Prestiżowe nagrody
Miniony tydzień obfitował w ważne wydarzenia dla branży okiennej. Firma ciesząca się popularnością zdobyła aż trzy nagrody – Superbrands, Lider Rynku i Euro Leader. Tytuły te potwierdziły pozycję przedsiębiorstwa w czołówce europejskich producentów.
Czytaj dalej
Oknoplast w bieżącym roku obchodzi 20-lecie działalności. Firma powstała jako rodzinny zakład, dziś natomiast jest obecna na 10 rynkach, zatrudnia 1250 osób. Wartość sprzedaży zagranicznej Oknoplast w 2013 roku wyniosła ponad 290 mln złotych, co czyni z firmy największego polskiego eksportera w branży okien PVC pod względem obrotu. Spółka zdobyła tytuł Created in Poland Superbrands 2013/2014, który stanowi dowód zaufania, jakim klienci darzą Oknoplast.

Fot. K.Rainka
Czytaj również: Zainwestuj w mieszkanie
Nagrody Superbrands przyznawane są na podstawie ogólnopolskiego badania reputacji marek, prowadzonego przez Instytut ARC Rynek i Opinia. Program ma na celu wyróżnienie najbardziej rozpoznawalnych i cenionych przez konsumentów marek. Ostatecznej weryfikacji dokonuje Rada Marek Superbrands, która ocenia siłę wizerunkową wskazanych przez respondentów marek. Firma Oknoplast otrzymała tytuł Created in Poland Superbrands 2013/2014 dla marek z polskim rodowodem odnoszących sukcesy marketingowe. Wręczenie statuetek odbyło się podczas uroczystej Gali 27 maja w Ufficio Primo w Warszawie.

Fot. K.Rainka
Czytaj również: Inwestycje logistyczne
Tytuł Created in Poland Superbrands jest dla nas znaczącym wyróżnieniem. Od początku działalności stawiamy na wysoką jakość, oferujemy pełną opiekę pozakupową oraz fachowe doradztwo. Wychodzimy bowiem z założenia, że tylko tak będziemy w stanie zasłużyć na zaufanie klientów. Oczywiście prowadzimy też aktywne działania marketingowe dostosowane do specyfiki każdego rynku, na którym jesteśmy obecni. Zdobyta nagroda to najlepszy dowód, że nasza strategia jest skuteczna – mówi Grzegorz Filipek, Dyrektor Marketingu z OKNOPLAST.
Druga część tygodnia przyniosła OKNOPLAST aż dwa tytuły – Lider Rynku oraz Euro Leader 2014. W konkursie wyłaniane są przedsiębiorstwa o silnej pozycji rynkowej. Zgłoszenia przyjmowane są w kategoriach firma, produkt i usługa. Ich weryfikacji dokonuje Kapituła Konkursu pod przewodnictwem prof. Dr hab. Marka Zina. Poza poszczególnymi produktami czy usługami, jury ocenia także wyniki finansowe kandydatów. Wyróżniający się laureaci tytułu Lider Rynku nagradzani są także certyfikatem Euro Leader.
Fot. K.Rainka
Firma Oknoplast nagrody te zdobywa nieprzerwanie już od 2008 roku. W ostatniej, zakończonej właśnie edycji wyróżniony został innowacyjny produkt – okno energooszczędne Winergetic Premium Passive. Model ten to pierwsze na polskim rynku okno PVC, w którym jako materiał izolacyjny wykorzystany został aerożel. Dzięki zastosowaniu nowoczesnego wzmocnienia Space Block, okno może być z powodzeniem montowane w budynkach pasywnych.
Wręczenie statuetek Lider Rynku i certyfikatów EuroLeader miało miejsce na Gali 29 maja w warszawskim hotelu Sheraton.
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Sport jako inwestycja społeczna – Polska przygotow... Liczba postów: 1 Grupa: Aktualności Bezczelne platfusy, a czemu nie Polska 2200 ?? byłoby im łatwiej się sianem wykręcić, jak zawsze.
- samochód nowy czy używany Liczba postów: 640 Grupa: Trudne tema... W poszukiwaniu wysokiej jakości tkanin samochodowych warto zajrzeć do http://tkaniny-witmar.pl/pl/91-kleje-tap icerskie
- Jaki samochód dla kobiety? Liczba postów: 53 Grupa: Trudne tema... A może Ford Kuga? Jest suv-em, ale bardzo komfortowym.
- w trosce o samochód Liczba postów: 167 Grupa: Trudne tema... Decydując się na własny samochód, nie można zapominać o ubezpieczeniu. To jak nasza druga natura - musimy to mieć, by jeździć spokojnie. Przeglądając opcje, war...
- Laweta w Częstochowie Liczba postów: 55 Grupa: Trudne tema... Czasami faktycznie takie rozwiązania się przydają i najczęściej właśnie z nich korzystamy w sytuacji gdy nasz pojazd jest zepsuty. Mnie także spodobało się bard...

