Omijają duże miasta
Deweloperzy wierzą w potencjał małych miast. Do swoich galerii ściągają znane sieci.
– Widzimy zainteresowanie deweloperów i najemców projektami handlowymi w mniejszych miastach. Trend ten znajduje odzwierciedlenie w liczbach. Około 37 proc. powstającej powierzchni w centrach handlowych przypada na ośrodki poniżej 200 tys. mieszkańców – potwierdza Anna Wysocka, dyrektor działu wynajmu powierzchni handlowych w firmie JLL.
Czytaj więcej...
2014-07-28
Źródło: Rzeczpospolita
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Skuteczny marketing w branży budowlanej Liczba postów: 73 Grupa: Aktualności Jeżeli są tutaj osoby lub firmy zainteresowane tematem reklamy na billboardach oraz jej kosztach, to zdecydowanie polecam Wam sprawdzic stronę https://reporterz...
- Przebudowa 25 niebezpiecznych skrzyżowań - kolejne... Liczba postów: 1 Grupa: Aktualności
- Reklama firmy Liczba postów: 534 Grupa: Trudne tema... Na stronie https://atoklasa.pl/billboardy-we-wrocla wiu-wynajem-ceny-billboard-wroclaw/ znajdziecie wszystkie informacje na temat billboardów we Wrocławiu, ich c...
- Pieniądze - inwestowanie Liczba postów: 365 Grupa: Trudne tema... Polecam wejście we Freedom24 i rozpoczęcie działania z nimi. Siedzę w tym już długo i widzę, jak to działa. Wiadomo - inwestowanie wiąże się z ryzykiem, ale po....
- Dobry sklep stomatologiczny Liczba postów: 82 Grupa: Trudne tema... Wiele kobiet i mężczyzn obawia się bólu podczas zabiegów medycyny estetycznej, choć nowoczesne technologie często eliminują ten problem. W miejscach takich jak....

