Vent-Axia nagrodzona w Londynie
Centrale wentylacyjne Vent-Axia – których wyłącznym dystrybutorem w Polsce jest Centrum Klima – zostały laureatem nagrody „Inicjatywa roku w racjonalizacji zużycia energii”. Prestiżowe Nagrody Przemysłu Elektrycznego zostały wręczone w Londynie już po raz 19.
W ramach konkursu jurorzy doceniali rozwiązania związane z wprowadzeniem lub zastosowaniem produktu, procesu lub systemu umożliwiającego wymierne zmniejszenie zużycia energii. Centrale Vent-Axia zostały docenione przez jury za rozwój innowacyjnych rozwiązań w zakresie niskoemisyjnych technologii wentylacyjnej. Wprowadzenie takich produktów odpowiada na wciąż rosnące wymagania rynku oraz zaostrzenie przepisów dotyczących energochłonności urządzeń i emisji dwutlenku węgla. Dostosowanie przez Vent-Axię urządzeń do tych wysokich wymagań pozwala oferować kontrahentom przemyślaną serię produktów odpowiadających na wszystkie potrzeby świadomego ekologicznie użytkownika.
„Jesteśmy niezmiernie zadowoleni, że brytyjskie centrale Vent-Axia zostały uhonorowana tą prestiżową nagrodą. Jest to dowód na to, że coraz bardziej poszukiwane na rynku są produkty wysokiej jakości – energooszczędne i niskoemisyjne. Celem Centrum Klima jest wprowadzanie na rynek polski towarów najwyższej jakości, spełniających najsurowsze normy. Vent-Axia, która obecnie ma 90% rynku brytyjskiego i 70% rynku europejskiego jest tego najlepszym przykładem. To dla nas ważne, że marka, której jesteśmy wyłącznym dystrybutorem w Polsce, ma tak ugruntowaną pozycję i produkuje bardzo zaawansowane technologicznie urządzenia” – mówi Marek Perendyk, prezes zarządu Centrum Klima SA.
Czytaj również: Trasa szybkiego ruchu w Chinach
Centrum Klima została wyłącznym dystrybutorem central wentylacyjnych renomowanej brytyjskiej firmy Vent-Axia na rynek polski, w lutym 2011 roku. Szeroka gama central pozwala na ich zastosowanie w większości budynków, a wysokiej jakości rozwiązania technologiczne gwarantują trwałość i energooszczędność. Vent-Axia to urządzenia najwyższej klasy. Wyjątkowa trwałość, ograniczenie zużycia energii i emisji CO2 sprawiają, że urządzenia spełniają wszystkie standardy Unii Europejskiej.
W 2011 roku Centrum Klima podjęła szereg działań mających na celu poszerzenie kanałów dystrybucji, zarówno w odniesieniu do klientów biznesowych, jak i indywidualnych:
• wprowadzenie produktów do sklepów Bricoman
• wdrożenie programu lojalnościowego dla klientów biznesowych – CK Gift
• uruchomnienie infolinii (0 801 022 250), gdzie można uzyskać szczegółowe informacje o nowoczesnych systemach wentylacyjno-klimatyzacyjnych znajdujących się w ofercie spółki, jak również fachowe porady specjalistów technicznych, dotyczące montażu, obsługi i konserwacji poszczególnych produktów
• dla właścicieli domów o powierzchni do 200 m2, którzy zakupią centrale wentylacyjne renowowanej brytyjskiej firmy Vent Axia, firma przygotowała ofertę, w ramach której otrzymają projekt całej instalacji wentylacyjnej za złotówkę.
2011-10-26
Źródło: Genesis PR / budnet.pl
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Porady biznesowe Liczba postów: 331 Grupa: Trudne tema... W odniesieniu do poszukiwania efektywnych opakowań, producent butelek plastikowych , taki jak Omegaplastics, może zaoferować interesujące opcje. Butelki HDPE są...
- Księgowość w firmie - samemu, czy przez biuro rach... Liczba postów: 400 Grupa: Trudne tema... Jeśli samodzielnie prowadzicie swoją księgowość to również mogę polecić Wam z własnego doświadczenia świetny system z którego sami korzystamy do skanowania fakt...
- w trosce o samochód Liczba postów: 145 Grupa: Trudne tema... Jeśli zastanawiacie się nad procesem rejestracji samochodu i załatwianiem akcyzy, warto zapoznać się z informacjami na temat tych formalności. Często można zaos...
- Rower i małe dziecko Liczba postów: 275 Grupa: Trudne tema... Cześć, Szukam roweru dla mojego 6-letniego dziecka – coś lekkiego, wygodnego i bez zbędnych bajerów. Myślałem o kole 20 cali, bo 16 już robi się za małe. Zależy...
- Jak rozwinąć swój biznes w okresie COVID? Liczba postów: 60 Grupa: Trudne tema... No nie ma co... czasie COVID dużo rzeczy trzeba było przemyśleć od nowa, zwłaszcza w biznesie. U mnie super się sprawdziły personalizowane naklejki – na opakowa...