
Panie kupują, panowie płacą
Kobiety zwracają szczególną uwagę na funkcjonalność pomieszczeń, wygląd kuchni i łazienki. O garaż częściej pytają mężczyźni – wynika z doświadczeń pośredników i deweloperów. Jednak profesjonalni sprzedawcy mieszkań nie różnicują już podejścia do klientów według płci.
- Pamiętajcie, że kobieta zwykle decyduje o kupnie mieszkania, ale nie wolno wam głośno o tym mówić, zwłaszcza przy jej mężu – taką żartobliwą wskazówkę usłyszeli polscy pośrednicy podczas szkolenia przygotowanego przez amerykańskich specjalistów na rynku nieruchomości.
- To szczera prawda – zapewnia Jerzy Sobański, właściciel agencji nieruchomości Akces. - Jeśli małżeństwo szuka mieszkania, decyzję o transakcji zwykle podejmie płeć piękna.
Dodaje, że mąż potrafi także szybko podjąć decyzję, najchętniej przy tym jak najmniej ryzykowną. A więc pośredników nie dziwi, gdy w decydującym momencie panowie częściej mówią „nie”, a panie „tak”.
- Mężczyźni zadają więcej pytań technicznych, natomiast kobiety zwracają baczniejszą uwagę na funkcjonalność określonych rozwiązań. Jednak generalizowanie i szufladkowanie klientów według płci to już nieaktualne podejście. Zarówno kobieta, jak i mężczyzna aktywnie uczestniczą w dyskusji dotyczącej różnych kwestii zakupu własnego M — mówi Filip Przyłuski, prezes Partner Deweloper. — Różnorodne pytania, zainteresowanie szczegółami zastosowanych rozwiązań, to w obecnych czasach jak najbardziej standardowe zachowanie klientów — dodaje.
Pieniądze dodają pewności siebie
Wśród singli kupujących pierwsze mieszkanie przeważają mężczyźni, ze względu na wyższe zarobki i tym samym lepszą dla banku gwarancję spłaty kredytu. Jednak gdy lokum zamierza kupić para lub małżeństwo, przeszukiwaniem ofert przeważnie zajmują się kobiety.
czytaj więcej...
- To szczera prawda – zapewnia Jerzy Sobański, właściciel agencji nieruchomości Akces. - Jeśli małżeństwo szuka mieszkania, decyzję o transakcji zwykle podejmie płeć piękna.
Dodaje, że mąż potrafi także szybko podjąć decyzję, najchętniej przy tym jak najmniej ryzykowną. A więc pośredników nie dziwi, gdy w decydującym momencie panowie częściej mówią „nie”, a panie „tak”.
- Mężczyźni zadają więcej pytań technicznych, natomiast kobiety zwracają baczniejszą uwagę na funkcjonalność określonych rozwiązań. Jednak generalizowanie i szufladkowanie klientów według płci to już nieaktualne podejście. Zarówno kobieta, jak i mężczyzna aktywnie uczestniczą w dyskusji dotyczącej różnych kwestii zakupu własnego M — mówi Filip Przyłuski, prezes Partner Deweloper. — Różnorodne pytania, zainteresowanie szczegółami zastosowanych rozwiązań, to w obecnych czasach jak najbardziej standardowe zachowanie klientów — dodaje.
Pieniądze dodają pewności siebie
Wśród singli kupujących pierwsze mieszkanie przeważają mężczyźni, ze względu na wyższe zarobki i tym samym lepszą dla banku gwarancję spłaty kredytu. Jednak gdy lokum zamierza kupić para lub małżeństwo, przeszukiwaniem ofert przeważnie zajmują się kobiety.
czytaj więcej...
Źródło: Rzeczpospolita
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- profilaktyka stomatologiczna Liczba postów: 71 Grupa: Trudne tema... Mój dotychczasowy gabinet niestety zakończył działalność, więc rozglądam się za nowym miejscem, gdzie mogłabym kontynuować leczenie zachowawcze. Na liście pojaw...
- Państwo i biznes: sojusz na rzecz bezpieczeństwa w... Liczba postów: 13 Grupa: Aktualności
- materace sklep Liczba postów: 14 Grupa: Trudne tema... Co sądzicie o takich poradach przed zakupem materaca - https://bia24.pl/kategorie/dom-i-zdrowie /jakie-materace-do-lozka-sa-dobrym-wybor em-poznaj-6-wskazowek-dla...
- Jak prowadzić biznes w XXI wieku - czym jest elast... Liczba postów: 136 Grupa: Aktualności Temat błędów w reklamie to coś, o czym powinien przeczytać każdy, kto planuje kampanię – nawet małą. Artykuł, na który ostatnio trafiłem, fajnie wszystko podsum...
- wyrzynarka którą wybrać? Liczba postów: 3 Grupa: Trudne tema... Jeśli szukacie brzeszczotów do wyrzynarek, to polecam odwiedzenie strony Chle-Mar https://www.chle-mar.pl/ Mają szeroki wybór i bardzo konkurencyjne ceny. Ja os...