcesoriami (oddanie do użytku zaplanowano na trzeci kwartał tego roku) oraz  ofertę marketu budowlanego Castorama (otwarcie planowane na pierwszy kwartał 2012 roku). Całkowity koszt inwestycji jest szacowany na 45 milionów złotych. Dzięki wdrożeniu nowej strategii rozwoju, rozbudowie obiektu i kompleksowej ofercie galeria handlowa Magnolia Park umocni swoją pozycję nie tylko we Wrocławiu ale i w całym regionie Dolnego Śląska.

 

Źródło: ConTrust / budnet.pl

Tagi

Apartamenty w Kołobrzegu
Sprzedaż apartamentów nad morzem.
Baltic Plaza **** to miejsce niezwykłe,
to Twój elegacki apartament
www.sea-development.pl

Czytaj też…

Czytaj na forum

Kalkulator wydajności inwestycji

Społeczność budnet.pl ma już 19157 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 206

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >