Business Superbrands dla Barlinka

Business Superbrands dla Barlinka

Marka Barlinek została wyróżniona tytułem Business Superbrands jako jedna z najsilniejszych i najbardziej rozpoznawalnych marek business to business na polskim rynku. Ranking marek sektora B2B to pierwszy tego typu projekt organizowany w Polsce na zlecenie The Superbrands Ltd. − brytyjskiej organizacji promującej ideę brandingu już w 70 krajach na całym świecie. Czytaj dalej


Proces selekcji do polskiej edycji Business Superbrands rozpoczął się od stworzenia listy ok. 5000 rodzimych i międzynarodowych marek, z których, na podstawie niezależnych badań rynku oraz danych finansowych, wybrano 1200. Ich lista została przekazana grupie kilkudziesięciu polskich ekspertów – znanych praktyków biznesu i przedstawicieli mediów związanych z tematyką gospodarczą i biznesową. Kapituła specjalistów oceniła marki w skali od 1-20, biorąc pod uwagę ich siłę marketingową. Uznanie ekspertów, wyrażone w wysokiej punktacji, zapewniło Barlinkowi tytuł Business Superbrand. Wyróżnienie kwalifikuje markę do elitarnej grupy najmocniejszych brandów w klasyfikacji B2B. Wśród laureatów rankingu znaleźli się m.in.: Netia, Kredyt Bank i Śnieżka S.A. W brytyjskiej edycji konkursu zwyciężyły m.in. takie marki jak: IBM, Saatchi&Saatchi i Nokia.

The Superbrands Ltd. to niezależna organizacja, powstała w 1994 roku w Londynie. Jej zadaniem jest promowanie i nagradzanie silnych marek na poszczególnych rynkach. Organizacja rozpowszechnia ideę brandingu poprzez wydawanie albumów przedstawiających opis sukcesu (studium przypadku) czołowych marek na krajowych rynkach. Publikacje znane są szerzej jako „biblie marek”. Na całym świecie wyróżnienia wręczane w ramach projektów organizowanych pod patronatem Superbrands, traktowane są jako dowody świadczące o wyjątkowej sile i rozpoznawalności nagrodzonych. Według pomysłodawców mianem „Superbrand” określa się „…markę, która osiągnęła najlepszą reputację w swojej dziedzinie. Oferuje konsumentom znaczące emocjonalne bądź fizyczne korzyści…, które stanowią o jej przewadze nad markami konkurencyjnymi.”

Oprócz Business Superbrands, organizacja wydaje na świecie także albumy: Consumer’s Superbrands, Coolbrands, eSuperbrands, Sport Superbrands, Kids Superbrands czy Luxury Superbrands.

W Polsce projekty Superbrands realizowane są od 2005 roku.

 

Źródło: PUBLINK / budnet.pl

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

  • materace sklep Liczba postów: 18 Grupa: Trudne tema... Ile kosztuje wysokiej jakości materac, który pozwoli mi na komfortowy sen? W sieci znalazłam te porady - https://elblag24.pl/top-4-rodzaje-matera cy-do-lozka-jak...
  • Sposób na zdrowie Liczba postów: 619 Grupa: Trudne tema... W artykule https://ustka24.info/metody-usuwania-wad -wzroku/ przeczytałem o różnych metodach korygowania wad wzroku. Bardzo ciekawie opisano zarówno tradycyjne,....
  • Przeprowadzka jeszcze w tym roku Liczba postów: 8 Grupa: Aktualności Dla mieszkańców Zielonki polecam sprawdzić ofertę ADS Przeprowadzki, szczególnie jeśli szukacie sprawdzonej ekipy, która przewiezie Wasze rzeczy bezpiecznie i b...
  • Prezent dla kobiety? Trudna sprawa Liczba postów: 198 Grupa: Trudne tema... Szukałam czegoś, co pozwoli mi nosić swoją wiarę na co dzień, ale bez przesadnej religijności w stylu, i znalazłam ten wpis https://swjacek.net.pl/rozaniec-jako...
  • Prezent dla dziewczyny Liczba postów: 225 Grupa: Trudne tema... Warto zwrócić uwagę na to, że srebrna biżuteria jest bardzo praktyczna w codziennym użytkowaniu. Artykuł na https://kobiecarada.pl/eleganckie-dodatk i-ze-srebra-...

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 19969 użytkowników

Użytkownicy online (2)

gości: 253

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >