
Nowe szkolenia Best-seller na 2025 organizuje marka WIŚNIOWSKI
Nowy rok to dla polskiego lidera w produkcji bram, ogrodzeń, okien i drzwi kontynuacja sprawdzonej formuły szkoleń, która cieszy się ogromnym zainteresowaniem w branży. W 2025 roku WIŚNIOWSKI ponownie zaprasza swoich partnerów na cykl szkoleń Best-seller, które od lat są symbolem najwyższej jakości edukacji produktowej i instalacyjnej w tej branży.
Jak informuje Dział Szkoleń Produktowych w WIŚNIOWSKI, w 2025 roku planowana jest organizacja aż 19 szkoleń w ramach programu Best-seller oraz 4 dodatkowych edycji, dedykowanych partnerom, którzy osiągnęli najlepsze wyniki sprzedażowe w roku wcześniejszym. To okazja nie tylko do pogłębienia wiedzy, ale także wymiany doświadczeń w gronie profesjonalistów. Szkolenia prowadzone są przez szkoleniowców firmy, ale także zewnętrznych ekspertów m.in. rozwijających kompetencje sprzedażowe. Pierwsze szkolenia odbyły się w siedzibie firmy na początku i w połowie stycznia.
„Zwiększamy liczbę przeszkolonych osób”
Firma prognozuje, że w 2025 r. około 800 osób skorzysta ze szkoleń, które odbędą się w ciągu całego roku w siedzibie WIŚNIOWSKI w Wielogłowach. – Uczestnicy będą mieli okazję poznać najnowsze rozwiązania produktowe, dowiedzieć się więcej o właściwej instalacji naszych systemów oraz omówić kluczowe aspekty związane z ich sprzedażą. Szkolenia wciąż będą prowadzone w dobrze znanym modelu – łączącym praktyczne warsztaty produktowe z częścią teoretyczno-motywacyjną prowadzoną przez znanego coucha, Romana Kawszyna. W tym roku zwiększamy jednak liczbę przeszkolonych handlowców o ponad 30% – wspominał Rafał Kocemba, dyrektor zarządzający sprzedażą WIŚNIOWSKI w krajach Polska, Słowacja oraz Czechy.
Czytaj również: Akademia PARP zaprasza do rozwijania swoich kompetencji na kursach online - sprawdź nowe kursy
Szkolenia Best-seller dostępne są dla partnerów z całej Polski. To doskonała okazja, aby spotkać się z ekspertami WIŚNIOWSKI, ale także odwiedzić centrum wystawiennicze firmy, które prezentuje wszystkie produkty z oferty producenta. Dzięki możliwości zwiedzenia expo o powierzchni ponad 2000 m2, klienci mogą zobaczyć działanie produktów, a także osobiście przetestować ich funkcjonalność. Program szkoleniowy Best-seller uzupełnia aplikacja mobilna, która nie tylko generuje praktyczne treści merytoryczne, ale także jest platformą wskazówek, porad czy komunikacji z handlowcami.
Jak wyglądał rok ubiegły?
W 2024 r., w ramach spotkań Best-seller zrealizowano 15 szkoleń. Wzięło w nich udział 600 przeszkolonych handlowców oraz 1000 monterów, którzy przybyli z niemal każdego województwa Polski. Jak informują inicjatorzy Best-Seller, formuła spotkań szkoleniowych od pierwszej edycji rozwinęła się: początkowo była ona związana stricte z dzieleniem się wiedzą produktową w ramach szkoleń na terenie ogródka szkoleniowego. Z czasem – z uwagi na dodatkowe potrzeby partnerów firmy – WIŚNIOWSKI zadbał także o wiedzę z obszarów kompetencji miękkich i sprzedażowych. Jest to z pewnością niespotykane i innowacyjne rozwiązanie w branży. Zarówno wtedy, jak i teraz, zapraszając na spotkania szkoleniowe, firma koordynuje pełną organizację logistyczną dla swoich gości.
Czytaj również: Naucz się robić strony WWW i odbierz certyfikat MEN!
Komentarze
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Porady biznesowe Liczba postów: 331 Grupa: Trudne tema... W odniesieniu do poszukiwania efektywnych opakowań, producent butelek plastikowych , taki jak Omegaplastics, może zaoferować interesujące opcje. Butelki HDPE są...
- Księgowość w firmie - samemu, czy przez biuro rach... Liczba postów: 400 Grupa: Trudne tema... Jeśli samodzielnie prowadzicie swoją księgowość to również mogę polecić Wam z własnego doświadczenia świetny system z którego sami korzystamy do skanowania fakt...
- w trosce o samochód Liczba postów: 145 Grupa: Trudne tema... Jeśli zastanawiacie się nad procesem rejestracji samochodu i załatwianiem akcyzy, warto zapoznać się z informacjami na temat tych formalności. Często można zaos...
- Rower i małe dziecko Liczba postów: 275 Grupa: Trudne tema... Cześć, Szukam roweru dla mojego 6-letniego dziecka – coś lekkiego, wygodnego i bez zbędnych bajerów. Myślałem o kole 20 cali, bo 16 już robi się za małe. Zależy...
- Jak rozwinąć swój biznes w okresie COVID? Liczba postów: 60 Grupa: Trudne tema... No nie ma co... czasie COVID dużo rzeczy trzeba było przemyśleć od nowa, zwłaszcza w biznesie. U mnie super się sprawdziły personalizowane naklejki – na opakowa...