
Jak wykorzystać niepewną sytuację na rynku
Zwiększyć zysk w czasach kryzysu? Już 13 grudnia 2011 r. w Warszawie prof. Hermann Simon zdradzi, jak wykorzystać niepewną sytuację na rynku i wyprzedzić konkurencję.
Czytaj dalej
„Kryzys tworzy szanse, które trzeba wykorzystać, żeby przeżyć. Słyszeliście to już, prawda? Szkoda tylko, że nikt nie powiedział, że samo już znalezienie tej szansy jest trudne. Nie słuchajcie frazesów teoretyków! Skupmy się na praktyce!”, mówił uczestnikom konferencji w 2009 roku prof. Hermann Simon. Ten sam prof. Hermann Simon został uznany przez niemieckich menedżerów za najbardziej wpływowy po Peterze Druckerze autorytet zarządzania! Prowadzona przez niego firma Simon-Kucher & Partners należy do wiodących firm doradczych na świecie. Do jej klientów należą m.in.: GlaxoSmithKline, Aral, Siemens, DHL czy InPost.
Czytaj również: Certyfikat Innovator Małopolski 2011
Jednym z głównych, zidentyfikowanych przez naszego Partnera Merytorycznego problemów w organizacjach jest fakt, że większość menedżerów twierdzi, że ich nadrzędnym celem jest maksymalizacja zysków i przychodów. W praktyce popadają w naturalną pułapkę - a mianowicie górę biorą inne cele biznesowe - szczególnie związane z dynamiką wzrostu, zwiększaniem udziałów w rynku lub wprowadzaniem kolejnych produktów.
Czytaj również: Powrót dobrej koniunktury na rynku nieruchomości biurowych
Na papierze, być może, dominują przychody i zysk, ale gdy udział w rynku lub sprzedaż spada, kierownictwa firm wpadają w panikę. To powoduje podejmowanie działań zaostrzających konkurencję, a w ostateczności prowadzi do rozpoczęcia bezwzględnej walki cenowej, w której nie ma zwycięzców. Już 13 grudnia uczestnicy konferencji „Cel: pewny zysk w niepewnych czasach” będą mieli okazję poznać opracowane przez prof. Simona rozwiązania biznesowe oraz dowiedzieć się m.in.:
• Jak wykorzystywać trudne czasy rynkowe do wprowadzenia korzystnych zmian w obszarze sprzedaży?
• W jaki sposób sprawnie i skutecznie zidentyfikować obszary do rozwoju sprzedaży?
• Co robić, by wykorzystać niestandardowe podejście do wyceny wynikające z innowacyjnych modeli biznesowych? Jeśli chcesz poznać odpowiedzi na te pytania, już teraz zgłoś swój udział na stronie internetowej: www.hbrp.pl/cel! Zostało już tylko 6 wolnych miejsc!
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Jak rozwinąć swój biznes w okresie COVID? Liczba postów: 60 Grupa: Trudne tema... No nie ma co... czasie COVID dużo rzeczy trzeba było przemyśleć od nowa, zwłaszcza w biznesie. U mnie super się sprawdziły personalizowane naklejki – na opakowa...
- Moda Liczba postów: 129 Grupa: Trudne tema... Coraz częściej wybieram rzeczy, które mają „coś więcej” – nie tylko wygląd, ale też historię i wartość. Przeglądając https://kanasapiens.pl/ wpadły mi w oko ich...
- paczka z niestandardowymi wymiarami Liczba postów: 28 Grupa: Trudne tema... Nowoczesne rozwiązania, takie jak paczkomaty, zmieniły sposób korzystania z usług kurierskich. Dzięki nim nadawanie i odbieranie paczek stało się szybkie i wygo...
- Podpisanie umowy partnerskiej między Vinted i InPo... Liczba postów: 1 Grupa: Aktualności Super! Lubimy kupować z drugiej ręki, a taki międzynarodowy rynek otwiera wiele możliwości. Ostatnio przygotowujemy nasze dziecko na pierwszy obóz letni, przyda...
- Gdzie na wczasy ? Liczba postów: 105 Grupa: Trudne tema... Planując wakacje do Turcji, trafiłem przez przypadek na witrynę https://turcja-wakacje.pl/ i muszę przyznać – petarda! To nie jest następny nudny blog z kopiowa...