
Nowatorska strategia Polskiej Rady Centrów Hanlowych
Polska Rada Centrów Handlowych, PRCH, jest stowarzyszeniem typu not-for-profit, zrzeszającym ponad 200 firm działających w branży nieruchomości handlowych. Organizacja z sukcesem rozwija się w Polsce od 2003 roku stale wspierając firmy i profesjonalistów zrzeszonych w PRCH.
Nowa strategia PRCH zakłada rozwój trzech istotnych dla firm członkowskich filarów: networkingu, edukacji oraz bazy wiedzy. Wokół tych trzech obszarów powstały w ramach zespołu PRCH działy zarządzane kolejno przez Paulinę Smolarek i Natalię Pawluczuk oraz Radosława Knapa, który będzie kontynuował rozwój projektów o charakterze badawczym na stanowisku Wicedyrektora Generalnego. Dział rozwoju, którego szefem została Monika Niewiadomska, zakłada utrzymywanie bieżącego kontaktu z firmami członkowskimi oraz budowanie relacji biznesowych z pozostałymi podmiotami aktywnymi w branży centrów handlowych.
Czytaj również: Nowe metody - wydajniejsze budowanie
PRCH przygotowała specjalistyczny program kursów i szkoleń z zakresu marketingu, wynajmu oraz zarządzania centrum handlowym. Nadal trwa również nabór na II edycjęstudiów podyplomowych prowadzonych przez PRCH wspólnie z Solvay Brussels School of Economics and Management, który jako jedyny w Polsce tworzą wykładowcy i praktycy z europejskim doświadczeniem w rozwoju nieruchomości komercyjnych.
Czytaj również: Biurowiec Adgar Plaza
Biznes to kontakty – Gala PRCH Retail Awards, spotkania klubowe i śniadaniowe skupiają wokół najważniejszych zagadnień i problemów: najemców, wynajmujących i szefów działów marketingu. Wydarzenia te pozwalają rozwijać relacje, wymieniać opinie i poglądy w gronie osób mających realny wpływ na przyszłość branży i biznesu. Warto odnotować, że część z tych spotkań jest bezpłatnym benefitem dla pracowników firm członkowskich.
Czytaj również: Zakup mieszkania w Kamienicy Wildeckiej
„Widzimy rosnące zainteresowanie firm raportami, wynikami badań i podejmowane próby wyboru narzędzi, które umożliwią Zarządom podejmowanie decyzji z mniejszym ryzykiem. Wokół tej idei w ciągu najbliższych miesięcy Radosław Knap będzie rozwijał obszar nazwany przez nas Bazą Wiedzy. Będziemy kontynuować projekty indeksu obrotów i odwiedzalności centrów, które są dziś najbardziej wiarygodnymi wskaźnikami efektywności biznesowej na polskim i europejskim rynku centrów handlowych. W oparciu o naszą metodologię badań takie organizacje jak ICSC tworzą własne projekty badawcze. Będziemy tworzyć również nowe narzędzia wspierające wymianę informacji pomiędzy uczestnikami tego rynku w oparciu o e-rozwiązania bo w nich widzimy przyszłość, powiedziała Anna Szmeja – Kroplewska, Dyrektor Generalny PRCH.
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Moda Liczba postów: 129 Grupa: Trudne tema... Coraz częściej wybieram rzeczy, które mają „coś więcej” – nie tylko wygląd, ale też historię i wartość. Przeglądając https://kanasapiens.pl/ wpadły mi w oko ich...
- paczka z niestandardowymi wymiarami Liczba postów: 28 Grupa: Trudne tema... Nowoczesne rozwiązania, takie jak paczkomaty, zmieniły sposób korzystania z usług kurierskich. Dzięki nim nadawanie i odbieranie paczek stało się szybkie i wygo...
- Podpisanie umowy partnerskiej między Vinted i InPo... Liczba postów: 1 Grupa: Aktualności Super! Lubimy kupować z drugiej ręki, a taki międzynarodowy rynek otwiera wiele możliwości. Ostatnio przygotowujemy nasze dziecko na pierwszy obóz letni, przyda...
- Gdzie na wczasy ? Liczba postów: 105 Grupa: Trudne tema... Planując wakacje do Turcji, trafiłem przez przypadek na witrynę https://turcja-wakacje.pl/ i muszę przyznać – petarda! To nie jest następny nudny blog z kopiowa...
- Jak rozwinąć swój biznes w okresie COVID? Liczba postów: 59 Grupa: Trudne tema... No nie ma co... czasie COVID dużo rzeczy trzeba było przemyśleć od nowa, zwłaszcza w biznesie. U mnie super się sprawdziły personalizowane naklejki – na opakowa...