Ranking Firm Rynku Nieruchomości. Metrohouse i Partnerzy S.A. najlepsi.

Ranking Firm Rynku Nieruchomości. Metrohouse i Partnerzy S.A. najlepsi.

Miesięcznik Nieruchomości C.H. Beck już po raz szósty przygotował Ranking Firm Rynku Nieruchomości. W kategorii pośrednictwo w obrocie nieruchomościami zwycięzcą została agencja Metrohouse i Partnerzy S.A.

Co roku coraz wyżej!
O miejscu w rankingu przygotowywanym przez dodatek „Notowania Rynku Nieruchomości” miesięcznika Nieruchomości C.H. Beck decydowała liczba agentów działających w firmie (w tym liczba pośredników w obrocie nieruchomościami), a także liczba placówek firmy. Połączenie sieciowej agencji nieruchomości Metrohouse z największym trójmiejskim pośrednikiem, firmą Partnerzy Nieruchomości spowodowało, że w każdej z tych kategorii Metrohouse i Partnerzy byli bezkonkurencyjni. W zeszłym roku, startując  jako odrębne firmy Metrohouse zajęło drugie miejsce, a Partnerzy Nieruchomości – piąte, które jednocześnie było najwyższą lokatą na Pomorzu. W tegorocznym zestawieniu firma wyprzedziła tak znane na rynku marki jak wchodzący właśnie na giełdowy parkiet Emmerson (2 miejsce), czy notowaną na New Connect spółkę Północ Nieruchomości (3 miejsce).

Pozycja lidera to sukces i zobowiązanie
- Pierwsze miejsce jest powodem do dużej satysfakcji, szczególnie na tak konkurencyjnym rynku, jakim jest branża pośrednictwa w obrocie nieruchomościami, mówi Michał Kosiedowski, prezes Partnerzy Nieruchomości sp. z o.o. – To także sygnał dla naszych obecnych i przyszłych klientów, którzy współpracując z naszymi pośrednikami i doradcami mają świadomość, że są w rękach liderów rynku pośrednictwa w Polsce. Dodatkowo, pozycja lidera jest także moim osobistym sukcesem, ukoronowaniem skomplikowanego procesu fuzji, pierwszej na tak dużą skale operacji konsolidującej dwie duże agencje nieruchomości, podsumowuje Michał Kosiedowski.

W opinii Mariusza Kani, prezesa Metrohouse S.A. palma pierwszeństwa na rynku pośrednictwa w obrocie nieruchomościami jest naturalną konsekwencją realizacji planów rozwojowych spółki – Już po trzech latach działalności na rynku byliśmy klasyfikowani na drugim miejscu w Polsce. To dało nam dodatkową motywację do pracy.  Mimo nie najlepszej sytuacji na rynkach finansowych, w ubiegłym roku potrafiliśmy podwoić liczbę naszych oddziałów i współpracujących z nami agentów oraz rozwinąć strukturę oferowanych usług. Pozycja lidera zobowiązuje, dlatego jak zwykle nie spoczniemy na laurach, ale będziemy rozwijać dotychczasowe usługi i ukazywać nowoczesne oblicze pośrednictwa.

Działać pod szyldem lidera
W oddziałach Metrohouse i Partnerzy działających pod marką Metrohouse, oraz lokalnie na Pomorzu pod marką Partnerzy Nieruchomości, firma promuje model pośrednictwa oparty na pobieraniu wynagrodzenia tylko od jednej strony transakcji. Akcje „0% Prowizji” i „Kupujący Nie Płaci Prowizji” są coraz częściej powielane przez innych pośredników. Jeszcze inni przedsiębiorcy podzielając taki sposób współpracy z klientem oraz narzędzia udostępniane franczyzobiorcom rozpatrują uruchomienie własnego biura. – Zainteresowanie otwarciem własnego biura pod naszym szyldem jest coraz większe. Świadczy o tym liczba przesyłanych prezentacji systemu, a to z kolei coraz częściej prowadzi do zaawansowanych rozmów na temat dołączenia do sieci. Do końca przyszłego roku planujemy otwarcie 50-ciu nowych biur, mówi Grzegorz Kędzierski, członek zarządu Metrohouse i dyrektor sprzedaży.
Obecnie dobiega końca proces fuzji obu spółek.
Źródło: METROHOUSE S.A. / budnet.pl

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

  • Gadżety firmowe Liczba postów: 105 Grupa: Trudne tema... Na stronie https://medium.com/@mbialy.m/citylight-c harakterystyka-no%C5%9Bnika-reklam-08f44 59025af znajdziecie obszerny artykuł na temat reklamy zewnętrznej ora...
  • panorama jako reklama firmy? Liczba postów: 337 Grupa: Trudne tema... Polecam Wam wszystkim sprawdzić stronę, na której znajdziecie bardzo interesujący artykuł na temat reklamy zewnętrznej - citylighty oraz jej skuteczności. Spraw...
  • Biznes forum Liczba postów: 110 Grupa: Trudne tema... Na stronie https://qiroi.ovh/jak-reklama-zewnetrzna -wplywa-na-decyzje-zakupowe-konsumentow/ znajdziecie bardzo interesujący artykuł na temat reklamy zewnętrznej...
  • Mieszkanie od dewelopera Liczba postów: 3 Grupa: Trudne tema... Jak szukasz mieszkania to chyba najważniejsze jest zeby zrobić porądny research a nie tylko patrzeć na te najbardziej reklamowane. Przeglądając różne strony, t...
  • Uniwersalna i oryginalna dieta Liczba postów: 505 Grupa: Trudne tema... Just like choosing healthier options like hazelnut spread can improve your diet, Wagamama’s menu also offers a variety of balanced and nutritious dishes. Their....

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 20002 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 241

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >