Kampania „WYMIANA STOLARKI + DOBRY MONTAŻ” z nowym Parterem Strategicznym BFT Polska

Kampania „WYMIANA STOLARKI + DOBRY MONTAŻ” z nowym Parterem Strategicznym BFT Polska

Kampania „WYMIANA STOLARKI + DOBRY MONTAŻ” to inicjatywa Związku POiD, która ma na celu promocję wśród inwestorów indywidualnych wymiany wysłużonej stolarki budowlanej na nowoczesne rozwiązania, które są zgodne z filozofią smart home, energooszczędne i proekologiczne. Wśród firm, które wsparły program jest BFT Polska, firma posiadająca w swojej ofercie innowacyjne systemy automatyzacji dostępu do domu. Czytaj dalej


 

Inicjatywa Związku POiD czerpie z doświadczeń kampanii „DOBRY MONTAŻ”, która doczekała się sześciu edycji i odbiła się szerokim echem w mediach. W związku z tym działania związane z akcją skupiają się nie tylko na promocji nowatorskich rozwiązań z branży stolarki budowlanej, dzięki którym inwestorzy mogą zwiększyć swój komfort życia, lecz także podkreślaniu wagi dobrego montażu przy termomodernizacji domu. Dzięki kampanii Public Relations oraz w mediach społecznościowych, osoby planujące remont mogą poznać benefity wynikające z wymiany okien, drzwi czy też bramy, w tym również dowiedzieć się, jak zakupić je z dofinansowaniem z programu „Czyste Powietrze”.


Kampania „WYMIANA STOLARKI + DOBRY MONTAŻ” z nowym Parterem Strategicznym BFT Polska

Czytaj również: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad rozwiązała umowę z IDS-BUD S.A.

 

W gronie Partnerów kampanii „WYMIANA STOLARKI + DOBRY MONTAŻ” znalazło się aż 21 znanych i lubianych przez inwestorów marek z branży stolarki budowlanej, co potwierdza rozmach działań zainicjowanych przez Związek POiD. – Dołączyliśmy do inicjatywy, bo jest ona bardzo pożyteczna społecznie. Znaczna ilość budynków w Polsce wymaga termomodernizacji. Do ich ogrzania potrzeba dużej ilości energii, której koszty są z roku na rok coraz wyższe. To znaczne obciążenie dla budżetu domowego przeciętnego Polaka. Na szczęście, inwestując w nowoczesne, energooszczędne rozwiązania, mogą oni te koszty zmniejszyć, rzecz jasna – z korzyścią dla środowiska. Co istotne, bramę garażową wraz z napędem możemy zakupić z dofinansowaniem z programu „Czyste Powietrze” – tłumaczy Andrzej Trojanowski, Dyrektor Generalny, BFT Polska.

 

Czytaj również: Konferencja online - Autodesk BIM DAYS 2020 | Cyfrowa Budowa 4.0

 

Kampania „WYMIANA STOLARKI + DOBRY MONTAŻ” z nowym Parterem Strategicznym BFT Polska

2020-10-05
Źródło: AVEEX / budnet.pl

Czytaj też…

Czytaj na forum

  • fotografia biznesowa Liczba postów: 109 Grupa: Konferencje... Sesje różnego rodzaju dzisiaj wykonują profesjonalni fotografowie i jak najbardziej warto znaleźć solidnego w swojej okolicy https://bartekciok.pl/ Sesje biznes...
  • Trening w domu Liczba postów: 33 Grupa: Trudne tema... Ja polecam skorzystać z trenera personalnego https://www.skp.edu.pl/trening-personaln y-szybko-sprawnie-i-skutecznie/
  • Pit 2020 Liczba postów: 10 Grupa: Trudne tema... Cześć, pomyślałam że podzielę się z Wami moimi odczuciami w temacie rozliczeń PIT. W końcu to bardzo aktualny temat i myślę, że wiele osób on zainteresuje. Otóż...
  • Jak o siebie dbacie? Liczba postów: 1708 Grupa: Trudne tema... Moge Wam wszystkim sprawdzić stronę, na której znajdziecie ofertę nowoczesnej i profesjonalnej kliniki dentystycznej Ochota na Uśmiech - metody wstawiania zębów...
  • Co da mi współpraca z agencją SEO? Liczba postów: 20 Grupa: Trudne tema... Wiele firm decyduje się na model rozliczeniowy oparty na projektach. W tym przypadku cała kampania SEO jest traktowana jako jeden, zamknięty projekt z określony...

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 19162 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 147

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >