
DYSTRYBUTOR ROKU 2015 gala wręczenia tytułów
10 marca 2015 r. podczas Międzynarodowych Targów Budownictwa BUDMA odbyła się GALA WRĘCZANIA TYTUŁÓW DYSTRYBUTOR ROKU 2015
10 marca 2015 r. podczas Międzynarodowych Targów Budownictwa BUDMA odbyła się
Prowadzącą spotkanie była Joanna Florczak-Czujwid (Senior Project Manager ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku).
W pierwszej części gali Dystrybutor Roku 2015 odbyło się szkolenie „Jakość obsługi a skuteczność sprzedaży w branży budowlanej – analiza systemów jakości i dobre praktyki” przeprowadzone przez Joannę Florczak-Czujwid i Ewę Kosmowską (Brian Tracy International).
Laureaci zostali uhonorowani w kategoriach: Przyjazna placówka, Najlepsza jakość obsługi, Najlepszy doradca i Najszybsza obsługa. Wręczenia certyfikatów Dystrybutor Roku 2015 dokonali Małgorzata Walczak-Gomuła (Prezes Zarządu ASM) i Dariusz Muślewski (Dyrektor Międzynarodowych Targów Budownictwa Budma). Nagrody dla najlepszych Dystrybutorów odebrali: Marzena Krzakowska (Pełnomocnik Zarządu Polskich Składów Budowlanych) i Dariusz Legucki (Dyrektor Sklepu Leroy Merlin Suchy Las).
Ranking Dystrybutorów Materiałów Budowlanych oparty jest o badania Tajemniczego Klienta przeprowadzane przez niezależnych audytorów ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku. Metoda ta polega
na symulowaniu procesu zakupowego bez wiedzy personelu punktu handlowego. Audytowani pracownicy nie znają terminu przeprowadzenia badania ani jego scenariusza. Po przeprowadzeniu 3 niezależnych audytów dla każdej marki dystrybutora materiałów budowlanych wyniki podlegają analizie oraz stają się podstawą do stworzenia szczegółowego raportu.
Celem Rankingu jest uhonorowanie dokonań dystrybutorów materiałów budowlanych, potwierdzenie wysokiej jakości świadczonych usług. W projekcie Dystrybutor Roku uczestniczą Dystrybutorzy działający na polskim rynku.
Badanie techniką Tajemniczego Klienta (Mystery Shopping) to forma monitorowania jakości działania punktów usługowych/ dystrybucyjnych. Zaletą tego typu badań jest prowadzenie obserwacji w naturalnym środowisku, a dokonywana ocena dotyczy całego procesu sprzedażowego/usługowego, nie zaś wyłącznie jej wyniku. Badanie prowadzone przez audytora polega na skrupulatnej obserwacji pracowników z punktu widzenia konsumenta. Obserwator wciela się w rolę zwykłego klienta i wykonuje, założone scenariuszem badawczym, zadanie Program wyłaniający liderów dystrybutorów materiałów budowlanych został stworzony aby wspomóc proces sprzedażowy i wyjść naprzeciw potrzebom obu stronom rynku – sprzedawcom i konsumentom. Do Rankingu mogą przystąpić te firmy dystrybucyjne, które działają na polskim rynku. Badania techniką Mystery Shopping odbywają się we wskazanych przez uczestników programu punktach handlowych. Dla każdego dystrybutora w każdej kategorii wykonywane są trzy niezależne audyty.
Czytaj również: Nowy właściciel gruntu może zaskarżyć obowiązującą uchwałę
LAUREACI TYTUŁÓW
GRAND DYSTRYBUTOR ROKU 2015
Czytaj również: Nowe szkolenia Best-seller na 2025 organizuje marka WIŚNIOWSKI
LAUREAT TYTUŁU
DYSTRYBUTOR ROKU 2015
Organizatorzy Gali:
|
ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o. |
|
Międzynarodowe Targi Poznańskie |
Komentarze
Czytaj też…
Czytaj na forum
- paczka z niestandardowymi wymiarami Liczba postów: 28 Grupa: Trudne tema... Nowoczesne rozwiązania, takie jak paczkomaty, zmieniły sposób korzystania z usług kurierskich. Dzięki nim nadawanie i odbieranie paczek stało się szybkie i wygo...
- Podpisanie umowy partnerskiej między Vinted i InPo... Liczba postów: 1 Grupa: Aktualności Super! Lubimy kupować z drugiej ręki, a taki międzynarodowy rynek otwiera wiele możliwości. Ostatnio przygotowujemy nasze dziecko na pierwszy obóz letni, przyda...
- Gdzie na wczasy ? Liczba postów: 105 Grupa: Trudne tema... Planując wakacje do Turcji, trafiłem przez przypadek na witrynę https://turcja-wakacje.pl/ i muszę przyznać – petarda! To nie jest następny nudny blog z kopiowa...
- Jak rozwinąć swój biznes w okresie COVID? Liczba postów: 59 Grupa: Trudne tema... No nie ma co... czasie COVID dużo rzeczy trzeba było przemyśleć od nowa, zwłaszcza w biznesie. U mnie super się sprawdziły personalizowane naklejki – na opakowa...
- Bezpieczny fotelik 0-18 kg Liczba postów: 41 Grupa: Trudne tema... 0-18 kg to jedynie RWF. Innej opcji to nie ma. Ale jak już starsze dziecko to można wybierać sobie coś wiecej. Bo są jeszcze te pasy Smart Kid Belt. Dobre dla s...